Hakutulokset

  1. O

    Hui kauhea, onpas sitä taas tullu shoppailtua! *kuvia*

    Shhh kaikki! Meidän tytöllä on kahdeksan alta kasikyt senttistä toppapukua!! Kiitos mummot :laugh: Ja isommalla ainakin yhtä monta.
  2. O

    Kenen mielestä masennus ei ole oikea sairaus, vaan tila johon ihminen antaa itsensä vaipua?

    Mulla on ystävä, joka on jo vuosia kärsinyt masennuksesta ja muistakin psyykkisistä sairauksista. Hän on itsekkin myöntänyt että ainakin osittain sairaus johtuu itsestä, eli seuraa kierre, kun haetaan vain negatiivisia asioita elämästä eikä osata iloita niistä hyvistä asioista. Olemme myös...
  3. O

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Ottakaa hyvät ihmiset selvää myös insuliinin haitoista ennen kuin alatte pistellä itseänne. Meille ainakin kerrottiin todella huonosti sairaalassa asiasta! Pistin itseeni hullumaisia määriä sitä ainetta ilman minkäänlaisia tuloksia! :o Muutenkin ihmettelen tätä niin sanottua raskausdiabetes...
  4. O

    *TheTammikuu2008*

    Laiskasti olen kirjoitellut, mutta kerrottakoon nyt että tyttö tuli tammikuun 26. Mitat 3670g ja 51cm ja kaikki meni hienosti, vaikka ei ihan suunnitelmien mukaan. Taidan myöskin tuonne vauvautuneiden puolelle käydä liittymässä vaikka noiden tyttöjen kanssa onkin niin paljon touhua etten taida...
  5. O

    Pehmeä leipä kouluihin... katso!

    Olen samaa mieltä! Kouluruoka on ihan riittävä päivällinen, ei sen ole tarkoitus korvata muita ruokailua. Syökööt lapset pehmeää leipää välipalalla koulun jälkeen jos on tarve. Meillä sitä ei tosin tarvita, tytär syö pelkkää ruisleipää niin kuin minäkin. :) Ja minä miellän pehmeän leivän...
  6. O

    Itkeäkkö vaiko nauraa, kas siinäpä pulma :/

    Mut eikös se ole isän ja lapsen yhteistä "hauskan pitoa" tuo ja jos vielä siivoavat jälkensä niin minusta ainakin ihan ok. Mä muistan kun lapsena oli kivaa tehdä jotain iskän kanssa salaa äidiltä tai toisin päin :D
  7. O

    kuinka helposti annatte lapsille periksi?

    joskus annan helposti periksi, jos nätisti pyytää, jos alkaa kiukutella, periksi ei anneta.
  8. O

    laitatteko lapsen/lapset kaiken muun edelle?

    Riippuu mitä tuolla tarkoitetaan? Tavallaan laitan, tavallaan en.
  9. O

    Hei punatukkainen, onko sulla

    Ei ole, mutta ei ole hiuksissakaan kuin punainen pigmentti, eli auringossa näkee, enkä ole tuota alapäätäni niin kovin auringossa paistatellut. :laugh:
  10. O

    Ai että musta on ihanaa olla tänään epäkelpo äiti..

    Hemmetti, mä saan tän vatsani kanssa tuota juhlimista odotella vielä ensi vuoteen!!! :kieh:
  11. O

    Onko kaikki muut täydellisiä?

    En ole täydellinen, mutta toivottavasti maailman paras tyttäreni mielestä. Sellainen on omakin äitini. :heart: :heart: :heart:
  12. O

    Voi *ittu tuota ex:ääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tähän kommenttiin minäkin yhdyn. On se mukavaa että muillakin tällaisia. :laugh: Mitäs sun ex on keksinyt?
  13. O

    mitä maksavat lydby nukkekodit??

    me tilattiin viime jouluks tytölle tuolta Pinjatasta (www.pinjata.fi) KÄy sieltä kattoon, löytyy hinnat, huonekalut, lisäosat, muuntajat ym.
  14. O

    kohta mä kieltäydyn menemästä neuvolaan!

    Olen siis 24v.
  15. O

    kohta mä kieltäydyn menemästä neuvolaan!

    En mä mikään stressi herkkä olekkaan, mutta turhauttaa ja ärsyttää, että kaikki aika siellä neuvolassa menee mun syömisistä puhumiseen.
  16. O

    Täsmääkö tämä teidän kohdalla?

    Baarissa tavattiin. Tosin oltiin jo pikkulapsina nähty ja oltu samassa koulussa ja muutamissa sukujuhlissakin =) ja melkeinpä naapureitakin, mutta tiedä sitten sitä mikä on ihmisen päässä viirannut ettei tuollaista kulta kimpaletta ollut ennen huomannut. Emme nimittäin tunteneet aiemmin...
  17. O

    kohta mä kieltäydyn menemästä neuvolaan!

    Raivostuttaa kun neuvolan tädin koko ajatus maailma pyörii mun syömisen ympärillä ja mun BMIssä ja mun sokeriarvoissa ja mun juomisessa! |O Eli olen nyt rv 20+2 ja toista odottelen. Ekasta tuli tuota painoa aikaslailla paljon ja myönnän että söinkin liikaa, vaikka suurin osa siitä oli...
  18. O

    Sairaalakassin siältö

    kokonaan en lukenut, mutta esikoisen kanssa joutui mies kynsiviilan tuomaan mulle heti seuraavana aamuna. Pitkillä kynsillä kun niin helposti raapi pikkuista. Ja nyt kun tammikuussa synnytän, otan kyllä villasukat mukaan!! :) Matkaa synnyttään on alta puoli kilometriä ja mä olen kyllä...
  19. O

    miksi tää maha näin mieletön!?

    Mulla oli vatsa kanssa ihan mielettömän turvoksissa alussa ja kipeä. Olo oli kuin jalkapallon nielleellä. Sitten se laski, kun nuo pahoinvoinnitkin meni ohi ja nyt vasta rv20 on alkanut hiukkasen kasvaa, mutta ei tosiaankaan niin että muut sitä vielä huomaisivat. :D Niin ja toista odottelen.
  20. O

    Totta vai ei (imetys asiaa)

    Aika karmeaa. Mihin ovat kadonneet naisten äidin vaistot?

Yhteistyössä