Hakutulokset

  1. F

    Mä oon rakastunut

    Spinning Jewelry - Tuotteet Noihin sormuksiin <3 <3 :)
  2. F

    Rumaa jälkeä, en halunnut että menee näin.

    Olemme asumuserossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä on toimiut viikko/viikko systeemi kun asumme lähekkäin. Sunnuntaina vielä olin hänen luonaan puhumassa että jos jatkettais, yritettäis. Hänellä on jonkun tason naisystävä ja minä olen käynyt muutaman kerran treffeillä, ei...
  3. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    Olemme asumuserossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä on toimiut viikko/viikko systeemi kun asumme lähekkäin. Sunnuntaina vielä olin hänen luonaan puhumassa että jos jatkettais, yritettäis. Hänellä on jonkun tason naisystävä ja minä olen käynyt muutaman kerran treffeillä, ei...
  4. F

    Yh-ystäviä Treen seutu!

    Moi, olen vähän aika sitten eronnut kolmekymppinen kahden lapsen äiti, poika 6 ja tyttö 2,5 v. Olisi mukava jos löytyisi samassa tilanteessa oleva äiti/isä joka haluaisi juttusuraa ja miksei esim.harrastus seuraa tms. Kaikki kaverit ovat pariutuneita ja lapsellisia eli tällä hetkellä ei ole...
  5. F

    Teutonia Pick up-seisomalauta

    laitan tän nyt tännekin.. Onko kellään kokemusta ko.laudasta, käykö Emmaljungan Baby Edge vaunuihin? Vaunuissa edessä 1 cm:n paksuinen tanko, johon lauta tulisi kiinni. Edgessä vain käsijarru, joten jarru ei olisi tiellä..Vai käykö Pick up vain Teutonioihin? Kiitos
  6. F

    Teutonia Pick up-seisomalauta

    Onko kellään kokemusta ko.laudasta, käykö Emmaljungan Baby Edge vaunuihin? Vaunuissa edessä 1 cm:n paksuinen tanko, johon lauta tulisi kiinni. Edgessä vain käsijarru, joten jarru ei olisi tiellä..Vai käykö Pick up vain Teutonioihin? Kiitos =)
  7. F

    Britaxin Hi-Liner vai Brio Caro?

    Laitan tälle puolelle, jospa saisin muutaman kommentin kaöastettua:) Onko kellään kokemuksia kyseisistä vyöistuimista? Onko tietoa turvallisuus testeistä? Kumpi mukavampi lapsen kannalta? Nyt olis aika ostaa pojalle vyöistuin ja kokemuksia kaivataan. Kiitos etukäteen!
  8. F

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    1.8 Moision Musta Enkeli VilliSiili ¤ 1 lapsi Pastilla ¤ 2 lapsi 2.8 Piua ¤ 2 lapsi elomamma08 ¤ 2 lapsi ¤ K-SKS Tiina80 ¤ 2 lapsi ¤ KPKS 3.8 fosfori ¤ 2 lapsi ¤ TAYS illuusia ¤ 2 lapsi 4.8 Odile ¤ 2 lapsi unelmaanelma ¤ 4 lapsi ¤ PHKS Wendyliini ¤ 3 lapsi ¤ LKS...
  9. F

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Moi! Onko linjoilla muita ensi elokuussa synnyttäviä? :attn: :wave: Hypätkää mukaan elomassut :D Moision Musta Enkeli...1.8 VilliSiili..........................1.8, 1 lapsi Pastilla.........................1.8, 2 lapsi Piua.............................2.8, 2 lapsi...
  10. F

    muistaako kukaan 16.5

    joku kirjoitti tällä täällä siitä nettifirmasta, joka myy niitä ihania :p naistenvaatteita. En löydä sitä keskustelua :/ Muistaako kukaan sen puljun osotetta jotainboutique.con :wave: :wave:
  11. F

    Toyota Yaris Verso

    Onko kellään kokemuksia? Onko hyvä ajaa, toimiiko/onko hajonnut joku osa? Kuuluuko metelit sisään? =) Onko takakontti oikeasti tilava? :D
  12. F

    Tarvitseeko..

    vielä 3-vuotias rattaita? Eli jos on noin 3-vee ja vauva, kannattaako ostaa vielä tuplat? Vai meneekö seisomalaudalla? Ei kyllä taida jaksaa pitkiä lenkkejä seisoskella... :wave: Oon tässä itekseni miettiny ja...nyt yleistä mielipidettä tarvittaisiin :D <br><br>

Yhteistyössä