Hakutulokset

  1. T

    hormonikierukka

    saa ilmaiseks jos on kivuliaat tai runsaat kuukautiset. näin ainakin täällä meillä päin.
  2. T

    KANGASALA!!!!!!

    Me kaipailtas myös uusia tuttavuuksia, olen 23v. ja poika on 1v3kk. Asutaan suoramalla. mailailkaa jos innostaisi tutustua, ts83@luukku.com =)
  3. T

    Äitejä Kangasalta?

    Olen 22v. vuoden ikäisen pojan äiti. Olen asunut vasta vähän aikaa Kangasalla, joten tuttuja ei ole vielä kovinkaan monta löytynyt.. Olisi mukava saada seuraa vaikkapa vaunulenkeille tai jotain.. mailiosoite olisi: TS83@luukku.com :)
  4. T

    eikö IISSÄ OLE ÄITEJÄ???

    täällä yks äiti iistä kirjoittakaa sähköpostia tlms@luukku.com niin vastaan. minulla 1v tyttö ja toinen tulossa
  5. T

    messenger ystävät/osoitteet!

    täältä löytyy tlms@luukku.com
  6. T

    hei

    hei mä oon oulun lähettyviltä. ja tyttö on 8/03 mailailehan tännepäin tlms@luukku.com
  7. T

    ystäviä Oulun suunnalta?

    heips täällä äiti ja tyttö 1v oulun pohjoispuoleltaystäviä ei ole liikaa!! joten voit mailailla tännekkin päin:) tlms@luukku.com
  8. T

    ystäviä pohjoispohjanmaalta

    Hei! olen yhden(1v) lapsen äiskä ppm:lta ja kaipaisin mailiystäviä ainakin näin aluksi. olen aika paljon kotona kahdestaan lapsen kanssa ja uudet kaverit ei olisi pahitteeksi kirjoittaa voi osoitteeseen tlms@luukku.com =)

Yhteistyössä