Hakutulokset

  1. R

    voisko tää olla positiivinen??(KUVA)

    Mulla l on olleet aina tuollaisia. Onnea =) .<br><br>
  2. R

    voitteko kuvitella!

    \ Niinpä..Mäkin tässä jänkänny jonkun verran..
  3. R

    Mä en jaksa:(

    \ Niinpä.
  4. R

    Mä en jaksa:(

    \ Hienoa, että sulla pyhkäsee kaikki nappiin..gooood fooor ya.
  5. R

    Mä en jaksa:(

    \ eN JAKSA NYT AATELLA NOIN.SORRY.. \|O oho isolla.
  6. R

    Mä en jaksa:(

    Eipä täältä paljoo tukee saa, mutta valitan nyt kummiskin. Mä oon jotenkin väsy tähän. Ei oikein huvita mikään ja pelkään, että kesä menee pilalle. <br><br>
  7. R

    Mä en jaksa:(

    Nii-in,,,,, Noh, kyllähän meillä on muillakin tässä ikäeroa 4v., mutta siltikin kamuja,,,jäi vaan tuo nyt vaivaamaan minua raakasti,,,,Mies ei anna kuitenkaan periks sitä 3½kuukautta, joka minusta on hassua, kun oikein ajattelemaan alkaa,,,,, :ashamed: .
  8. R

    Mä en jaksa:(

    No, jos tärppää heti, niin nuoremman kans tulis ikäeroa 4v.7kk.+rapiat päälle. Että muutamalla kuulla vois alentaa ikäeroa, mutta sekin kai turhaa. jos menee niinku viimeks tulee ikäeroks 5v. luultavasti lähinnä......
  9. R

    Mä en jaksa:(

    Ikäeroakin aattelen tässä!
  10. R

    Mä en jaksa:(

    Pitäs vielä ootaaa muutama kk. vaavin yritystä, mutta mulla jo väsy siihen oottamiseen :'( . Tuntuu, että muksuilla tulis liian pitkä ikäerokin, jos kauan täytyy sit yrittää. Hohhoijaa!! Miks ukko saa päättää, miks mä suostuin :'( :'( .
  11. R

    Siis apua tää paha olo...

    :hug: Soita lääkärille? Neuvolaan? Huilaa? Otan osaa tiiän, että saattaa olal kamalat pahoinv.
  12. R

    MITEN NOISTA PÄÄSEE EROON??

    :laugh: Maailman huonoin "ammatti"
  13. R

    MITEN NOISTA PÄÄSEE EROON??

    \ Sais soitella miljoonaan paikkaan \|O . Muitako ei häirää nää soittelijat?
  14. R

    ¤ Annatko lapselle ruokaa silloin kun hänellä on nälkä?¤

    niin, on meilläkin ruoka-ajat, mutta pakottamaan en ala ja ruuatta ei meillä tartte olla. \|O =)
  15. R

    MITEN NOISTA PÄÄSEE EROON??

    Nimittäin lehtien myyjistä :kieh: . Tänäänkin soitettu 2 tai 3 kertaa, murr.... Eikö ne tajua, että en mä tilaa :laugh: . Todella rasittavaa/aikaa vievää......<br><br>
  16. R

    ¤ Annatko lapselle ruokaa silloin kun hänellä on nälkä?¤

    \ Saa ruokaa, jos pitkään pitää oottaa ruokaa. Annan, koska en nälässä pidä. Ei pakkosyöttöä. Perjantaisin namia ja muulloinkin joskus/keksiä aika kivasti menee :) . P.S isommat muksut syövät aina ja kaikkea, mutta pikkaset nirsompia.
  17. R

    Paljonko rahaa seuraavaan tilipäivään kysely

    Noin 50e. Maanantaina lisää.
  18. R

    mulla palaa kohta pinna

    Laske kymmeneen B)
  19. R

    ¤ Annatko lapselle ruokaa silloin kun hänellä on nälkä?¤

    Vai annatko odottaa, kunnes on ruoka-aika? Entäs, jos muksu ei syö ruualla(nirsoilee) annatko välipaloja? Onko teillä pakko syödä, vaikka ei tykkäisi esim. joku liha, vihannes tms.? Miten usein teillä saa nameja?Karkit, keksit ym.<br><br>
  20. R

    Kyl oli heppo päivä ruuan suhteen:)

    Itse tein lihapullia+spaghetti.... sit lisukkeet toki.

Yhteistyössä