Hakutulokset

  1. H

    APUA! Miten pitkällä raskaus on..?!

    Kannattaa soittaa neuvolaan ja kertoa tilanne. Ultrasta ainakin selviää sitten millä viikoilla menette. Ei muuta kuin onnea kovasti vielä kerran... itsellä kohta jo taival takana... valitettavasti.
  2. H

    Tietokoneasiaa

    \ No jo lähti! Kiitos sinulle tuntematon ihana ihminen :flower:
  3. H

    Tietokoneasiaa

    Mut kun se näkyy kun painaa nuolella tosta mihin kirjoitetaan osoite nyyyh :'(
  4. H

    Tietokoneasiaa

    Miten saa poistettua sivuhistoriasta kokonaan yhden sivun? Ei todellakaan tarvis kenenkään tietää ett se sivu on avattu :ashamed: :whistle:
  5. H

    Lapsivesi meni!!!

    Kiitos kaikille! Mies tuli ja lähdetään sairaalaan. Oli pakko kirjoittaa tänne kun olin niin paniikissa :snotty:
  6. H

    Lapsivesi meni!!!

    \ Sitä lapsivettä valuu ja valuu. Ei ne varmaan ota taksiin...pyyhe jo ihan märkä! Naapuri tuli jo tänne onneksi! Mieskin ihan lähellä....taitaa olla paniikissa hänkin kun noin vauhdilla on ajanut :o :ashamed:
  7. H

    Lapsivesi meni!!!

    Ei ole mitään supistuksia ainakaan vielä....tai sellaisia pieniä , en tiedä.
  8. H

    Lapsivesi meni!!!

    Mies vielä 50km päässä! Mitä tehdä!!!!????Eka tulossa! Soitin jo sairaalaan joka on 25km päässä ja sanoivat, että ei ole kauheasti kiirettä, mutta pelottaa! Olen yksin täällä....menenkö naapuriin, mitä teen!!!????
  9. H

    Olen niin vapaa.

    Pilvilinnatkin haihtuu aikanaan...
  10. H

    Missä olette asuneet rakentamisvaiheessa?

    Ovatko kaikki muut rakentajat niin rikkaita, että on omistusasunto tai vanha talo myytävä ennen kuin muuttaa uuteen... me olemme vuokralaisia.
  11. H

    Minkäikäisenä lapsi oppinut kuivaksi?

    Poika pikkasen reilu vuoden, vähän sen jälkeen kun oppi kävelemään 1 v 2 kk ikäisenä. Tyttö oli jo oppinut aika hyvin 1- vuotiaana, mutta "tyhmä" hoitotäti laittoi väkisin vaipat, eikä päästänyt potalle ja laittoi kehitykseen takapakkia (ARGHHH!!!). Oppi uudelleen 1,5 - 2 vuotiaana...
  12. H

    Mihin aikaan noin 1v.menevät nukkumaan?

    tyttö 10 kk: 20-22 ja aamulla herätys 09-11 tyttö 3 v: 20-23 ja aamulla herätys kun pikkusisko herättää... eikä tulis mieleenkään laskea tuota 11 -vuotiasta poikaakaan pihalle hillumaan arki-iltoina enää klo 19 jälkeen....viikonloppuna saatetaan istua koko perhekin ulkona 20:een, mutta yleensä...
  13. H

    Miloin teidän lapset on oppineet kävelemään?

    esikoispoika 1 v 2kk vanhempi tytär 9 kk nuorempi tytär 10 kk ja harkat käynnissä....7 askelta onnistunut jo...kunnes kups...täytyy vähän vahtia vielä... :)
  14. H

    Lapsen nimet ja iät

    Niko 11 v Sofia 3 v Vera 10 kk
  15. H

    tuttipullo pois

    \ Esikoiselta katosi tuttipullot samaan aikaan kuin tuttikin 1-vuotiaana. Keskimmäinen halusi juoda pullosta vielä 2,5 vuotiaanakin, kun kuopus syntyi ja tahtoi "olla myös vauva". Nyttemmin pullo on jäänyt, kun on huomannut pikkusiskonkin juovan vain mukista - tämä kun ei ole pulloa, kuten ei...
  16. H

    Tutti pois

    Esikoinen ja keskimmäinen, kumpainenkin luopuivat tutista 1-vuotis syntymäpäivän kunniaksi. Kuopus ei moista kumivärkkiä ole vielä suuhunsa laittanut - EIKÄ MUUTEN ENÄÄ LAITAKAAN - ikää kun on jo 10 kk!!!! B)
  17. H

    miten käytännössä on käynyt?

    Esikoinen oli mun muistaakseni (huom. nyt jo 11 v) himpun auki 2-vuotias, kun päätti itse, ettei väsytä! Sanoi, että "en minä halua". Ja kakkonen oli myös 2-vuotias, kun vanhemmat päätti, että nyt riitti - tyttöä kun ei meinannut saada yöllä nukkumaan "kirveelläkään" ennen puoltayötä - itse kun...
  18. H

    vuonna 2003 syntyneet!

    \ äh, ja pituus 49 cm & paino 3410 g

Yhteistyössä