Hakutulokset

  1. P

    **Tammivauvat2008**vol2

    Juu, mielessä on tuo luumusose käynytkin. En vain olisi näin alussa halunnut antaa mitään noin makeeta, ettei sitten sen jälkeen peruna ja muut kasvikset maistu vähän puulta..., mutta nyt en kyllä muuta keksi kuin ottaa neuvosta vaarin ja käydä kaupan hedelmäsosehyllyllä! Kiitos mievaa ja...
  2. P

    **Tammivauvat2008**vol2

    Hei kaikki! Kirjoittelin välillä tuolla odottajien puolella ja nyt vihdoin tänne tammivauvoihin. Eli Elina syntyi tasan laskettuna päivänä 31.1.08 ja hyvin on lähtenyt menemään, alkuvaikeuksien jälkeen. Alussa oli vatsavaivoja ja kävimme vyöhyketerapiassa mikä oli todella tehokasta. Olemme...
  3. P

    Voiko tuttelia pakastaa?

    No ei ne valmistajat tietenkään sitä suosittele. Miettikää mitä se tekisi tuotteen myynnille, jos mainostaisivat että voi vielä pakastaa...
  4. P

    Voiko tuttelia pakastaa?

    Meillä sama tilanne kuin teillä, eli hukkaan meni noin puoli purkkia vuorokaudessa. Nannia käytetään ja purkissa on puhelinnumero kuluttajaneuvontaan. Soitin sinne ja kysyin pakastamisesta ja sanoivat, että rasvan koostumus voi muuttua, mutta ei siis millään lailla vaarallista antaa pakastettua...
  5. P

    Mirena-kierukasta

    Onko kellään kertoa kokemuksia Mirena-kierukasta? Synnytin 2 kk sitten ja nyt pitäisi sitten alkaa miettiä tuota ehkäisy puolta. Neuvolasta suosittelevat siis joko minipillereitä (Cerazette) tai sitten tuo Mirena. Tällä hetkellä tuntuu, että ehkäisyä käyttäisimme ainakin seuraavan pari...
  6. P

    keinoja ja röyhtäyttämiseen

    ...tyttö käyttää cuplatonia ja röyhtäilee isoja röyhtäisyjä. Tosin muita ei olla kokeiltu, joten ei vertailukohteita.
  7. P

    Paljonko teidän 2-3kk vauvat itkee?

    Meillä itkettiin nälkää, mikä selvisi vasta neuvolassa... Eli oma maito ei riittänyt vaikka paljon oli rinnalla. Nyt kun saa korviketta imetyksen päälle tarvittaessa, on paljon tyytyväisempi ja nukkuukin paremmin!
  8. P

    *TheTammikuu2008*

    Tosiaan, keskiviikko yönä alkoi lapsivesi tihkuttaa jolloin alkoi supistukset. Aamulla lähdettiin polille tarkastukseen, kotona supistukset olivat jo luokkaa 5-3 min kun lähdettin, mutta matkalla harvenivat ja laittoivat sitten osastolle odottelemaan josko jotain tapahtuisi. Seuraavana yönä...
  9. P

    *TheTammikuu2008*

    Täällä alkoi sitten tapahtumaan...Yhden aikaan yöllä tuntui pieni poksahdus ja lapsivettä alkoi tulla, tihutellut siitä lähtien vähän väliä. Suppareita tullut sitten kymmenen minuutin molemmin puolin. Nyt piti nousta kun ei yksinkertaisesti saa nukuttua kun ottaa välillä niin kipeetä, ihan siis...
  10. P

    *TheTammikuu2008*

    Voi itku Pötkylä! Toivottavasti kaikki menee vielä hyvin, VOIMIA!! :hug:
  11. P

    *TheTammikuu2008*

    Täällä vielä ollaan... :wave: missäs muuallakaan... Maanantaina oli uusi painoarvio ja se oli laskenut. Viimeksi laskettuun aikaan mennessä arvio oli 3.9 kg ja nyt 3.6 kg. Toivottavasti tämä jälkimmäinen pitää paikkaansa, muutenkin hirvittää tuo tuleva synnytys. Nyt siis vielä viikko aikaa...
  12. P

    *TheTammikuu2008*

    Voi kun suloinen poika Gorthaur! Paljon onnea!! :flower: Oli kyllä järkyttävää lukea sinun synnytyskertomuksesi, toivottavasti se ei jää kummittelemaan liiaksi ja pystyt nauttimaan vauvastasi täysillä. Hienoa, että teet valituksen kätilöstä, teet meille kaikille kanssasisarille palveluksen...
  13. P

    *TheTammikuu2008*

    Kiitos kovasti dinomamma ja HeMa05! Hyvä tietää noista laskuista, jos vielä alkaa tuntumaan että masussa on liian hiljaista. Meillä kuitenkin äitipolille tunnin ajomatka, ei viitsisi sinne ihan turhasta lähteä ajamaan. Illalla tuntui taas liikkeitä, vähän edelleen rauhallisesti mutta varmaan...
  14. P

    *TheTammikuu2008*

    Täällähän alkaa porukka pikkuhiljaa vaihtaa maisemaa, voi kun pääsisi itsekin mukaan...mä taidan olla täällä vielä ensi kuussa (la 31.1)...tsemppiä kaikille joilla jännät paikat!! Mites nuo liikelaskennat menikään? Kun neuvolassa terkka kysyi liikkeistä niin sanoin että kyllähän se liikkuu...
  15. P

    *TheTammikuu2008*

    Muuten, piti kysyä myös noista itkuhälyttimistä... eli jos kokemuksia niin olisi kiva kuulla mitä suosittelette, hinta/laatusuhdetta. Kuitenkin vielä hankintalistalla...
  16. P

    *TheTammikuu2008*

    Täällä käyty taas neuvolassa. Neukkatäti ihmettelee kuinka sf-mitta vaikuttaa kovin pieneltä suhteessa vauvan kokoon (nyt noin + 3kg), mikä taas on isohko... polilla sanoivat kuitenkin kokoarviossa kaiken olevan ok, normaali määrä lapsivettä, ym. Laskeutunut ei vielä ole, tässä kun kovasti...
  17. P

    *TheTammikuu2008*

    Täällä piiitkästä aikaa ihan kirjoittelemassa, taustoilla olen pyörinyt enemmänkin, varsinkin nyt äitiyslomalla kun on ollut aikaa. Tekstiä tulee vaan niin kovaa tahtia ettei perässä meinaa pysyä. :D Itsellä laskettuaika kuun viimeinen, mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Pelkopolilla...
  18. P

    Tammikuu2008*LOKAKUU*

    Ensiksi haluan sanoa pahoitteluni Sunylle. Itse menetin isäni viime keväänä yllättäen, en edes muista mistä viimeksi puhuimme tai koska viimeksi kerroin kuinka rakas hän minulle on...toivottavasti sulla oli tähän mahdollisuus, kun pois meno ei varmaankaan tullut niin yks kaks kuin isäni...
  19. P

    *Tammikuu2008* KESÄKUU

    Täälläpä ei ole tullut vähään aikaan käytyä... oon ollut niin poikki aina työpäivän jälkeen ettei ole jaksanut enää kotona konetta avata. Täytyy lueskella noita teidän kuulumisia, kun enemmän aikaa ja energiaa. Alkua olenkin lukenut jonkin verran ja haluasinkin sanoa pahoitteluni kaikille...
  20. P

    luotatko ovistikkuihin?

    Mä en ainakaan voi suositella mammaksin testejä, sillä mulle ne ei näyttänyt plussaa kierron missään vaiheessa (tikuttelin n. 2 vk) ja yllätyksekseni tulinkin raskaaksi. Muista testeistä ei ole kokemusta, mutta suosittelisin ehkä itse kuitenkin joitain muita testejä, sellaisia, mitä voi testata...

Yhteistyössä