Hakutulokset

  1. B

    ideoita synttäritarjottavista

    meidän neiti täyttää pian 1-v ja tarjoilua tässä olen miettinyt. :whistle: Antakaa ideoita tarjottavista kun tuntuu et meillä on aina samat tarjottavat. Meillä yleensä kakku,pulla,keksi ja joku suolainen yleensä voileipäkakku. Ei sitten mitään kovin vaikeita leivottavia :ashamed:
  2. B

    Siis tuo naapurinpoika on aivan uskomaton tapaus

    Oltiin muksujen kanssa pihalla.Tuossa meidän pihassa on usein leikkimässä yks naapuritalon poika.Ja tämä poika on sellainen lellitty tapaus.Saa kaikki lelut mitä haluaa. Tämä poika tuli minulta kysymään et saako hän ajaa meidän pojan polkutraktorilla ja minä sanoin et saat ajaa kun meidän...
  3. B

    Jos olet imettänyt lastasi

    niin miten imetit öisin? Otitko lapsen viereesi sängylle vai menitkö istualtaan imettämään esim. tuolille ? Minä olen molempia muksuja imettänyt öisin niin et olen ottanut sängylle viereen.Tänään juteltiin tästä asiasta puistossa muiden äitien kanssa ja olin ainut joka on imettänyt makuulta...
  4. B

    JEEEE!!!

    Sain tänään työpaikan =) osa-aikaiseksi pääsin markkinointifirmaan.Ei tarvi viedä muksujakaan hoitoon kun saatiin järjestettyä minun ja mieheni työvuorot niin et mieheni pystyy hoitomaan muksuja kun minä olen töissä ja toisin päin =)
  5. B

    Riideltiin miehen kanssa ennenkuin

    hän lähti töihin ja nyt on tosi paha mieli :'( Taisin sanoa miehelle aika rumasti. No äsken lähetin yhden runon tekstiviestillä.Toivottavasti vastais :/
  6. B

    Ihanaa!!

    meen huomenna työhaastatteluun =) Pitäkäähän peukkuja!! ;)
  7. B

    Saan koko ajan juosta tytön perässä

    Meidän tyttö 11kk on nyt sitten keksinyt kiipeämisen taidon :D Koko ajan kiipeää sohvalle ja tänään pääsi kiipeämään keittiön pöydälle :whistle:
  8. B

    Koko aamun oon saanut haistella hajuja :)

    Mies on kolmatta päivää tupakkalakossa ja nyt alkaa haistamaan uusia hajuja.Mies on poltellut yli kymmenen vuotta. Äsken tuli mun luokse ja kysyi et haistatko tuon hajun.Minä ihan ihmeessä et mikä haju :whistle: Sit lopulta selvisi et se oli mun kasvorasva,minkä haisti :laugh: Sit kun käytiin...

Yhteistyössä