Hakutulokset

  1. H

    Paljonko rekisteröitymis maksu on Venäjällä?

    Ja jos ei asu hotellissa... Voiko sen tehdä kuitenkin hotelliin? Kaikissa posteissa ei kuulemma ole rekisteröitymis mahdollisuutta. Teen tässä budjettia... :) Ja kertokaas muitakin käytännön vinkkejä itänaapuriin matkustaessa :)
  2. H

    Miksi KELA "rankaisee" liian pienessä asunnossa asumisesta?

    Laskin asumistuki arvioita ja saisin melkein 60 e enemmän jos asuisin 7 neliötä isommassa asunnossa. Siis asuntoni on tosi pieni 32m2 yksi huone ja keittiö. Mutta mahdun todella hyvin tänne tyttöni kanssa ja alue on rauhallinen...
  3. H

    Puhutaanko rakkaudesta? :) <3

    Kertokaa mistä tietää olevansa rakastunut? Mitä rakkauteen vaaditaan? Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? Entäs "siihen oikeaan" Kohtaloon? Kertokaa mulle jotain kokemuksianne rakkaudesta.....?
  4. H

    Tästä vauvasieppaus jutusta, yks juttu vähän ärsyttää...

    Miksi sen vauvan mummon pitää olla antamassa kommentteja lehdille? Joka uutisessa on hänen juttujaan. En lainkaan ihmettelisi jos mummo olisi tulevassa seiskassa kertomassa järkytyksestään...
  5. H

    Lipsahti päiväkännit

    Niin ankeeta ja tylsää. Tytär on isänsä kanssa mummolassa. Mulla on perjantaina tehty silmäleikkaus, enkä voi mennä ulos kun on niin aurinkoista ja kirkasta. Silmä on todella valoherkkä ja kivulias. Täällä mä sit sälekaihtimet kiinni oon tissutellut kohta viinipullollisen ja kuuntelen ysäri...
  6. H

    Tehdäänkö uus kuvapino?

    Minä ja tyttönen allekirjoittanut itse
  7. H

    Miks mulla ei onnistu kuvan laittaminen profiiliin?

    Jotakin teen varmaan väärin :(((
  8. H

    Huomenna leikkaus pelottaa ja ahdistaa :(

    Olen jo sairaalassa ja aamulla heti leikkaus. uni ei tule. verkkokalvon irtauma vasemmassa silmässä. Minua ei ole ikinä leikattu eikä nukutettut ja kaikki silmäjutut ahistaa... yyyhhh... vittu :( :( :/ :'(
  9. H

    Kuinka pitkiä pätkiä lauluista 3 vuotiaanne osaa ulkoa?

    Tyttöni muistaa ulkoa lähes kokonaan scandinavian music groupin vieläkö soitan banjoa ja anna puun melankolian riemut ja monia muista suomalaisia biisejä. Todella suloista kun se niitä omaksi ilokseen lauleskelee. Miten teidät lapset muistaa ulkoa lauluja?
  10. H

    Mua niin ärsyttää FBn uhoamis ryhmät

    Jos suhun ei voi luottaa niin painu vaikka vittuun. Satuta mun rakkkaita satutan sua 100 kertaa pahemmin. Painukkos vaikka vittuun siitä Vasikoiden kavereillekin päähän jne jne jne... Miks pitää liittyä noihin ääliömäisiin vittu sitä vittu tätä ryhmiin?? Mun pieni pää ei vaan tajua...
  11. H

    Vtun Econetpro

    En osaa, en osaa oon ihan paska tässä ahdistaa!!! Koe alkaa just ja mä niin reputan tän :((
  12. H

    Venäläinen mies hokee minulle kuinka paljon hän minua rakastaa ja ikävöi!!!

    Siis viime kesänä tutustuin erääseen ja nyt ollaan facebookissa kavereita niin sehän alkoi avautumaan! :o mä oon ihan että wtf. ja kysyin kaveriltani joka asuu kans venäjällä samassa kaupungissa ja ovat ystäviä tän miehen kanssa niin joo-o. on kuulemma puhunut minusta paljon ja kysellyt... huh...
  13. H

    onko tässä painovirhe?

    http://www.iltalehti.fi/viihde/2009111010573432_vi.shtml siis jesuksen äiti olisi saaanut jesuken 13 vuotiaana? wtf
  14. H

    Siskolla tapahtui maailman noloin juttu!!!!!! xDD

    Hän oli juopotellut koko yön ja oli pitänyt jatkotkin. No oli sovittu että hänen kihlattunsa isä tulee käymään ja se tulikin. Siskoni nukkui vaan eikä noteerannut ollenkaan appiukkoaan. Kunnes hän lähti unissaan kävelemään avasi uunin ja meinas kusta sinne!!!! Jonkinlaine känniunikrapula...
  15. H

    Biisi APUA!!

    Ysäri hitti biisi. Komea mies laulaa naisesta jotain she's so gorgeous. Miehellä musta tukka. Oisko ollut ruotsalainen... Kiitos jos onnistutte auttamaan mua :D
  16. H

    Miesten mielipide naisten posliinista :DDD sis linkki

    http://www.myspace.com/lasaneband toi hairy pussy biisi :D
  17. H

    Ihanaa olla ihastunut!!! Treffit meni putkeen!!

    oiha ja voih! Se on kyllä niin unelmamies!! :heart: Nyt odottelen viestia tjn... Oon melkosen ihastunut!!
  18. H

    Onko sinulla ystäviä jotka eivät voi sietää lapsia?

    Minulla on ainakin yks. Hän on semmonen 38 vuotias lapseton sinkku ja uranainen. Tykkää pämpätä viikonloppuisin baareissa reippaastikin. Hän ei ole ikinä nähnyt lastani ja mekin nähdään vain kun olen itsekin radalle menossa ja mennään yhdessä. Arkisin soitellaan usein ja puhutaan ihan kaikesta...
  19. H

    APUA!!! Mulla on tiedossa TREFFIT!!!

    Siis viime perjantaina tapasin ihanan komean herrasmiehen ja annoin hänelle mailiosoitteeni. No ei siitä kuulunu kunnes eilen illalla oli laittanut mailia että haluaisi viedä minut "ravintolaillalliselle" Iiikk!!! mutta mutta, hän kertoi että oli miettinyt meidän 8v ikäeroa :o Joka ei ole...
  20. H

    Keitä vielä linjoilla?

    :wave: Miksi valvotte? Mä en saa vaan unta ja oon juminu vaan koneelle. Onneksi ei ole tytär kotona , eikä aikaista herätystä =)

Yhteistyössä