Hakutulokset

  1. Sankkuli

    Oho, vähäks mä olin kauan pois...

    mut mitäpä tuolla merkitystä :)
  2. Sankkuli

    Sebastian poistunut BB-talosta, miks ihmeessä?

    ?? o_O
  3. Sankkuli

    Voiko olla edullinen ja kuitenki hyvä samaan aikaan? Jos, niin sanokaahan kaksostenvaunuja...

    ...joista tuo otsikko kertoo :) Pitäis mennä ostamaan, mut oon aika hukas, ku en viittis iha älyttömästi laittaa rahaa, mut en kuitenka mitään ihan rimpuloitaka halua...kertokaahan jottai :)
  4. Sankkuli

    Kertokaahan kokemuksia kahden eri ikäisen imettämisestä :)

    Eikä kiitos mitään valistussaarnoja, ne on kyllä tiedossa :)
  5. Sankkuli

    Hups :)

    Menin naimisiin :D
  6. Sankkuli

    Äitiyspakkauksesta...

    Mä vaihtaisin ilomielin 2010 pakkauksen 2011 pakkaukseen, mulla kun jo tuo 2010 löytyy entuudestaan, enkä todellakaan halua kahta samanlaista pakkausta. Tästä kiitos kelan virkailijalle, joka faktatietona mulle kertoi että uutta pakkausta olis alettu jakamaan jo toukokuun alussa :( Mä olisin...
  7. Sankkuli

    Onko kelleen tullu jo 2011 ä-pakkaus?

    ??
  8. Sankkuli

    Minä saan taas vauvan :)

    :heart:
  9. Sankkuli

    Clearblue digital -raskaustestistä...

    näyttääkö se viikkoja kuinka pitkälle? Siis kun tuolla näytti jossain olevan kuvia joissa oli 1-2, 2-3, 3+. Eli jos mä olisin vaikka viikolla 8, ni näyttääkö se sillon ton 3+ vai mitä hä????
  10. Sankkuli

    Mikä on se raja, jonka jälkeen aletaan pitämään lestana tai työtä vieroksuvana pummina??? Lasten lukumäärästä siis...

    Mulla on nyt kolme lasta plus tytärpuoli, ja haaveissa on vielä ainakin yks taikka kaks...ellei enemmänkin. Ja ihan vaan sen takia, että haluan lapsia, ei rahan takia enkä siks että olisin lesta.
  11. Sankkuli

    EIIKÄÄÄÄÄ, mun vanhin vauva alottaa huomenna eskarin :O

    :'( mä hiukan hajoon aamulla, pää on vielä niin sekasin synnytyshöyryistä. Mihin nää vuodet näin äkkiä meni??????????
  12. Sankkuli

    Musta tuntuu, että tää olis hyvä päivä synnyttää

    Ja luulen et alakerta on samaa mieltä. Tässä ollu ny tunnin verran suht kivuliaita supistuksia ja luulenpa että se on menoa nyt :)
  13. Sankkuli

    Ukkostaako jossain??

    ?
  14. Sankkuli

    Mitä tää nyt on??

    Voiko tää ennakoida synnytystä, maha sekasin ja oksennus koko ajan kurkun päässä, alaselkä niin saatanan kipee, että vesi valuu silmistä. En voi näet mitenkä tietää, en oo synnyttäny aiemmin ko kaks kertaa :D Naurattais jos ei itkettäis näin paljoa. Supistuksiakin tullu muutama, ei niin kovin...
  15. Sankkuli

    Koska on viikko 34???

    Tack :)
  16. Sankkuli

    Miks mulla kramppaa reidet ja perse

    äskenki ku saunassa oltiin, niin maha veti kyllä ihan kivikovaksi, mutta ainoa paikka johon sattu ja niin helvetisti, oli mun olemattomat perse ja reisilihakset, itse asiassa ihan niinki paljon että jos ei tuoli olis ollu liki, niin siellä olisin lattialla maannu. Ei aikasemmissa raskauksissa...
  17. Sankkuli

    SADE!! :D

    :heart:
  18. Sankkuli

    Eikö oikeesti enää missään myydä potkuhousuja, varsinkaan semmosia olkainpotkuhousuja..??

    vai oonko vaan sokee?? Kattellu vähä sieltä sun täältä, niin tuntuu ettei missään...tuttalla ny jokusia on, mut eipä niistä juuri kostu
  19. Sankkuli

    TYLSÄÄ. Laitetaanko (raskaus)mahakuvia???

    jookosta joo??
  20. Sankkuli

    Mitäs sille kesävauvalle ny sit ruukataan pukea..?

    Mulla lyö aivan tyhjää, enhän mä oo saanu vasta ku kaks lasta aiemmin :D Mut juu, nelisen viikkoa ja pitäs taas räjähtää, mitä mä pakkaan sille vauvalle mukaan? Riittääkö pitkähihane body ja jotku potkuhousut vai ko kö??? Ei kai sitä ny mihenkä haalariin tupata?? :D Heh hee, juu-u tyhmä olen...

Yhteistyössä