Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa taas kaikille, nyt en malta millään pysyä pois näppäimiltä.. :D Vekara - älä vielä lopeta lääkitystä, koska tuo arvo on minunkin mielestä ihan hyvissä rajoissa. Mullahan oli paljon alhaisempi alussa kuin sulla eli pp 13 hcg vain 53 ja niin edes päin, joten minustakin tuo sinun arvo...
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoja uutisia Vekaraja Juuni! :heart: :heart: Vekara ihan olet varppina raskaana ja sulla on hyvä hcg-lukema, koska noin aikaisessa vaiheessa olet jo ollut veritestissä! Onnea siis ihan ältsisti! Aliisa, murheissani olen lukenut sinun kohtaloasi ja muistan viime vuoden vaihteen taistelut...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Assari! Mä kanssa avalla hoidossa ja lääkärini aivan ihana.. :heart: mulla oli tosi pitkä aika zumeja eli muistaakseni noin 5 viikkoa koska luovuttajan punktio siirtyi ja siirtyi. Limis oli muistaakseni 9 mm. vähän vajaa ja tulin raskaaksi, tosin myöhemmin km, eli ihan hyvin meni. Mä kanssa...
  4. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ihanaa kun Vekara huhuililt! Täällä ollaan linjoilla, olen kyllä joka aamu yrittänyt ehtiä lukemaan viestit, mutten millään ennätä kirjoittaa, kuten joskus kerroin teen nyt kahden ihmisen hommia samaan aikaan, johdan yksikköä ja vastaan projektistani. Joten...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea matkaan! :heart: :wave:
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea pienestä kultahippusesta, pojasta Watrossi! :heart: :heart: Täällä on tapahtunut niin paljon, että olen pudonnut ihan kärryiltä muutamassa viikossa.. Kaikille kuitenkin terveisiä! :wave: Mulla on niin kiire töissä kun teen johtajan työt ja omani, että en mitenkään ehdi lukea...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Enkelintytön äiti Pikku Prinsessasta! Ihanaa kun tulee näin ihania uutisia! :heart: :heart: :heart:
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen niin pahoillani Gerbera! :hug: :hug: Jotenkin tämä tuntuu uskomattomalta! Me kaikki ollaan nyt sitten taas lähtöpisteessä. Masentavaa.. Jaksamista Gerbera sinulle, olet aina niin ilopilleri ollut. ja jaksamista myös muille, Aliisalle voimia kanssa, kamala koettelemus sinulla.. Kirjoitan...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon on taas tapahtunut ja Tervetuloa Uudet Mukaan! Aliisa: kuulostaa ihan kamalalta noi sun vuodot! Huh. Toivottavasti nyt sitten loppu. Sulla on ihan varmasti hemoglobiniarvot alhaalla joten äkkiä rautavalmistetta tai sitä sisältäviä ruokia popsimaan.. Toivon nyt että vihdoinkin pääset...
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa: onkohan toi enää olla ihan tavallista ainakaan minun mielestä noin pitkä vuotaminen, kun kuitenkin silloin se tyhjennys tehty? Ota yhteyttä lääkäriin ja kysy neuvoja, mulla tosiaan ihan suht. normaalikestoiset menkat sen eka km:n jälkeen paitsi vuotoa tuli todella paljon ja yli äyräiden...
  11. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kyllähänä tämä on ollut murheellista täällä, kun näin monella meistä km ja erityisesti tuo, että ultrien jälkeen on kuitenkin tullut km, vaikka sen pitäisi olla harvinaista. Surullista Hillevi, kun olet niin meitä muita aina jaksanut tsempata ja sitten kävi näin. :hug: Sinulle ja muillekin...
  12. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi, olen todella pahoillani, en osaa sanoa mitään :hug: tämä on kamalaa..
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi, olen todella pahoillani, en osaa sanoa mitään :hug: tämä on kamalaa..
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Enkelitytön äidille kaikkea hyvää ja hurjasti onnea synnytykseen, olette jo maaliviivalla! :heart: Samoin Watrossilla on pian synnytys! Ihanaa! Aliisa: Mä eilen jo mietin tuota sun vuotoa, mutten ehtinyt kirjoittaan. Aika pitkään on nyt sulla vuotanut, mutta on ihan yleistä, että ekat...
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa Juuni pitkästä aikaa! Ja osanottoni suuresta menetyksestäsi. :hug: Kuulostaa kieltämättä aika epämääräiseltä tuo Ovumian touhu, en missään nimessä ilmoittaudu sinne jonoon, koska itse ainakin pidän tätä luovutushoitovaihtoehtoa viimeisenä, koska adoptioon emme pääse iän takia ja...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ronyah: siis mulla oli se yli 100 tuhatta km:ää seuraavana tai sitä seuraavana päivänä eli ihan siinä alussa, ja siitä sitten alettiin mittaileen. Mutta kun sä olet ollut kaavinnassa, niin sulla on mitä suurimmalla todennäköisyydellä kaikki kaavittu pois eli sun lukemat lienee jotain kymmeniä...
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa: jotenkin mä uskoisin, että se on nyt sulla jo nollilla/lähellä nollaa, mutta mulle on sanottu, että arvo pitäisi olla alle 10, edellisessä KM:ssä sanottiin alle 5, että ollaan ns. kuivilla. Eli riippuen testistä, se voi olla, että sulla on vielä hieman hCG:tä pississä? Millä testasit...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Loskainen maanantai ja siitä se viikko taas pyörähti käyntiin.. Meillä on Aliisa kanssa ensimmäinen (ja todennäköisesti viimeinen) lapsi kyseessä. Olen jotenkin odottelun kannalla tällä hetkellä, ehkä pää ei vielä kestä pettymyksiä keskenmenon jälkeen ja kun tiedän, että 1 alkio pakkasessa...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Suzyannelle kanssa onnea ja jaksamista! :heart: Ihanan pitkällä olet jo, huilaile nyt ja lepäile!
  20. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Gerbera: Ihania uutisia! Kyllä meitä kiinnostaa kaikki tällä rintamalla tapahtuvat jutut! :heart: :heart: harmi vaan, että kaikki oireet vaivaa, mutta toisaalta mä olen sitä mieltä, että kun on oireita, niin kaikki menee silloin hyvin!Onnea matkaan tuhannesti ja jaksamista kanssa Gerbera ja käy...

Yhteistyössä