Hakutulokset

  1. H

    ientulehduksen hoito?!!?!!? auttakaa kärsivää...

    Hammaslanka, ientulehdusta vähentävä suuvesi apteekista, hellä harjaus (älä harjaa liian rajusti). Jos ei noilla helpota, niin ota uudelleen yhteys hammaslääkäriisi
  2. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Iso :hug: Helinäkeijulle! Nampula: Meille lääkäri sanoi, että sumujen aikana voi harrastaa ihan normaaliin tapaan seksiä, siis ilman ehkäisyä. Sumut voi aina keskeyttää jos tulee raskaaksi. Toisin on esim. piikitettävällä lääkkeellä, jota ei voi peruuttaa. Eli puuhastelemaan vaan! =)...
  3. H

    hampaanpostosta...APUA!!

    kiitos vastauksista..yritin itse vähän sitä haavaa katsoa ja kyl näyttäs siltä että se on tulehtunut. kokeilin sitä hellästi pumpulitopsilla niin siihen jäi hieman punertavaa joka haisi. ei ne mulle mitään antibiootteja kirjoittanut ei.. senhän nyt tietää. viimevuonna eräs tuttu kävi...
  4. H

    hampaanpostosta...APUA!!

    Minulta poistettiin viisuri alhaalta viimetiistaina... viereiseen hampaaseen laitettiin väliaikainen paikka (sitä hammasta kaivettiin aika paljon kun joudun EHKÄ juurihoitoon siitä...sen siitä saa kun ei hammaslääkäriin aikaa annetta ja pitää odottaa...).kuitenkin.. vieläkin leukaa särkee ihan...
  5. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Heippa kaikille! :wave: Olen seuraillut kaikkien kuulumisia kykenemättä vastaamaan... Teillehän on tapahtunut vaikka mitä! Peukkuja kaikille piinailijoille, punktioon ja siirtoihin menijöille! Olen ollut älyttömän väsynyt ja tosiaankin kynemätön tekemään mitään ylimääräistä. Nyt siis menossa...
  6. H

    ultra kp13,liian myöhäänkö?

    Tuskin on liian myöhään, tosin se on hyvin yksilöllistä ja kierrosta riippuvainen. Itselläni on ollut ultra ensin kp12, sitten kp 11 ja viimeksi kp 10. Follit olleet joka kerta tosi hyviä, mitä sitten kooltaan tarkoittaakin. Silti en ole noista kolmesta inssistä plussannut. Pidetään peukkuja...
  7. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Tulin juuri ekasta ultrasta takaisin töihin... Hyvin olivat kai olleet lepotilassa ja reippaasti näkyi alkufolleja molemmin puolin. Huomenna alkaa piikitys (Gonal-f). se on kyllä inhottavaa itseään pistellä, tähän asti mies joutunut laittamaan Pregnylit! Pitää kai ottaa itseään niskasta kiinni...
  8. H

    osaako "tavallinen" gyne auttaa?

    Kyllä tavallinen gyne osaa antaa lähetteet alkukartoitukseen. Siis verikokeet otetaan kierron eri vaiheessa, että selviää mahd. häiriöt kierrossa ja hormonien pitoisuudet. Samoin tehdään yleensä munatorvien tähystys, että ovat auki. Ja gyne antaa myös miehelle lähetteen tutkimuksiin...
  9. H

    PP7 ja alamahaa kipristelee :( Hätä

    Tervehdys! :wave: Minulla muutama ystävä, joilla tärpännyt ekan inssin jälkeen. Molemmissa tapauksissa naisella ollut PCO. Itse olen käynyt läpi kolme inssiä ilman plussaa. Olen tullut siihen tulokseen, että kun on 'selittämätön tapaus', niin hoidot hankalampia kohdentaa. Mutta ei heitetä...
  10. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Aurinkoista sunnuntaita! Sumuista vielä... lisäksi mulla ainakin naama näyttää pahemmalta kuin teinivuosina ikinä! Näppyä näpyn vieressä, samoin hartioissa. Toivoa vaan sopii, että niistä joskus pääsisi vielä eroon. Tosin se nyt on pienin harmeista, kun lasta on toivottu jo pari vuotta. Samoin...
  11. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Heippa taasen kaikille! Vastauksena Tuulian kysymykseen, onko tullut sivuoireita sumuista... Oon ollut tosi väsynyt ja sekava koko ajan sumuja ottaessa. Tuntuu ettei muisti pelaa senkään vertaa. varhaisdementia!? :laugh: Olen jopa pyörtynyt muutaman kerran. Kävin varmuudeksi verikokeissa...
  12. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Joo ilman testiä aloitin sumut aamulla. Ällöttävän makuista! Meidän lääkäri ei erikseen mitään maininnut, mutta hoitaja kyllä sanoi aiemmin, että luomukierroilla kannattaa olla aktiivinen koska lääkkeet kuitenkin vaikuttavat siinäkin. Eipäs sitten auta kuin puuhastella täälläkin kovasti! ;)...
  13. H

    pregnyl

    Se on kai yksilöllistä. Itse en tuntenut mitään, pistänyt kolmessa kierrossa. Mutta jos ovulaatio tuntuu 'luomukierrossa' niin saattaa tuntua myös Pregnylillä. Minulla kyllä ei siltikään.
  14. H

    Kaikki ovistestistä!

    Voi harmi, tiedän tunteen, pettymys on aina kova kun aika kuluu niin nopeasti. Mutta älä lannistu, voihan onnistua tällä kierrolla. Ovistestejä on monen hintaisia. Itse olen ostanut ihan marketista edullisia, toimivat ainakin mulla hyvin. Tosin kierto on säännöllinen ja normaali muutenkin...
  15. H

    Clomi-tärpit, gallup!

    Minulle tehty 3 inssiä, ennen niitä clomit + Pregnyl-irrotuspiikki. Clomit kyllä toiminut hyvin, limakalvo paksuuntunut ja hyviä munia tullut. Mutta siltikään ei ole plussannut. Oireita niistä ei mitenkään erikoisesti tullut, ehkä vähän ärtyneisyyttä.
  16. H

    spermanäyte

    Ei meille ainakaan sanottu että haittaisi, mutta 'latinkia suuhun' en kyllä ottaisi. Silloin tulee varmasti liikaa sylkeä sekaan. Pidättäytyminen siis min. 3 päivää ennen inssiä. Me ainakin saimme purkin kotiin, näyte annettiin kotona, sitten sellainen styroxinen laatikko, jonne näytepurkin voi...
  17. H

    Kanta-hämeen keskussairaalan lapsettomuuspuoli?

    Tuosta nopeudesta en kyllä menisi niin sanomaan mitään, hämäläiset on hitaita! Eka käynti viime keväänä, sitten polin kesätauko kesäkuun alusta syyskuun alkuun, vasta lokakuussa eka inssi. Toinen ja kolmas inssi sitten kyllä nopeammalla tahdilla ja nyt vkolla 21 eka IVF. Henkilökunta, etenkin...
  18. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Helou toukokuulaiset! Osaisiko joku kokeneempi neuvoa? Eli huomenna pitäisi alkaa sumut, mutta pitääkö sitä ennen tehdä raskaustesti? No, eihän se välttämättä tässä vaiheessa plussaisi, mutta kun sumun ohjeessa sanotaan ettei saisi olla raskaana. Ts. jos olisikin käynyt sellainen tuuri että...
  19. H

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    \ LISÄYS... eli nanna=Hammaskeiju ;)
  20. H

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Ei kummassakaan mitään vikaa, sen puolesta kaikki ok. Ystväpiirissä muutama pariskunta, joista naisella PCO. Raskaus onnistunut heti ekalla inssillä molemmilla. Tuntuu, että jos olisi jotain vikaa, niin voisi onnistaakin. Itsellä takana kolme inssiä ilman plussaa. Nyt menossa IVF:ään.

Yhteistyössä