Hakutulokset

  1. K

    Ekaa kertaa on meillä kaikki kamppeet jo valmiina

    Meilläkin vanhin tyttö lähtee eskariin, mutta vasta 20. päivä. Mulla alkaa työt sitten pariksi kuukaudeksi ennen mammalomaa. :D Keskimmäinen ja nuorin lähtevät hoitoon.
  2. K

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Kesä mennyt massua kasvattaessa. Oli tosi pitkään ettei mitään huomannu. Mun äitikin kysy että oonko varma että olen raskaana? No kai oon varma kun liikkeet tuntu ihan selvästi rv 16-->. Nyt on kolmisen viikkoa ollu sellanen pömppö, että ihan hirvittää mitä se on...
  3. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Tervehdys! Pikasilmäyksellä lukaisin jutut läpi. Pitänee huomenna syventyä ajan kanssa. En minäkään ehdi täällä päivittäin roikkua. Luen kyllä ja kirjoitan jos on enempi aikaa. Paljon työllistävät nuo lapset. Häiritsevät mun nettiriippuvaisuutta. :D Ukko huutelee iltapalalle, joten en...
  4. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Moi mammat! Nyt on juhlittu kuopuksen 1v synttärit! Nauratti kun ne sukulaiset ja kaverit jotka eivät vielä tienneet tulevasta vauvasta, kyselivät että eikö tule vauvakuume kun vauva täyttää jo 1v. No, sehän kävi sitten kaikille selväksi että pieniin päin ollaan, kun kävin säännöllisesti...
  5. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Pikamoit! Mrs Nobody Onhan suomenmaassa paljonkin äitejä ;) Tajuan kyllä pointtisi. Itsekin mietin sitä ensin, että jos joku tunnistaa. Tuttuja ja kavereita käy täällä. Mutta ei se haittaa mitään, samoista asioista jaappaan täällä mitä kavereillekin. En mäkään osaa noita kerhoja käyttää, edes...
  6. K

    lapsien syntymävuodet pinoon

    2001 2003 2006 LA joulukuussa 2007
  7. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Moiks! Tyttäret lähti ulos ja äippä kärppänä koneella :whistle: liplap Täällä yksi joka itkeskelee tämän tästä syystä tai ilman syytä. Normaalisti en kyllä ole mikään itkeskelijä. Hormoonit heittelee... Kuka puhu että ollaan ihanassa rantakunnossa heinäkuussa? Totta, kiinteä vatsa...
  8. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Iltaa! Mulla muksut nukkuvat. Helpotus ja ihana oma aika :heart: Kävin kurkkimassa äitiyspakettia. Ihan kivan näköinen. En tiedä vielä otanko, mutta toisaalta se raha on niin pieni mitä siitä saa. Onhan tässä aikaa vielä miettiä. Musta tuntuu ihan kummalliselta että oon raskaana. Ei mene...
  9. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Eilen illalla kirjoittelin pitkät pätkät ja oli oikein muistilappu, että muistan mitä piti kommentoida. No, se teksti katos jonnekki :kieh: Raskauksien erilaisuudesta joku kyseli. Olisko ollu Missi. Mulla vaan kuvotti ja väsytti kauheasti kun odotin tyttöjä. Tuota poikaa odottaessa oksensin...
  10. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Moi taas! Meidän kuopus päiväunilla ja Mä tulin tänne notkuun. Tytöt vieläkin pihalla, kävivät syömässä vaan ja takasin ulos jatkaan leikkejä. Kävin koiran kanssa metsälenkillä reilu tunnin kävely kummasti piristi. Tässä on kiva kun heti takapihalta lähtee polkuja ja ne yhdistyy tuolla...
  11. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Huomenet täältäkin! Shamandalie Mun mielestä törkeää tollanen käytös! Musta tuntuu että opiskelija on ihan yleistä riistaa...saa just juoruta kaikki opiskelijan asiat jne. Ikävää kun et päässyt itse kertomaan anopille. Ehkä ensi kerralla ;) Täällä ripsii vettä. Pitäisi lähteä tekemään...
  12. K

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Pikaisesti lukaisin kuulumisenne lävitse. Kävin osastolla tipassa, kun meni tämä oksentelu niin pahaksi. 3 päivää olin siellä ja sittenkään ei meinattu pois päästää. tänään kävin vielä verikokeissa, että onko kaliumit nousseet, jos eivät ole ja oksentelen enempi kun 3 kertaa illalla niin...
  13. K

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Tulin vielä pyörähtään, ennenkuin vötkähän tuohon sohvalle. Käytiin tyttöjen kanssa pyöräileen ja mun äiti tuli sitte käymään kylässä. No, nyt se sitte tietää raskaudesta. Aloin laittaan kahvia tippun ja oksensin roskikseen samantien. Eipä paljo auttanu enää selitellä. :D No, onnitteli sentäs...
  14. K

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Tervehdys! En ole oksentanu tänään kuin 7 kertaa! Voi, kun tää loppuis tai edes vähenis. Poikaa kun odotin niin, jouduin käymään sairaalassa tankkauksessa, kun oli niin paha tää raskauspahoinvointi. :x Tavaroiden hankkimisesta oli ollu puhetta. Tyttöjen tavarat oon laittanu kiertoon, mutta...

Yhteistyössä