Hakutulokset

  1. suklaahirmu

    Elinkautinen tuli, äidille ku tappo 3 lastaan

    Hyvä että sai kunnon tuomion, Sääli lapsia ja lasten isää :(
  2. suklaahirmu

    Mitä kuuntelet nyt?

    Itsellä kuulokkeet päässä ja tulee kuunneltuu erilaista musaa konelta parast aikaa soi children of bodom cover versio metallican onesta B)
  3. suklaahirmu

    12.55 tv 1 alkaa muumipeikko ja pyrstötähti elokuva!

    onpa kiva, vaikka se ollaankin nähty. Nyt pistin tallennukselle tulemaan. vaikka samal varmaan katotaan kun on sadeilma, ni ei viittii vielä uloskaan mennä. =)
  4. suklaahirmu

    Turun Eläinhoitolan puolesta adressi

    http://www.adressit.com/turun_elainhoitola-sailytettava pistäkääs allekirjottaen ketä asia koskettaa/kiinnostaa :wave:
  5. suklaahirmu

    tuleeko jollekkin 9 kuukautta lehti?

    Otsikossa tulikin kysymys? Onko hyvä lehti, kuinka usein tulee?
  6. suklaahirmu

    Autot elokuvasta tullut lehti

    Arvatkaa vaan tahtooko pojat sellasen ku näkevät. Tänään tuli mainos lehdestä =) meijän pienempi on ihan salama fani :heart:
  7. suklaahirmu

    Koska masu tullut kunnolla näkyviin?

    Meille tulossa kolmas. ja vielä on pieni masu. ettei välttämättä edes huomaa että odottaa jollei tiedä katsoa. Aikasemmistakin mennyt mulla aika myöhään ennekuin masu tullut esiin. pitääkin etsiä aikasemmat kortit. tosin ihan hyvä jos kesällä ei ole jättimaha, ettei ole tuskasen kuuma ja...
  8. suklaahirmu

    toivottavasti näitä lasten hukkumisia ei paljoa tulisi tänä kesänä )o:

    surullista :'( 4 vuotias tyttö hukkunut http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805047604056_uu.shtml ei tietenkään muittenkaan tarvitse hukkua, mutta surullista se on kun lapsi hukkuu. :'(
  9. suklaahirmu

    muistoja muistoja, ketä muistaa tän

    ihanan lastenohjelman (80luvun lapset) http://www.youtube.com/watch?v=uQpVomZulgg&feature=related
  10. suklaahirmu

    Miten teette saippuakupla aineen???

    Olen kokeillu astianpesu ainetta jossa on sokeria ja on siirappia. mutta palot ei oo kestäviä, poksahtaa jo puhaltaessa rikki. miten saisi tulemaan paljon palloja? Kiitos :flower:
  11. suklaahirmu

    äitiyspäivärahasta...

    miten se nyt on. kun katsotaan sen 6kk mukaan. Onko se siitä kun jää äitiyslomalle niin siitä 6kk taaksepäin vai kelpaako esim. nyt vuoden alusta 6kk eteenpäin kun lokakuussa LA kiitos avusta :flower:
  12. suklaahirmu

    Millä viikolla olette tunteneet liikkeet entä siirtyneet mammahousuihin?

    itellä rv 14 ja kolmas tulossa. Vielä ei liikkeet tunnu ja omat housutkin on käytössä. Iltaa kohden masu tuntuu olevan isompi ja aamusella melkeen samanlainen kun normaalistikin. painoakaan ei ole tullut kun 600g olen pieni kokonen, mutta eiköhän se tästä ala tästä painokin nousta. mites...
  13. suklaahirmu

    Kuunnelkaa tytöt tän laulun sanat..vitsi

    :laugh: aika paha ;) nii joo linkki ois ihan hyvä http://www.youtube.com/watch?v=1ACqH5EGZe8
  14. suklaahirmu

    odotus aikana tyrä, onko jollain ollut

    kyllä mua nyt koetellaan. Koko ajan huolta ja murhetta, kun ollut vuotoa tässä raskaudessa ja koko ajan on pientä vuotoa :( nyt epäillään lisäksi tyrää, nivus alueella. ensi perjantaina neuvola lääkääri. Joka katsoo onko se tyrä vai mikä mahtaa olla. meinasin kyllä oman mielen rauhan...
  15. suklaahirmu

    Hematooma kohdussa, kellä ollut

    Mulla huomattiin hematooma kun kävin vuodon takia ultrassa. pari viikkoa sitten. kaikki oli muuten ok. viikkojakin oli enemmän mitä luulin. Läääkäri sanoi että voi vielä vuotaa. perjanataina alkoi taas vuoto, mistä huolestuin ja soitin neuvolaan. ne tietty oli jossain koulutukses ni ei voinu...
  16. suklaahirmu

    onko sinulla tatuointeja?

    Montako tatskaa löytyy ja tahdotko lisää itellä on 3 + yksi kesken jäänyt, se pitäisi uudestaan laittaa. Lisää haluan ainakin 2 Miami Inkin kattominen ei helpota ollenkaan :D Aina tulee kauhee hinku et nyt laittamaan, pitäiskin mennä kyselemään tekijöiltä että millaset jonot.
  17. suklaahirmu

    Miten niitä tyttöjä tehdään??? liittyen selänteisiin..

    ONko joku lukenut iltalehden,kun siellä on juttu selänteistä, että he tekivät tytön ja miten se onnistuivat saamaan juuri tytön. Kiinnostaa tietää että miten niitä tyttöjä sitten oikein tehdään =) jos joku on lukenut koko lehden niin kerroppa miten se juttu oikein meni =)
  18. suklaahirmu

    Kenelle tulee meidän perhe lehti, onko hyvä

    Itse olen ajatellut sen tilata, tosin odottelen jos sais sit jonku hyvän kaupan päällisen :D :D :D Onko hyvä lehti, hyviä aiheita.. kannattaako tilata?
  19. suklaahirmu

    Mainitse keittiön 3 kodikonetta josta ET luopuisi...

    Jääkaappi kuuluu vakiovarusteisiin :) eli muut ois sitten mulla ainakin 1. Kahvinkeitin 2. Mikro 3. Sähkövatkain
  20. suklaahirmu

    **HUOMENTA JA HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ**

    :flower: :wave: ILOISET YSTÄVÄNPÄIVÄT KAIKILLE! :heart:

Yhteistyössä