Hakutulokset

  1. S

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Heip.. Onnea kaikille plussaantuneille!! Itellä hieman outoja tuntemuksia, nyt kaks päivää tullu ihan minimaalista rusehtavaa vuotoa, siis todella vähän.. ja koko ajan tuntuu et menkat alkaa..luulis alkaneen jo sit... ääh..en tie..mut onhan tää vasta ensimmäinen yk, et ei pitäis heti odottaa...
  2. S

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    tuohon gallupiin vielä, ite käytin pillereitä (mercilon) monta vuotta, sit vaihdoin laastariin n.½v ennen ku jätin kokonaan pois, ja toisesta kierrosta onnisti heti! Nyt vaan toivoo et kakkonen haluis tulla yhtä nopeesti.. Imetin vielä viime kuun lopulla, mut sit loppu kun maitoo ei vaan...
  3. S

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Minäkin ilmottautuisin mukaan. vm87 äiskä seinäjoen suunnalta, ennestään poika (12/07) ja toki mieskin.. Haaveissa olis toinen het näin perätysten:) Kierto nyt vielä epäsäännollinen, kp26/- tänään.. Olisin kysynyt, että minkälaisia ikäeroja teillä tulis lapsille?:)
  4. S

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Just tällästä ketjua sitä itekin kaipas ku ootti.. tuntu et noi toiset ketjut on niin vanhoille:) Ite siis sain pojan joulukuussa, eli on nyt 5kk kohta vanha:) Mulla ikää 20v.. Olis ollu niin mukava jutella omien ikästen kanssa:) Saapi kysellä jos joku askarruttaa, voin vastata jos osaan:)...
  5. S

    4kk vauvan paino

    poika 3,5kk, 8,5kg ja 64cm :)
  6. S

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    10.12.07 seks rv 39+2 3230g ja 49cm poika
  7. S

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    kyllä, tarkoitin raskaustestiä :)
  8. S

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    heips! Täällä tilanne näyttää hyvältä :) Testasin perjantaina ekan kerran, ja sieltä pärähti plussa, ja tänään vielä uudemman kerran..se jo vakuutti =) hieman hämmennystä tuotanut, ei tiedä miten päin olis.. nyt vaan pitää toivoo parasta.. Oon ollu aikas hiljainen, mut seuraillu päivittäin...
  9. S

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Moikka vaan. Oon tässä lueskellu juttuja jo hetken ja nyt uskallan kirjoitella..Elikkäs oon vm.87 ja vauvasta haaveilaan. Menossa kp 17/28-30 ja yk2. Flunssa on iskenyt ja vielä pitäis keskiviikko aamuun asti jaksaa töissä..sit vapaa pvät.. mut tsemppiä kaikille =)

Yhteistyössä