Hakutulokset

  1. T

    Miten teillä äitienpäivä

    Meillä vietetään äitienpäivää niin, että lapset ovat biologisen äitinsä luona ja äidin puoliso osallistuu äitienpäivään. En siis odota exältäni äitienpäivämuistamista eikä nyk. mieheni muista omaa exäänsä äitienpäivänä. Meillä on siis kummallakin lapsia ed. liitoistamme sekä yksi yhteinen lapsi.
  2. T

    Seksiä vasta avioliitossa

    Otsikkosi on ollut ihanteeni aina. Silti se ei minun elämässäni toteutunut :ashamed: oikeasti aiemmat suhteet ovat minulle taakka ja häpeä; olisin niin toivonut, että olisimme jakaneet vain ja ainoastaan keskenämme tämän ihanan asian, seksin... Toisaalta nämä "eksyksissä" viettämäni vuodet...
  3. T

    Salarakas!!

    On ollut, nimittäin nykyinen aviomieheni... :saint:
  4. T

    koska on ÄIDIN vuoro irtautua ja kuinka useasti on kohtuudel

    Mä käyn pari-kolme krt/vko aerobicissa ja lenkillä, 2-3 viikonloppua vuodessa ollaan miehen kanssa vaeltamassa tai melomassa. Tämä riittää mainiosti, + tietty romanttiset kynttiläillalliset muutaman viikon välein ihan kotosalla lasten nukkuessa. Baareja kun ei harrasteta; ei siellä ole meille...
  5. T

    Koska omaa rauhaa???

    Tota jaksamisjuttua olen miettinyt tässä muutenkin... meillä kun on sellanen uusperhekuvio, että nää mun kaksi vanhinta lasta on mun ed. liitosta, sit tää vauva on nyksän kans yhteinen ja nyksän ed. liitosta kolme lasta on joka toinen vkonloppu meillä... Eli siis joka 2. vkonloppu kuusi lasta...
  6. T

    Koska omaa rauhaa???

    Kiitti vastauksista... tarvii kokeilla noita "aamukerhoja" :p ja ainaskin patistaa hommiin... Yritän ottaa asian puheeks vaikka tänään, kun sisko taas tulee n. tunnin päästä. Toi oikeesti ärsyttää, et aina kun pyydän apua, tulee se "en..kä..." ja sit sisko kuitenkin itse mankuu minua kutomaan...
  7. T

    Koska omaa rauhaa???

    tarvii yrittää puhua asiasta... Tänäänkin sisko tuli aamulla 8lta ja lähti vasta puoliltapäivin kun koulutunnit alkoi, vaikka aamulla laitoin viestin että olen kolmesta yöllä valvonut nuhaisen vauvan kanssa, että kannattaakohan tulla... Tuli sitten kuitenkin enkä ehtinyt nukkua päivälläkään...
  8. T

    Äitejä vm -78?

    Eli siis täällä... Lapset 8v, 6v (aik. avioliitosta) ja 9kk nyk. liitosta. Miehen ed. liitosta on lapset 18v, 16v, 12v, 9v, 7v ja 5v, meillä vkonloppulapsina.
  9. T

    milloin lapsi omaan huoneeseen nukkumaan?

    Alusta saakka. 6-viikkoiseksi asti söi öisin kerran ja jäi sitten loppuyöksi maidän väliin nukkumaan, siitä eteenpäin nukkunut täydet yöt omassa petissä ja huoneessa (joka on sellanen pikkumakuuhuone meidän oman makkarin yhteydessä, eräänlainen iso ikkunallinen vaatehuone)
  10. T

    Täällä...

    Äh... tän viestin piti mennä tonne vm. -78 -pinoon... Aina mä sählään... :ashamed:
  11. T

    Täällä...

    -78 vuosimallia; biolapset 8v, 6v ja 9kk sekä uusperheemme etälapset (mieheni ed. liitosta) 18, 16, 12, 9, 7 ja 5v. Vauva siis yhteinen, kaksi vanhinta biolastani ovat ed. liitostani.
  12. T

    Koska omaa rauhaa???

    Olen äitiyslomalla hoitamassa 9kk vanhaa vauvaani ja tarkoitus on jatkaa hoitovapaalla syksyyn asti, jolloin taloudellinen pakote ajaa töihin... Lisäksi minulla on 8v ja 6v lapset, joista isompi tietysti jo koulussa. Äitiyslomaani edelsi kolmivuotinen tiukka opiskelu- ja työrupeama, opiskelin...
  13. T

    Mun kaveri meinas kuolla AKUPUNKTIOSSA!!!!!

    korjaan vielä edellistä, siis keuhko (ns. palkeenkielen kautta) tai keuhkoa ympäroivä pleura, eli keuhkopussi alkaa täyttyä ilmalla joka ei päääse ulos= paineilmarinta
  14. T

    Mun kaveri meinas kuolla AKUPUNKTIOSSA!!!!!

    taisit puhua paineilmarinnasta kriittinen, koska siinä on kyse todella siitä, että keuhko täyttyy ilmalla ja alkaa näin työntää mm. sydäntä ja toista keuhkoa puristuksiin. Ilmarinnassa on kysymys siitä, että keuhko puhkeaa, jolloin siinä oleva ilmaa sisään imevä alipaine katoaa ja keuhko menee...
  15. T

    MS-taudin ensioireet?

    Niin, taisin tosiaan unohtaa mainita "vaivalistastani" alaselkäkivut ja -jäykkyyden. Niiden vuoksi lekuri otatti jo reumakokeet pari viikkoa sitten ja ne olivat ok. Mutta ymmärtääkseni selkärankareuma ei aina näy edes verikokeissa...? Viime viikolla lekuri laittoi lähetteen fysiatrille...
  16. T

    MS-taudin ensioireet?

    Onko kellään kokemuksia MS-taudista? Olen rampannut lääkärissä mitä erilaisimmista nivel- ja lihaskivuista, jotka eivät varsinaisesti tunnu johtuvan oikein mistään tietystä tekemisestä tms. Lihakset ja nivelet vain ovat kipeitä ja jäykkiä ja toisinaan liikkeetkin tuntuvat kömpelöiltä, olen...
  17. T

    Kohtalotovereita??

    Miekkonen on usein muualla kuin kotinurkissa töissä. Jos on hyvin asiat, niin nahdään viikonloppuisin, jos huonosti niin kerran kuukaudessa. Paljon ollaan pojun, 3v, kanssa kahdestaan, mutta päivä kerrallaan otetaan. säpo: tanja@piikkiolainen.com mese: pi-ho@hotmail.com
  18. T

    etsitään kavereita Turusta

    Samaa ikää edustan, muuttanut juuri Piikkiöön 3-v.pojan ja isännän kera. Mailia voit laittaa tanja@piikkiolainen.com
  19. T

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    Kokonaispainonnousu raskausaikana 5,5kg, kiloja nyt 3 vähemmäm kuin ennen raskautta, vauva 2kk.
  20. T

    Kokemuksia/tietoja au pairin ottamisesta?

    Tässä suur-uusperheellisenä perheenäitinä olisin kiinnostunut lasten- ja kodinhoitoavun hankkimisesta au pairin hankkimalla. Onko kellään tietoa tai kokemuksia; miten sellaisen saisi, mitä kustantaa (onko tavallisella keskitulotasoisella perheellä mitään mahkujakaan...), mitä "ehtoja" yms. on ja...

Yhteistyössä