Hakutulokset

  1. M

    Ylipaino ja sektio

    Onko kokemusta sektiohaavan paranemisesta, kun on läskimakkaroita alavatsalla? :ashamed: Mitä lääkärit/kätilöt ovat asiaan sanoneet?
  2. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Eikös se ole minulla sitten tänään kp 2/28-32 , jos eilen alkoi menkat? Varmaan toi räkä päässä sumentaa.....
  3. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    No niin, kesäkuu alkoi sitten ankeissa tunnelmissa. Kauhea kurkkukipu ja flunssa, kun aamulla sängyssä sain silmäni auki! :kieh: Oloa ei yhtään helpottanut eilen illalla kylään tullut täti, joka toi mukanaan alaselän pakotuksen!! kp28/28-32. Se siitä ekan yrityskerran lumosta, mutta...
  4. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Huomasin heminä, että ollaan samoissa "jännäilypäivissä". Mulla myös tänään kp 27/28-32 :) Ja olen ollut kyl oireeton, kun mietin onko tuntemuksia tätin kylään tulemisesta. Mut edelleen yritänottaa rauhallisesti ... Oletko tehny testin jo vai pitääköhän sitä odottaa..... :whistle:
  5. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Onkos kellään hyvää keinoa makeanhimon hillintään? Kromi on aikaisemmin auttanut, mutta nyt kun yritetään raskautua voikohan sitä syödä? Meinaa toi suklaa viedä voiton ja puntarissa numerot vain kasvaa...:kieh: Painonvartijoiden pisteillä olen pari kertaa ollut, mutta ei toi motivaatio...
  6. M

    Jane-merkkiset vaunut?

    Onko kellään kokemusta jane-merkin vunuista ja tuotteista? Jane vaunuja sivulla jane.es
  7. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei! Minä aloin tästä kierrosta tikuttamaan sitä ovista. Koskaan aikaisemmin en ole testannut ja nyt ajattelin, että täytyyhän sitä kokeilla, josko se minäkin ovuloin. Ja kun tätä lapsi asiaa olemme miehen kanssa pyöritetty useamman kuukauden. Kaksi tikkua meni ja kolmas päivä toi tumman...
  8. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    MAANANTAI 14.5.2007 Ensimmäistä enteilevät ******************* Anna333....................kp46/36.............................yk11 annnas......................kp42/33.............................yk5 Hempukka87..............kp25/30.............................yk7...
  9. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Olen tuossa lueskellut teidän juttuja, ja totesin, että tännehän minäkin kuulun =) Itse olen 30v. ja aviomieheni 35v. Ylipainoa minulla on reippaasti..... Viime syksynä jätn pillerit pois, olin siihen mennessä syönyt niitä melkein 10vuotta. Syksyn jälkeen ollaan käytetty kumia ehkäisynä...

Yhteistyössä