Hakutulokset

  1. T

    miltä tuntuu saada lapsi näin nuorena?

    minä täytin marraskuussa (2003) 19v ja tyttö syntyi tammikuun alussa 2004. eipä tuo mun elämä vielä ole loppunut. sehän tietysti riippuu siitä mitä sinä elämänä pidät. jos sun elämä on baareissa ramppaamista tai muuta vastaavaa johon lapsi ei sovi niin kai se sitten sun kohdalla loppuu! ei...
  2. T

    jonkun moka joka saa sinut...?

    oltiin kerran yhden kaverin luona pippaloimassa. yks mun toinen kaveri oli sitten hiukan pöhnässä siinä ja päätti lähteä kaupungille. oli vasta kaupungilla huomannut että ei hitto, tää ei oo kyllä mun kenkä! toisessa jalassa oli ollut tasapaksupohjainen kenkä ja toisessa piikkikorollinen. :D...
  3. T

    kerron tarinan

    et arvaa, mä tiedän kans yhden tapauksen jossa äidiltä vietiin 4 lasta, koska sitä kiinnosti enemmän miehet ja viina. :o tää äiti ei sitten ollut mikään teini, ihan aikuinen ihminen. että löytyy niitä joka paikasta samanlaisia tapauksia, nääs. ;)
  4. T

    Aina väitetään että "teinit" tekee abortteja, mutta

    \ mä sitten kuulun siihen promilleen. :) kyllä musta NN kirjoittaa paljon fiksummin kuin huomattava osa muista palstailijoista. te vaan takerrutte siihen, kuka ne kommentit kirjoittaa, ette siihen, mitä ne kommentit sisältää. niin ja tottamaar nyt ihmisellä itsetunnon täytyy olla kohillaan...
  5. T

    ihan vaan uteliasuudesta kyselen

    kavereita ollaan oltu 16 v (muistaakseni) lähtien, paljon liikuttiin samoissa piireissä. sit 18 v. ruvettiin seurustelemaan ja tyttö sai samantien alkunsa, eli oli yllätys raskaus. tyty syntyi kun oltiin molemmat 19v.
  6. T

    Tässä ois muutamia karkki ohjeita! :)

    nostan vielä, jos joltain puuttuu viime hetken lahjat niin saa tehdä karkkia viemisiks! :wave:
  7. T

    Tässä ois muutamia karkki ohjeita! :)

    nostan tätä jos joku haluaa tehdä karkkeja... :whistle:
  8. T

    laitetaanko pino nimimerkeista

    jokohan mä olen pinoutunut tähän... :whistle: hmm... no Taiska täällä heiluttelee! :wave: :D
  9. T

    käynnistys ja kivunlievitys?

    \ :o mulla tismalleen sama juttu! :D aamulla sain eka tabletin ja illalla toisen kun mitään ei tapahtunut. siitä puolituntia eteenpäin niin supparit alkoi, lapsivedet tosin meni vasta salissa kun kalvot puhkaistiin. sain sillon osastolla piikin niihin kipuihin, mut se ei auttanut, saliin kun...
  10. T

    edelleen noista täytekakuista...

    täytin nyt sen kakun, mut se kuorrutus ei riittäny silti reunoille, tai se siis vaan valu siitä alas ja sit se ei enää levinny kun kylmeni... mut kermaa onneks jäi niin laitoin sitten sivut sillä. oli aivan mahtavan makuista, kiitosta vaan vielä kerran kodalle! :p
  11. T

    paikkakunta gallup

    täällä Kiuruvesi heiluttaa! :wave:
  12. T

    edelleen noista täytekakuista...

    \ hehhee, näinhän se kyllä on! :D kiitosta vaan tuosta ohjeesta! ;) tarviiko siihen laittaa mitään marmeladia niinkuin joku tuolla vinkkas ettei se imeydy siihen kakkuun? :whistle:
  13. T

    Puolukkapiirakka

    Puolukkapiirakka 8-10 annosta Pohja 75 g Valio voita 1/2 dl sokeria 1 muna 1,5 dl vehnäjauhoja 1/2 dl perunajauhoja 1 tl kardemummaa 1 tl leivinjauhetta Täyte 200 g (3 1/2 dl) puolukoita (2 tl perunajauhoja, jos käytät pakastettuja puolukoita) 3 munaa 1 prk...
  14. T

    Tässä ois muutamia karkki ohjeita! :)

    Nekut Kuohukermaa 2 dl Siirappia 2 dl Sokeria 2 dl Mantelirouhetta 1 dl Voita 1 tl Kiehauta kerma, sokeri ja siirappi kattilassa noin 30-50 minuuttia, kunnes seos jähmettyy. Sekoita joukkoon mantelirouhe ja voi. Kaada voideltuun vuokaan. Jäähdytä. Leikkaa levy noin 2 x 3cm paloiksi...
  15. T

    edelleen noista täytekakuista...

    \ jos tekis tuon ja lisäs vielä puolikkaan annoksen, niin riittäskö reunoillekkin? vai teenkö vaan kaksinkertasen annoksen? :whistle:
  16. T

    saakos liittyä seuraan?

    mulle tuli tänään hurjat 20 v. täyteen! :D tulen nyt sitten teidän kanssa tänne osioon pyörimään... :whistle:
  17. T

    mainos

    ööö... :whistle: miks tuossa on sensurointi? :whistle: onko sattunu kirjotus moka ja perheen sijasta ootkin kirjottanu p.erse? :D
  18. T

    edelleen noista täytekakuista...

    niin ja millä kostuttaisin sen?
  19. T

    edelleen noista täytekakuista...

    tuliskohan semmosesta hyvä jos tekis ihan normaalin täytekakun pohjan ja laittas väliin sitä suklaavanukasta ja sulattas päälle sitten jotain suklaata? minkälaista suklaata siihen vois sulattaa, tarviiko lisätä mitään? entäs laitanko väliin jotain muuta vielä, banaania tms, käyköhän se siihen...
  20. T

    Minkä ikäsenä tapasitte lapsenne isän?

    jaa-a... oisinkohan ollut 16 tai 17 kun ekan kerran tapasin, varmaankin 17. yhdessä ruvettiin kulkemaan kun oltiin 18 vuotiaita. :)

Yhteistyössä