Hakutulokset

  1. K

    Tekemistä ja nähtävää Jyväskylässä?

    Kolme päivää tuolla koulutuksessa keskiviikosta perjantaihin. Yksin olen liikenteessä ja lento takaisin kotiin lauantaina.
  2. K

    Hyvää yötä ja adios!

    Kävin pikaisesti Suomessa kyläilemässä ja juhlimassa sukulaisen ympäripyöreitä. Nyt on edessä paluulento kotiin töiden pariin ja lasten koulujen kevätjuhliin. Hyvää juhannusta kaikille! ;)
  3. K

    Kukkuluuruu

    Mitäs Suomen synkkään syksyyn kuuluu? Mulle tuli ihan kauhea kaipuu teidän pimeään, märkään ja kylmään ja masentavaan Suomeen ja kuuntelen juutuupista kaikkea suomalaista melankolista musaa. On tää hassua,tää kaksoiskansalaisuus. Suomessa ikävöi Espanjaa ja Espanjassa Suomea. Täytyy...
  4. K

    WooohooooOOO

  5. K

    wohoooooo, yabadabadooooo, yessssssss ääääääääääääääääöööö ööööååååå

    Ihminen voi sitten olla pienestÄ ilonen. Sain vihdoinkin pohjoismaisen näppäimistön tähän mun läppäriin. Voipi jatkossa kirjoittaa ÄÄkkÖset suomalaisille palstoille kun ei meitin kotimaassa ole tarjolla tÄllaisia herkkuja...
  6. K

    Vihdoinkin Wilmaan saa saman käyttäjätunnuksen ja salasanan alle kaikki perheen lasten tiedot

    Näin ainakin meillä Espoossa. Ei enää käyttäjätunnus- ja salasanarumbaa. Kylläpä sitä tulee iloiseksi näinkin arkisesta asiasta. =)
  7. K

    Kolmosluokkalaisille pidettiin oppitunti murrosiästä

    Siis voitteko kuvitella. :O Noihan on vasta sellaisia 9-10 vuotiaita. Ja nyt niille on sitten paasattu kaikkea mahdollista rintojen kasvusta ja karvoituksista kuukautisiin ja hienerityksiin ja pojille tietty ne äänenmurros ja yölliset siemensyöksyjutut ja mitähän vielä, finneistä on varmasti...
  8. K

    Ihan kamala ilma tuli yhtä äkkiä

    Sataa kaikkea mahdollista lähestulkoon vaakasuoraan. Rakeita, räntää, vettä, lunta. Vaikka nyt kuuluisi paistaa aurinko ja lumien sulaa. :kieh:
  9. K

    Miksi melkein kaikissa poikien pyörissä on sellaiset roiskeläpät lokasuojana?

    Siis tuollainen takarenkaan yllä oleva? Mitä vikaa pyörän tarakassa on ja kunnon lokasuojasta missä kurat ei lennä pyöräilijän selkään jos vesilammikon kohdalta ajaa?
  10. K

    Säästötoimenpiteitä. :D

    Mail from NSN: Dear all, NSN UAE is incurring very high toilet paper cost especially within the Gentleman restrooms. Let us all please monitor what we eat and when we go to the restroom. The Dubai employees are the biggest cost producers per HC in NSN globally (followed by Saudi Arabia and...
  11. K

    Oh yeah. Löysin tytölle takin kevääksi -70 % ovh:sta.

    En viitsi mitään kauhean kallista hankkia kun muutetaan alkusyksystä palmujen alle auringon paisteseen. Icepeakin takki pitää jopa vettäkin (vesipilariarvo 5000 mm).
  12. K

    Onko kukaan käynyt Kehlsteinhausissa (Kotkanpesä)?

    Miten tuonne käytännössä pääsee?
  13. K

    Eikö vain olekin ihana hääpuku?

    Huh, tämä läpinäkyvä morsiuspuku ei ole ujon valinta! | Oho | Iltalehti.fi Or not :laugh:
  14. K

    Miksi mun kännykän laturi sirisee kuin olisi 100 heinäsirkkaa sen sisuksissa?

    Siis tuo musta mötikkäosa kun laittaa luurin lataukseen? Ehdin vasta tiistaina ElisaShopittiin kysymään asiasta, vaan josko täällä tiedettäisiin asiasta jotain ennen tuota tiistaita. =)
  15. K

    Käytiin mäkkärissä syömässä..

    Siis meidän perhe. Ja onpahan vaan tuollakin tullut muutoksia jos jonkinmoisia sitten viime käynnin. Ja voisin sanoa että huonompaan suuntaan on muutokset menneet. Ja näin siellä sitten meni tilausten kanssa: - 2 x El Maco ateriaa ja kolme happy meal -ateriaa (nuggetit, ranskikset ja...
  16. K

    Eikös tää täytä kaikki heitteillejätön tunnusmerkit?

    Ihan normaali ilta lapsiperheessä. Syödään iltapalaa, harjataan hampaat ja luetaan unisadut. Lapset menee nukkumaan ja minä alan katsomaan mieheni kanssa telkkaria. Tunnin telkkarinkatselun jälkeen mies meinasi että menee nukkumaan...Juuri ennen kuin alkaa mtvLeffalta Kauna. Nyt Mä sitte...
  17. K

    Tuli ihan kauhea pullanhimo

    Ja olihan se sitten pakko vääntää pullataikina. Vaan kun ne pullat meni ja paloi uuniin. |O Tein kaksi isoa pitkoa ja pitkojen pinta on jokseenkin tumma. Sisus ei onneksi kuitenkaan kärsinyt mutta pikkasen ottaa päähän. Se kerta kun innostuu pullaa leipomaan (=kerran sadassa vuodessa)...
  18. K

    Lapsen 10v synttärit Huimalassa. Tarjoiluista?

    Malttaako lapset syödä tuolla kuinka paljon kun tekemistä riittää? Mietin vain noita Huimalan tarjoiluvaihtoehtoja. Mun järki sanoo että ennemminkin lapsille tulee jano kuin nälkä. Vaikka kyllä se riehuminenkin tietty voi saada lapset nälkäisiksi.. Tai mistä noista tietää, vai tietääkö...
  19. K

    Lapsen 10-vuotissynttärit. Ideoita juhlapaikaksi? (Espoo tai pk-seutu)

    Meillä on muuton takia pakkaamiset tosi pahasti vaiheessa tytön synttäreiden aikaan, eli synttäreiden ulkoistaminen on tässä tilanteessa mielestäni fiksuinta. Vaan missä ne synttärit sitten pitäisi? Tytön kaverit ovat pitäneet/pitämässä synttäreitä keilahallissa ja leffateatterissa. Eli...
  20. K

    Kyllä on tehty hankalaksi ilmoittaa, mitä liikuntaa lapsella on koulussa.

    Päivämäärät ja liikuntamuodot on laitettu tuolle ekaluokkalaiselle reissuvihkoon, mitä milloinkin on vuorossa. Noilla vaan on jokaisen päivämäärän kohdalla merkintänä että on luistelua, hiihtoa tai sisäliikuntaa. Niin että valitse tuosta sitten varusteet lapselle kouluun. :kieh: Tarkentavaa...

Yhteistyössä