Hakutulokset

  1. M

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    helou! vaikken tänne ookkaan kirjotellut sitten alkuraskauden, niin oon lueskelemassa päivittäin käynyt. Meille syntyi poika 8.11.07, mitoin 4160g ja 52cm. Ja kuten esikoisemmekin, joutui tämä pikkumies valohoitoon keltaisuuden takia. Kaksi kertaa valoissa riitti. Sairaalareissu kuitenkin näin...
  2. M

    Hoitopöydän tarpeellisuus?

    Meillä hoitopöytä ihan ehdoton juttu! Poika on jo 1v4kk ja hoitopöytä edelleen päivittäin käytössä!! Sijainti hoitopöydälle on suurehkossa kylppärissä. Vesipisteen vieressä. Helppo pestä takapuoli ja vaihdella vaipat ja tehdä muut toimenpiteet, selkä säästyy mukavasti. Kaikki hoitotarvikkeet...
  3. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heissan! Joppana(?) Onnea naimisiinmenon johdosta!! :flower: Itse olen elokuussa rouviintumassa. Jännittää minkälainen tuo masu jo silloin on...ja mikä on olo muuten silloin. Kaikki menee varmaan ihan hyvin... :heart: Mites tää pino oli taas tipahtanut tonne kolmannelle sivulle??? :o...
  4. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hei vaan! Täällä sataa ja poika vetelee unta ulkona. aika lämmin silti tuolla liki 18 astetta... juu, mutta Sanna kyseli asunto juttuja...meil on n.200m2 vanha ok-talo jota rempataan sillon kun on aikaa ja rahaa, (4000m2 tontilla) ja entuudestaan meil on siis 1v poika lisäksi kolme haukkua...
  5. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hei vaan hei! Hidas on palsta juu...tulin nosteleen pinon etusivulle ;) Mun ultra oli tälviikolla ja LA selvisi, 3.11. (TAYS kutsuu siis tuolloin.) Saattaapi tuo tulla lokakuulla jo, niinkuin esikoinenkin tuli ennen LA:ta rv 38+5. Kaikki ok täällä pienen tiiteriäisen perässä saapi kaahata...

Yhteistyössä