Hakutulokset

  1. T

    Lasten aurinkolasit!

    Juu, ero ylipäätänsä halpojen ja kalliiden lasien välillä on ensinnäkin merkki ja toisekseen materiaali. Halvemmat on tehty huokeammasta matskusta, vähemmällä viimeisetelyllä, kalliimmissa saat taas kestävämpää ja viimeistellympää. Linssien suoja-arvot ovat ihan sama, halvemmat vaan...
  2. T

    Geokätkentä

    Jee, ei olla siis ainoita :) Tai no, tiedän kyllä ettei todellakaan olla ainoita mutta tuntuu että kaikki muut kätköilijät ovat miehiä, joko sinkkuja tai sitten sellaisia joille se on tapa ottaa sitä omaa aikaa. Ylläpidättekö yhtään kätkö itse? Meilä on ajatuksena nyt loman aikana saada...
  3. T

    lihansyönnistä lapsille

    Ihan rehellisesti kerrotaan. Lähipiiristä löytyy myös metsästäjä joten etenkin esikoinen on nähnyt hyvinkin läheltä miten se paisti pöytään tulee.
  4. T

    Geokätkentä

    No meillä retkeillään ja ulkoillaan joka tapauksessa eli sinällään ei edes tarvitse mitään ylimääräistä aikaa :) Kesälomareissukin tehdään hiukan tuota silmällä pitäen, käydään hakemassa yksi kätkö Nuorgamista.
  5. T

    vauvamaailman tavarapaljous!

    Ne tavarat joiden on kestettävä kovaa käyttöä on meillä niin laadukkaita kun rahalla vain saa ja on järkevä ostaa. Liki kaikki kyllä ostetaan uutena, mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta kierrellä kirpputoreja eikä lähipiirissä ole ketään jolta voisi käytettyjä ostaa kun ollaan lähipiirin ekat...
  6. T

    ongelma kai tämäkin..

    Mä voin kertoa että tuohon tottuu. Kun on vaan totuttava. Mulla oli aluksi myös vaikeaa törmätä exään silloin kun lapsi oli hänellä mutta kun saman kauppakeskuksen samoja ruokakauppoja käytetään niin pakkohan sitä vaan oli siedättyä niihin tapaamisiin.
  7. T

    Kuka ei omista puntaria??=)

    Meillä on mutta punnitsen sillä lähinnä koiraa jota koitan saada lihotettua. Jos 3-4 krt vuodessa tulee käytyä puntarilla niin hyvä.
  8. T

    Geokätkentä

    http://geocaching.fi/wiki/Geok%C3%A4tkent%C3%A4 Tuo selventää aika hyvin.
  9. T

    Vauvan turvakaukalon hihnat HOMEESSA =(

    Homeitöt lähtee kyllä pesemällä mutta tahrat jää.
  10. T

    Band´it 0-3-vuotiaan aurinkolasit, aqua.

    No, ei ehkä kannata odottaa ihan hillitöntä huutoryntäystä :)
  11. T

    On se nyt kumma kun nykypäivänä ei mistään saa edes rahalla

    No hinta ei anna kuin suuntaa-antavan arvion laadusta. Ja jos nahkasohvat ei maksa kuin se 2000e, ne on kyllä halvat, kunnon nahkasohvat joissa materiaali on paksua, kestävää nahkaa eikä sellaista ohutta, liki kangasmaista, maksaa aika paljon enemmän. Ja tuota, pakko kyllä sanoa että jos haluan...
  12. T

    Geokätkentä

    Harrastaako kukaan muu täällä geokätkentää? Meillä mies joskus vuosi sitten ehdotteli sellaiseksi koko perheen harrastukseksi ja nyt ollaan koko sakki ihan hurahtaneita. Tulee kivasta yhdistettyä ulkoiluun ja retkeilyyn jotain erilaista. Ja etenkin 7-v on ihan täpinöissään aarteenetsinnästä :)
  13. T

    On se nyt kumma kun nykypäivänä ei mistään saa edes rahalla

    Se että joku huonekalu on teidän kukkarolle kallis ei vielä tarkoita että se on siltikään laadukas... Jos haluat laatua, älä tuijota hintaa ensimmäisenä vaan valmistusmateriaaleja ja tapaa. Viilutettu on aina huonompi vahíhtoehto kuin kuin umpipuu. Ja tosiaan, jos huonekalu täytyy kasata...
  14. T

    Band´it 0-3-vuotiaan aurinkolasit, aqua.

    Aika tyyriit kun ajattelee että 16e saa jo kaupasta ihan uudet...
  15. T

    missä vaatteissa vien flunssasen 2,5v ulos

    Jos toinen on kipeä, älä vie ulos lainkaan. Kesälläkin on syytä olla varovainen vilustumisen kanssa. Kokonainen kuumeeton vuorokausi täytyy kulua ennen kuin voi sanoa että on terve.
  16. T

    itseruskettavat.. mitä suosittelet?

    Minä suosittelen Vichyn itsestään ruskettavaa. Levittyy tasaisesti, kosteuttaa hyvin, väri on luonnollinen eikä liian tumma. Olen myös melko vaalea hipiältäni.
  17. T

    Äitiysneuvolassa punnitus?

    Siinä puntarilla käydään jotta terkkari pystyy seuraamaan raskauden kehittymistä ja huomaamaan mahdolliset ongelmat, ei sen takia että voidaan kauhistella onpas läski mamma.
  18. T

    mitä pukea 4kk päälle;helle

    Tätä peesailen. Meillä ainakin kun on vaunuissa niin ihan vaan jotain shortsiasu tjsp. Jos tuntuu viileältä, vedän peitto hiukan päälle.
  19. T

    Resepti/korvausapuja

    agar agarilla voi korvata liivatteen
  20. T

    Egyptiläinen sokerivahaus

    http://www.wnn.nu/UK/shaving/sugaringE.html Tuossa on ohjeet sen käyttöönkin. Bodyshopista saa ostaa sugaring -karvanpoisto tököttiä jota käytetään kangassuikaleiden kanssa, se on ainakin tosi tehokasta ja huomattavasti hellävaraisempaa kuin vahat.

Yhteistyössä