Hakutulokset

  1. R

    Äitejä karkkilasta !

    Täällä kaipailisi 34v. äiti ja 05/09 syntynyt poika kavereita. Ollaan muutettu vantaalta tänne lokakuun alussa ja uudet kaverit olis tervetulleita. Kahvittelua, ulkoilua...
  2. R

    Ystäviä pähinärinteestä ja lähialueilta

    Täällä kaipailisi ystävää 34v. äiti ja 1v.4kk poika. Asutaan pähkinärinteessä, joten olisi kiva tavata joko täältä tai myyrmäki,hämevaara,varisto ym. ystäviä. Pystyisi tapaamaan, kahvittelua ulkoilua ym.
  3. R

    Eikö ketään Pähkinärinne + lähialueet ?????

    Täällä edelleen huhuilee 33v.äiti ja kohta 5kk poitsukka kavereita :o Eikö löydy täältä läheltä ketään ,että vois päivisin tavata ja kahvitella... ??? Minulla myös 11v. ja 6v. tytöt. Eskarilainen pitää hakea aamupvä tarhasta,joten se hankaloittaa lähtöä kauemmas :|
  4. R

    Ystäviä, ystäviä !!!!

    Täällä ystäviä kaipailee 33v. äiti. Asun vantaalla pähkinärinteessä ja kaipailen ystäviä läheltä, että voisi tapailla. Perheeseen kuuluu minun lisäksi avomies 38v , kaksi tyttöä ed.liitosta 6v ja 11v ja nyt yhteinen pikku herra 05/09 syntynyt. Olis kiva saada ystäviä,joilla olisi myös pikkuinen...
  5. R

    Odottajia vantaalta ja helsingistä !

    Täällä ois 33v.odottaja vailla odotuskavereita. Asun Vantaalla pähkinärinteessä. Laskettu aika ois 3.5.09. Olis kiva tutustua ja käydä vaikka kahvilla ym... Perheeseen kuuluu mun lisäksi avomies ja 11v. ja 5v. tytöt ed.liitosta. Koirakin tossa jaloissa pyörii =) Meiliä voi laittaa...
  6. R

    Odottajia vantaalta ja helsingistä !!!!

    Täällä kaipailisi kavereita odottajista 33v. äiti vantaan pähkinärinteestä. Olis kiva saada kahvitteluun,shoppailuun ym.kavereita. Perheessa kaksi tyttöä 12/97 ja 07/03 ja komatta odotellaan nyt. Laskettu aika 3.5.09.

Yhteistyössä