Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Täällä ainakin ollaan vielä yhdessä koossa. Viime viikollakin käynnistyksessä mutta ei halunnut tulla ulos joten tulin viikonlopuksi kotiin. Viikonlopun aikana on ihan kivasti supistellut mutta ei niin kipeästi että olisi tarvinnut synnyttämään lähteä. Huomenna olisi uusi yritys käynnistää ja...
  2. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Monella jo viikot tosi pitkällä. Tsemppiä loppu rutistukseen! :) Mä olen tänään menossa tyksiin keskustelemaan taas kerran lääkärin kanssa pelko sektion mahdollisuudesta. Saas nähdä mitä lääkäri sanoo. Jännityksellä odotan lääkärin tutkimusta, koska alapää on ollut viime viikot todella...
  3. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Joo vielä en tosiaan pelkää raskausmyrkytystä. Eihän noi mun oireet vielä edes myrkytystä vastaa. Esikoisesta oli myrkytyksen oireet paljon pahemmat ja silti ei käynnistetty kuin vasta ihan pakon edessä kun oli jo yliaikainen. Sapettaa kyllä niin nämä kivut. Lattialle jos menee istumaan niin...
  4. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Täällä myöskin vielä, tosin laskettuun aikaankin on 2,5 viikkoa eli no hätä. Kovasti toivon,että tulis aiemmin kun on niin hemmetin raskasta olla tämän ison mahan kanssa. Supisteluita tulee aina välillä iltaisin mutta en tiedä onko ne yhteydessä siihen, että otan illalla ison annoksen lääkettä...
  5. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Moikka moi! Mattimyöhäsenä olen liikenteessä ja laskettuun aikaan on enää kolmisen viikkoa. Olen 30-vuotias ja tämä on toinen lapsemme. Esikoinen on reilu kaksivuotias uhmaiässä oleva pikku prinsessa.:) perheeseen kuuluu myös kaksi toheloa koiraa, jotka ilostuttavat pahanteoillaan päivittäin...
  6. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea vauvansa saaneet. :) Kävin keskiviikkona synnytystapa-arvioinnissa ja painoarvo on 2800g. Viikkoja oli silloin tasan 36. Viikkoihin nähden juuri sopivan kokoinen mikä oli ihana uutinen koska tuon typerän raskausdiabetekseen kanssa painiskelen. Samalla lääkärin kanssa juteltiin...
  7. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Mattimyöhäsenä minäkin liikenteessä. Parin viikon ajan olen käynyt lukemassa mutta jospa nyt intoutuisin kirjoittamaankin, ainakin Facebookin puolelle jos sinne vielä pääsee mukaan? La 30.10 / 2. Lapsi/ tyks/ poikalupaus Tänään käyty neuvolassa, kaikki muuten hyvin mutta Hb laskenut taas...
  8. S

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Täällä samanlainen olotila kuin Perdylla. 24/7 pahaolo. Ylös asti ei ole tullut mutta kuvottaa jatkuvasti. Syötyä saan ja syönkin tunnin välein jotain pientä, mutta eipä siitä ole yhtään apua. Hain tänään sairaslomaa ja viikon sain. Lääkäri soittelee ensi maanantaina ja kyselee kuulumisia, jos...

Yhteistyössä