Hakutulokset

  1. F

    Polttarit

    20eur on ihan yyber halpa hinta tohon touhuun. Ite maksoin viime kesänä 80eur :)
  2. F

    Tositarkoituksella ;)

    Moikka, mullle saa kirjoitella:) Olen 31-v, jokatoinenvko-äiti ja mun lapset on 3 ja 6, tyttö ja poika. Asun treen seudulla. miimu80@luukku.com
  3. F

    ylöjärvi

    Moikka, olen 31 ja mulla 3-v tyttö ja 6-v poika. Olen jokatoinenviikko-äiti. Käyn päivisin töissä, muttaonhan niitä tunteja illassakin, eikä kavereita ole koskaan liikaa;) Laita meiliä miimu80@luukku.com tai Yv
  4. F

    Mun mieheni täytyy osata/olla seuraavaa...

    Hei!!! Sähän puhut mun tulevasta miehestä :D
  5. F

    ,,,,ELOKUISIA 2008,,, en löytänyt ketjua!

    Minäminä täällä! Just mietinkin teitä kun olen näemmä palannut tänne roikkumaan:D Meillä sellainen tilanne että erottiin miehen kanssa kesällä ja tammikuussa jo muutin pois sen luota. Harmillista, mutta elämää..Lapset ovat alkujärkytyksen jälkeen tottuneet kahteen kotiin. Hyvin meillä...
  6. F

    Mä haluaisin opiskella kiinteistönvälittäjäksi.

    Googlaa LKV-ammattitutkinto tms.
  7. F

    Nettideittailu pienellä paikkakunnalla?

    Laita profiiliin vieressä oleva suuri kaupunki ja voit sitten viesteissä kertoa oikean paikkakunnan:)
  8. F

    Suklaa,seksin korvike

    Eikä! Ehdottomasti seksi ;)
  9. F

    Mikä on ammattisi

    Jälkimarkkinointia ja kuljetuspuolta hoitelen. Tykkään paljon <3 :)
  10. F

    Mä oon rakastunut

    Spinning Jewelry - Tuotteet Noihin sormuksiin <3 <3 :)
  11. F

    Eilen pohdiskelin pikkumustan ostoa

    Ai kun ihana toi alempi jossa noi hihat:P Pitäsköhän itelle pikkujouluihin..Mut kauniita molemmat.
  12. F

    Munasarjakipu

    Saattaapi olla kystat jotka puhkeaa ja aiheuttaa ton kivun. Helpottaa parissa päivässä, otat vaan särkylääkettä.
  13. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    pesaan, tuskin on puhelin päälläkään.
  14. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    en soita, sotkee vaan asoita. odottelen lauantaihin. ja tässä ihan kauheasti ole riidelty, nyt vasta veti herneen nenään. ja kuule ihan samaa ajttelen että lapsiraukat.
  15. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    Sillä on jotain säätöä sen työkaverin kanssa, joka on tahollaan eroamassa. Mutta se ei ollut varma haluaako se sen kanssa jotain vai yritetäänkö me vielä, mutta väliäkö sillä enää. En mihinkän lastensuojeluun ole soittamassa, en usko että lapsilla hätää.
  16. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    Pitää varmaan huomenna soittaa.
  17. F

    Haluaako joku kysyä poliisilta jotain?

    jos yhteishuoltajuus ja mies jättää tuomatta lapset vaikka niin on sovittu, puututteko asiaan?
  18. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    Lapset ovat kirjoilla mulla ja käräjäoikeudelle lähetetty allekirjoitettu sopimus jossa sovittiin yhteishuoltajuudesta, vuoroviikoista.Hitto kun se lv aika on vasta monenn viion päästä:(
  19. F

    Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

    Kiitos! Pojalla huomenna neuvola enkä tiedä viekö se sen sinne kun ei vastaa mitään. Mä en tajua miks se käänty näin..
  20. F

    Rumaa jälkeä, en halunnut että menee näin.

    Olemme asumuserossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä on toimiut viikko/viikko systeemi kun asumme lähekkäin. Sunnuntaina vielä olin hänen luonaan puhumassa että jos jatkettais, yritettäis. Hänellä on jonkun tason naisystävä ja minä olen käynyt muutaman kerran treffeillä, ei...

Yhteistyössä