Hakutulokset

  1. nirzu

    kuntoilupino

    no niin löytyykö muita päittäiseen kuntoilu pinoon.... tänään ainakin ohjelmassa.. - aamulenkille koirien kanssa ja sen jälkeen rasvanpoltto aerobic ;) , muuten taitaa loppu päivä mennä vaan ihan sille hyötyliikunnalle
  2. nirzu

    hihi lisää

    http://www.kumikana.org/huumori/laakitseminen.htm
  3. nirzu

    sauvakävelyä koirien kanssa

    heippa.. tänään alotin uuden aamulenkityksen koirille..aloin sauvakävellä.. itse tein niin että laitoin vanhan nahkavyön itselle vyötärölle ja kummallekkin koiralle fleksit 10m pitkät, ja fleksit pujotin vyöhän niin avot..oli tehokas ja hiukka erilainen aamulenkki..mukavaa.... tottelevaiset...
  4. nirzu

    ristiäiset tulossa.. apua kiitos=)

    ristiäiset tulossa!!!!!!!!!! apua heippa.. en tiedä onko kellään samoja ongelmia mutta varmaan teitäkin löytyy.. miten olette ratkasseet sen........... eli siis ristiäiset tulossa ja mitä vaatetta itselle päälle.. minulle ei mene vielä mitkään vanhoista juhlavaatteista ja sit toisekseen...
  5. nirzu

    ristiäiset tulossa!!!!!!!!!! apua

    heippa.. en tiedä onko kellään samoja ongelmia mutta varmaan teitäkin löytyy.. miten olette ratkasseet sen........... eli siis ristiäiset tulossa ja mitä vaatetta itselle päälle.. minulle ei mene vielä mitkään vanhoista juhlavaatteista ja sit toisekseen vaatteitten pitäs olla semmoset jotta...
  6. nirzu

    millasia tukirenkaita teillä

    lueskelin tukirenkaista niin uteliaana kyselen millaisia muilla on... mua ainakin harmittaa kun ei verkostoa ole ollenkaan...tällä paikkakunnalla missä asutaan ei tuttuja oikeen ollenkaan.. päivää tuttuja kyllä mutta ei semmosii oikeita ystäviä.sukulaisia ei lähimainkaan... anoppi ja appiukko on...
  7. nirzu

    pitää tännekkin hehkuttaa...

    hehee siis mä oon tässä ennen jouluu jo oottanut kuukautisia ja ei vaan ole kulunut, mutta neuvolas ne rauhotteli et kun on imettänyt niin ei niitä välttämättä niin nopeesti tartte tulla... no täs sit perjantaina tein testin ja en uskonut todeksi ostin uuden testin ja tulos oli sama ...
  8. nirzu

    kilopino 44 !! hopihopi

    no niin uusi viikko uudetkujeet...miten toi viikonloppu onkaan niin vaikee...aina sorryn mässäilemään enemmän ku lakisallii :x ... no nää ihme painonnousut mitä mulla on ollu on jotain painon heittelyy.. viimeviikolla loppuviikosta paino oli nätisti sen 71.5kg kun se viime viikon maanantaina se...
  9. nirzu

    vk 37 kilopino!!!

    :heart: sydämmellisesti tervetuloa taas uudelle viikolle.nyt alkaa pikku hiljaa syysväsymys ja apaattisuus kömpiä taas koloistaan ja hyökkäävät salakavalasti täysin varoittamatta, väsäymys on jo vallannut olotilaa ei millään meinaa päästä ylös sängystä kun on niin hämärää... nyt rutkasti...
  10. nirzu

    Miten olis jumppapino!??

    löytyiskö muita yllytyshulluja päivittäiselle jumppapinolle? luulen että mulla se vois tepsii!! alotetaan tänään 30 vatsalihasliikkellä, kuka mukana?
  11. nirzu

    sorry

    unohdin loggata sisään ekalla kerralla. joskos nyt olis mun oma kertomus mukana siis profiili.... siis oon oikeen nörtti,,, :D :D :D
  12. nirzu

    uskaltaisko tänne "liittyä"?

    Siis minä olen tämmönen pieni ja pyöreä. Mutta nyt kun en enää ole raskaana niin en välttämättä tarvis olla näin pyöreä :'( .No eihän mulla ole kuin sellaset 20kg liikaa :( .Niin olen lukenut tätä palstaa ja ajattelin joskos täältä löytyy kannustusta ja tsemppii niin paljon että sais lopetettuu...

Yhteistyössä