Hakutulokset

1. M

millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

Itse kävin ultrassa alkuraskaudessa verenvuodon takia joskus viidennellä viikolla ja kyllä siellä jo jotain näkyi. Siellä oli sellainen pieni sykkivä piste... Viikon päästä kävin uudestaan ja silloin näkyi jo ihan selvästi. Nyt rv 31+3 =)
  2. M

emmaljunga

Eri emmaljungan vaunumalleista löytyy paljon juttua kun selaa aiheita alaspäin.
  3. M

mitat pinnasängyn pehmusteeseen

Itse tein juuri Brion pinnasänkyyn pehmusteen. Korkeutta tais tulla sille 27cm ja pituutta oli 360cm. Korkeampi se ei ois voinnut olla koska jos pohja on korkeimmillaan niin suojus yltää melkein sängyn yläreunaan. Mulla se suojus tulee niin että se jää patjan ja pinnojen väliin. Erityistä...
  4. M

vaunuja oulusta

Minäkin sit soittelin tonne Kemiin ja kyselin rattaiden hintoja. Cerox maksavat siellä 470e ja Rovaniemellä 545e. City crossit maksavat Kemissä 440e ja Rovaniemellä 525e. Aika hurja hinta ero! Ei kyllä ainakaan Rovaniemeltä kannata rattaita ostaa kun sadan kilometrin päässä on noin paljon...
  5. M

vaunuja oulusta

Osaiskohan joku sanoa mitä emmaljungat (city cross) maksaisivat tuolla Haaparannalla? Entä mitähän ne maksaa Suomen puolella?
  6. M

Pieneen tilaan menevät rattaat

Hakusessa olisi mahdollisimman pieneen tilaan menevät rattaat, jotka olisivat kuitenkin sellaiset joilla pystyisi hiekkateillä ja lumisohjossakin kulkemaan eikä pelkästään kaupungissa. Lisäksi niiden pitäisi soveltua vastasyntyneelle vauvalle. Meillä on kaksi koiraa ja rattaiden siis pitäsi...

Yhteistyössä