Hakutulokset

  1. A

    Emmaljunga twin cerox 360

    Millaisia kantokoppia olette käyttäneet Emmaljunga twin cerox 360 malliseen kaksosille. Emmaljungan omat ei mahdu sinne kunnolla vierekkäin....Tarviiko kantokoppia käyttää? Kokemuksia otetaan vastaan!
  2. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ajattelin aloittaa tällainen pino kun en ainakaan löytänyt mitään samantyyppistä...Korjatkaa jos olen ollut sokea... Plussattiin eilen mieheni kanssa eka kertaa. Yritystä takana melkein 4 v ja siihen sisältyy 2 icsi hoitoa. Siirtoja tuli tehty 4 yhteensä. Kolmannesta PAS:ista kun siirettiin...
  3. A

    PAS loppuvuodesta

    Meillä loppui 2.IVF/icsi hoito niin että ei päästy tuoresiirtoon. Nyt on välikierto ja marraskuun puolessa välissä pitäisi alkaa PAS-kierto. Luomukiertoon ollaan siirtämässä. Pakkasessa 5 kaunista alkiota odottamassa. Sen päätöksen ollaan tehty että ei lähdetä kolmatta kertaa hoitoihin ellei...
  4. A

    Hoidot syys/lokakuussa

    Mä aloitan tähän nyt uusi pino kun meille varmistui että hoitorumba alkaa taas. Mennään nyt sittenkin julkiselle kerran vielä vaikka oli jo yksityinen mielessä. Nyt alkaa keskiviikkona Primolutit 28.9 asti ja sitten todnäk 3.10 alkaa Puregon pistokset, riippuu tietty vuodoista mutta näin on...
  5. A

    Yksityisen puolen hintoja...

    Kokemuksia mitä esim. icsi maksaa yksityisellä? Tiedän että Väestöliitolla ainakin on listat nettisivuilla mutta en mä osaa siitä laskea mitä niistä kaikki tarvii. Olisi kivaa kuulla mitä muut ovat maksaneet. Jotain esimerkkejä koko hoidon hinnasta. Onko vielä tietoa että saako kaikki...
  6. A

    2 IVF elo/syyskuu

    Taas pitää ruveta purkaamaan ajatuksia palstalle. Viime viikolla oli uusi hoidon suunnittelu taas sairaalassa. Kesätauko kun on tulossa niin jatkuu meillä hoidot syksyllä. Nyt on suunniteltu elokuun lopulla piikitys alkamaan. Tausta on sellainen että vikaa on miehessä. Simppoja vähän ja...
  7. A

    PAS HUHTIKUUSSA!

    Päätin aloittaa uusi pino jos vaan...Löytyy muita PAS:ilaisia huhtikuussa? Mulla nyt kp 12 menossa, välikierto. Kun täti tulee kylään tulee soitto klinikalle ja sitten pitää ruveta bongaamaan ovista. Pakkasessa meillä on kaksi alkiota samassa oljessa odottamassa. Molemmat aika heikkolaatuisia...
  8. A

    Punktion jälkeinen vuoto...

    Meillä oli eilen kivulias ja tuskainen punktio. Saatiin kerätty 21 munasolua. Heti punktion jälkeen on ihan normaalia että tulee veristä vuotoa ja sitä tulikin ihan iltaan asti. Tänään aamulla mulla oli ihan menkkamaiset kivut ja vuoto oli alkanut uudestaan... :/ Mistä tässä voisi olla...

Yhteistyössä