Hakutulokset

  1. LoveLady

    Murrosikäisten kotiintuloajat??

    Meidän lapset ovat koulu aikoina tulleet kotiin kahdeksalta. Nyt lomalla saavat olla puolikymmeneen pihoilla, kaverilta pitää lähteä viimeistään yhdeksältä(aikaisemminkin, riippuu ihan kaverin perheen säännöistä...) Sitten saavat neuvotella lisäaikaa jos omassa pihassa pysyvät. Lapset siis 11v...
  2. LoveLady

    Karseat nais-julkut kuvien kera!!

    :laugh:
  3. LoveLady

    kumman miehen ottaisit? ;)

    A :attn:
  4. LoveLady

    Hymiöt!!

    =)
  5. LoveLady

    Yksin lähteminen aamulla kouluun?

    Meillä on helppo kun minä olen kotona pienempien kanssa niin voin herättää ja lähettää kouluun noi. Mutta toki osaavat itsekkin lähteä, kun ollaan harjoiteltu, ja eihän me pienempien kanssa aina olla tässä aamulla. =)
  6. LoveLady

    annatteko opettajalle

    Keväällä ja jouluna lapsi vie gerberan ja omatekemän kortin opelle. =)
  7. LoveLady

    syödäänkö teillä 2 lämmintä

    Arkisin lapset ja mies syövät 2 lämmintä ateriaa päivässä, minä vain yhden. Isommat saavat koulussa sen toisen ja kotona tehdään toinen, koko perheelle. Kahdelle pienimmälle valmistan päivälläkin aterian, muutamana päivänä viikossa 5v tosin on päiväkodissa, niin siellä syö. Eli syödään joo 2.
  8. LoveLady

    Lomasuunnitelmia?

    Miehen loman aikaan käydään sukuloimassa, Lintsillä, Korkeasaaressa koko perheellä. Joinakin päivänä mies saa vahtia lapsia ihan koko päivän ja mä lähen Ikeaan tai kaupungille shoppailemaan :D Mies käy kahden vanhimman lapsen kanssa Serenassa, sillä aikaa me pienimpien kanssa pidetään hauskaa...
  9. LoveLady

    Pitääkö ennen koulua osata esim tavuja?

    Ei minun mielestä tarvitse osata. Kouluunhan mennään oppimaan. :) Meidän esikoinen ei osannut kouluun mennessä lukea, mutta paljon ennen joulua luki jo. Toisiks vanhin taas oppi eskari syksynä lukemaan. Lapset ovat erilaisia. =)
  10. LoveLady

    Onko kenenkään 8 vuotias tapellut koulussa?

    Meidän kakkos luokkalainen poika kyllä on tapellut pari kertaa nyt tänä vuonna. Tappelut ovat alkaneet poikien välisestä kiistasta (kyse jostakin pleikka pelistä :whistle: ) ja siitä sitten edennyt tönimiseen ja painimiseen maassa. Onneksi opettaja ehti väliin. =) Selvitettiin asia meidän...
  11. LoveLady

    Koululaisen kesähoito

    Mulla ei oo samaa tilannetta onneksi vielä, koska olen itse kotona vielä tuon 1,5v tytön kanssa niin muutkin lapset saavat olla ihan koko kesän rauhassa lomalla. =) Mutta tuolta palkka sivulta minkä edellinen vastaaja linkitti, voisi löytyä apua.
  12. LoveLady

    Mitä tänään ruokana?

    Meillä on tortilla päivä tänään :p
  13. LoveLady

    Nikkikaverukset :)

    Häirikkö ja Provo :D selvästi kavereita... ;)
  14. LoveLady

    OOTTEKO OMAN SÄNGYN JA HUONEEN VAI PERHEPEDIN KANNATTAJIA?

    Kaikki omissa sängyissään omissa huoneissaan... Nuorin vielä meidän huoneessa omassa sängyssä mut aikeissa kohta siirtää toiseen huoneeseen :flower:
  15. LoveLady

    Suositelkaa rattaita

    Minäkin suosittelen Emmaljungan Scooteria! Meillä 1½v tyttö, ja hyvin ovat asiaansa rattaat ajaneet. =)
  16. LoveLady

    Ulkoilevatko lapset riittävästi?

    Me ainakin ulkoillaan lasten kanssa paljon. Kun isommat lähtee kouluun, niin menevät kävellen tai pyörällä, autolla ei viedä. Pienempien kanssa aamulla syödään aamupalaa ja ollaan vaan, ja n. klo 10 lähdetään ulos, ja käydään asioilla jos tarvitsee, ja mennään jonnekkin leikkimään. 12 aikaan...
  17. LoveLady

    Koululaisen pyörä

    \ Seitsemän vaihdetta on tuossa pojan pyörässä =) Ja jalkajarru on mutta myös V-jarru. Poika on tykännyt tuolla ajella, ja tarakkaa ei ole kaipaillut. Meillä on ihan erillinen lukko, ei siis pyörässä valmiina, ainakaan meillä. =) Minunkin mielestä hyvin on asiaansa ajanut tuo pyörä, kestänyt...
  18. LoveLady

    Koululaisen pyörä

    Meillä 8v(nyt tokalla) on tuo Tunturin Bomber 24" pyörä 10v tytöllä (nyt nelosella) taas on tuo Tunturin Shape 24" Ja vielä laitan tuon 5v pojan(menee eskariin) samalla tähän :D eli tuo Tunturin Rigger 20" kaikki siis ostettu samalla kertaa, niin siksi kaikki Tuntureita. =)
  19. LoveLady

    Sairastaako teidän 10-vuotiaat vielä paljon?

    Meillä ei tuo esikois tyttö paljoa sairastele, kaksi kertaa on tämä lukuvuoden aikana ollut kipe, ekan kerran syksyllä ja pari kuukautta sitten toisen kerran =)
  20. LoveLady

    läksyistä

    Meillä ainakin koululaisilla koulussa tarkistetaan läksyt. Mutta kotonakin katsotaan yhdessä että läksyt on tehty huolella, hutilointia ei sallita. 10v tyttö jaksaa tehdä läksyt melko hyvin, mutta tuo poika(8v) ei oikein, kun olisi niin kiire kavereille, mutta läksyt kuitenkin huolehditaan kotona.

Yhteistyössä