Hakutulokset

  1. T

    Täällä...

    -78 vuosimallia; biolapset 8v, 6v ja 9kk sekä uusperheemme etälapset (mieheni ed. liitosta) 18, 16, 12, 9, 7 ja 5v. Vauva siis yhteinen, kaksi vanhinta biolastani ovat ed. liitostani.
  2. T

    Koska omaa rauhaa???

    Olen äitiyslomalla hoitamassa 9kk vanhaa vauvaani ja tarkoitus on jatkaa hoitovapaalla syksyyn asti, jolloin taloudellinen pakote ajaa töihin... Lisäksi minulla on 8v ja 6v lapset, joista isompi tietysti jo koulussa. Äitiyslomaani edelsi kolmivuotinen tiukka opiskelu- ja työrupeama, opiskelin...
  3. T

    MS-taudin ensioireet?

    Onko kellään kokemuksia MS-taudista? Olen rampannut lääkärissä mitä erilaisimmista nivel- ja lihaskivuista, jotka eivät varsinaisesti tunnu johtuvan oikein mistään tietystä tekemisestä tms. Lihakset ja nivelet vain ovat kipeitä ja jäykkiä ja toisinaan liikkeetkin tuntuvat kömpelöiltä, olen...
  4. T

    Kokemuksia/tietoja au pairin ottamisesta?

    Tässä suur-uusperheellisenä perheenäitinä olisin kiinnostunut lasten- ja kodinhoitoavun hankkimisesta au pairin hankkimalla. Onko kellään tietoa tai kokemuksia; miten sellaisen saisi, mitä kustantaa (onko tavallisella keskitulotasoisella perheellä mitään mahkujakaan...), mitä "ehtoja" yms. on ja...
  5. T

    2003 äidiksi

    Vieläkö meitä on täällä vai viekö työt kaiken ajan? Itse olen vielä pojan kanssa kotona, nyt työttömänä. Poika kaipaa jo kavereita ja päivittäin ollaankin puistossa, jossa käyvät alueella asuvat hoitotädit lapsineen. Päiväunet maistuvat tunnin verran, potta ei pahemmin kiinnosta mutta välillä...
  6. T

    rattaat 95 senttiselle

    Elikkä yhdistelmät jää pieniksi ja nyt tarvittais rattaat, joihin 95 senttinen mahtuu makuulle, kun nukahtaa välillä lenkeillä. Painoa on 13 kg. Jonkinlainen kuomukin ois paikallaan. Oon kuullut, että Emmalla ois kuomurattaat, joissa on pisin käyttöaika. Mitkähän mahtaa olla kyseessä? Lisäks oon...
  7. T

    Odottavia äitejä kuopiosta ja miks ei muualtakin...

    Kiva ois kirjotella ja tutustua muihin odottaviin ja miks ei jo synnyttäviin äiteihin... itellä alkamas rv 23. tässä ois osote mihin voi kirjotella tanja_tirkkonen@luukku.com Hyvää kesää kaikille B)

Yhteistyössä