Hakutulokset

  1. T

    milloin voi näkyä...

    Montako päivää oviksesta täytyy vähintään olla että mahdollinen plussa voisi näkyä testissä?? Kiitollinen vastauksista :flower: :)
  2. T

    Retrokokoelma irc-galleriassa

    Täällä oli joskus linkki sivulle, jossa oli upea retrovaatekokoelma. Onko kenties jollain muistissa... linkkiä kaipailen. Kiitän kovasti, jos apuja löytyypi.
  3. T

    ketuttaa!!!!! #&%?$!* #&%?$!*

    viime viikolla tuli flunssa, no ei siinä mitään sitten tuli vielä mahatauti kun flunssa meni ohi ja eilen tuli uudestaan kuume päälle.....voi hemmetti että ottaa päähän \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O ja kaikenlisäksi miulla on elämää suuremmat allergiaoireet joten tekisi mieli...
  4. T

    kukaan käynyt rodoksen falirakissa?

    millainen paikka? haaveillaan että lähdettäs perheen kanssa niin ois kiva kuulla kokemuksia? mikä olis hyvä hotelli jos lähtee kahden pienen lapsen kanssa (iät 2v ja 5v) Sinne vesipuistoon pitäs ainakin päästä... :whistle: :D
  5. T

    clearblue, vaakaviiva valmiina?

    Eli kuuluuko Clearbluessa (tavallinen puikkotesti, pakkauksessa 2 kpl testejä) olla se vaakaviiva tulosikkunassa jo valmiina ennen kuin testiä tekee? Kun testin tein, niin tuli tarkastusikkunaan se kontrolliviiva ja tuli tulosikkunaan myös selkeä pystyviiva, eli ollaanko tässä raskaana vai mitä...
  6. T

    iskiasvaivaa

    Onko muilla ollut iskas/alaselkäongelmaa? Mistä olette saaneet avun? Mulla on välillä alaselkä kipeä ja nyt on viikon verran ollut pahempi. Särkyä on oikeestaan aika vähän ja vaan välillä, mutta ristiselässä ja vasemmassa lonkassa on paineen ja vasymyksen tunne ja vähänkin huonossa asennossa...
  7. T

    akupunktiosta

    Joko teillä käynnistetty synnytystä akupunktion avulla? Mietin, että alkaako synnytys tällöin rajummin, onko supistukset kipeämpiä vai onko koko akupunktiosta mitään hyötyä... Kokemuksia?
  8. T

    kissanpentuja

    Meillä olis pari pientä kissaa ilman kotia, pikku neidit syntyi pääsiäisenä, ovat kirjavia, valko-ruskea-musta-keltainen. Toisella neidillä on töpöhäntä. Tosi leikkisiä ja kesyjä, käyvät laatikolla ja asuvat lähes koko ajan ulkona. Olisko kellään tarjota näille kotia?
  9. T

    Ihana pano

    Olen 24 vuotias ja tuttavapiiriini kuuluu eräs 45 vuotias mieshenkilö. Hän on jäänyt sinkuksi noin kuukausi sitten. Olen katsellut häntä hieman sillä silmällä, että voisi koittaa vanhempaa miestä, miltä se tuntuu. Hän on kaikin puolin kiva tyyppi, hieman vatsakas, mutta ei lihava. Olimme...
  10. T

    ovis km:n jälkeen?

    Auttakaa ny minua...eli onko kukaan tikutellut ovista heti keskenmenon jälkeen,tiedän et ois viisainta odottaa mut lai täällä muitakin hätähousuja on kuin minä?? :) jos olettelöytäneet oviksen niin milloin oli ja mikä normaali kierto??? mulla normaali kierto 29pv ja km:sta reilu kolme viikkoa ja...
  11. T

    Kierukasta !!

    Hei! Olen 16 vuotias tyttö ja kysyisin voiko näin nuori vielä laittaa kierukkaa? Haluaisin lopettaa e-pillerit koska en pidä niistä ja niiden sivuvaikutuksista, enkä edes haluaisi kokeilla merkin vaihdosta. Äitini ehdotti kierukkaa, mutta olen kuullut että sitä suositellaan vain...
  12. T

    Kokemuksia viikon ilmaisesta kiloklubista

    Hei täytyy kyllä sanoa että kiloklubi oli pettymys. Ensinnäkin kirjautuminen epäonnistui monta kertaa. Ja jotenkin siitä ei saanut irti mitä kuvitteli saavansa. Ihmiset hukkuvat massaan. Tietysti oman kehityksen seurantajärjestelmä on hyvä mutta niin toimii painonvartijoinen CD-rompussakin...
  13. T

    onko menkkoja pakko odottaa??

    Elikkäs mulla oli keskenmeno alkuviikosta. Keskeytys tehtiin lääkkeillä...Kaikki nyt ok ja uutta vaavia haluttais alkaa tekemään heti kun vuoto loppuu,jota ei enää paljoa tule. Niin onko siitä haittaa jos tulisin raskaaksi vaikka menkkoja ei ehtis tulla väliin? onko suurempi riski saada taas...
  14. T

    Mean nimipäivä...

    Olen ajatellut vauvalle nimeksi Mea, mutta en löydä nimelle ollenkaan nimipäivää. Onko joku jolla olisi tytöllä sama nimi, niin minä päivänä vietätte nimipäiviä? Kiitos!
  15. T

    ehkäisyrenkaan lopetus

    onko muilla ehkäisyrenkaan lopettamisen jälkeen ollu ylimäärästä tuhruttelua? En käyttäny kun pari kuukautta. lopettamisen jälkeen on ovisviikon jälkeen aina tuhrutellu, tosi äryttävää.. :kieh: pillereitten lopettamisen jälkeen ei ollu samanlaista.
  16. T

    vauvarokko?ko

    voiko vauvarokon ihottuma olla todella punaista ja onko normaalia että punaisia länttejä tulee jopa päähän ja korviin ja melkein joka paikkaan?muuten oireet kyllä viittaa vauvarokkoon,kolmen päivän kuume ja sitten näpyt mutta voiko ihottuma olla todella pahannäköistä se vaan mietityttää..
  17. T

    lainansaannista

    Onko muita asuntovelallisia joilla vain toinen puolisko käy työssä ja toinen on esim.työttömänä? Ootteko saaneet lainan pankista tossa tilanteessa? Meillä mies tienaa aika hyvinkin ja itsekin sentään liiton rahoilla olen, eikä pankista meinata edes takaajien kanssa myöntää meille...
  18. T

    Isänpäivä!

    Isänpäivä lähestyy uhmaavasti ja lahjavinkkejä kaivataan kiperästi.AUTTAKAA. Tämä on meidän ensimmäinen isänpäivä ja tahtoisin tehdä jotain ikimuistoista. Suuret kiitokset jo etukäteen :flower:
  19. T

    Hormoonit sekaisin.

    Onko muita jotka ovat syöneet zoloftia tai sen rinnakkaislääkkeitä ja lopetettua lääkkeen syönnin on esim.kuukautiset heittäneet...eli eivät tulleet ajallaan? Mulla yli viikon myöhässä menkat ja testit negaa.
  20. T

    Laminaattilattiasta...

    Miten olette saaneet pois "sähköisyyden" laminaatista?

Yhteistyössä