Hakutulokset

1. P

Tuttipullosta vieroitus?

Osaako poika jo juoda pillimehua? meillä tuttavaperheessä ei maidonjuontiin kelvannut nokkamukit ja niinpä he kokeilivat maidon juontia pillillä. kaupoista saa valmiina iskukuumennettua valion maitoa pillimehutetroissa (kätevä myös esim. matkoilla!) kannattaa kokeilla jos muut keinot ei tepsi...
  2. P

Sectio käynnistyksien jälkeen

Itse olin yliopistokeskussairaalassa erikoismaksuluokan potilaana, mikä tarkoittaa sitä että tiesin kuka lääkäri minut leikkaa (oli yksityispuolella sovittu ennakkoon). Sain esilääkkeen tipan kautta suoneen juuri ennen vars leikkaamisen aloittamista. Toimenpide kesti alle puoli tuntia, en...
  3. P

pelkoja sektioista vielä...

Mulla elektiivinen (siis ennalta tiedossa, kuten sinullakin) sektio -03. Tehtiin selkäydinpuudutuksessa, joten olin hereillä koko ajan. Sain kuitenkin esilääkkeen, joka teki "huimaavan" hyvän olon. Isä oli mukana lieikaussalissa koko ajan. Sain vauvaa silittää heti kun se oli masusta nostettu...
  4. P

1v. syliin nukuttaminen!?

Meillä 1v 9kk poika, jolla univaikeuksia alusta asti. Ensin koliikkia, sitten muuten vaan levoton. Syliinnukuttaminen perheessämme ollut enemmän kuin tapa. Nyt päivähoidossa syksystä asti. Iltaisin nukahtaa meidän sänkyyn niin että sekä äidin että isän pitää olla vieressä. Hoitopaikassa nukahtaa...

Yhteistyössä