Hakutulokset

  1. R

    Phil&Teds rattaiden omistajia?

    Asun Aasiassa ja tilasin ton suojan Australiasta, kannattako etsia sielta pain, jos postimaksu olisi pienimpi, Toi 25puntaa on aika hurja!
  2. R

    No nyt löyty vaihtoehto ÄP:n pakkaukselle!?

    Toppapuku oli vaal.sini-vaal.vihrea variltaan, ja kevyttoppis kokonaan vaal.sininen. Toppapuku jai kayttamatta, oli niin pieni vauva, etta talvella 06/07 se oli jarkyttavan iso ja seuraavana liian pieni...
  3. R

    Phil and Teds Sport: talvi ja vauva, joka ei ole enää kopassa

    Mita niin hirveasti kauhistelit? :flower: Aviomet ovat, mutta, niin on monet muutkin rattaat. Kulkevat katevasti ja ovat pienet kahden lapsen rattaat. Ainut miinus meikalaiselta tulee (Asutaan Aasiassa) aivan surkean pienesta kuomusta. Eivat olleet sita muuttaneet edes siihen uuteen...
  4. R

    n. 6kk ikäinen: Malesia/Thaimaa - Käytännön vinkkejä???

    ei ole maailman turvallisimpia alueita, minne oikein olette menossa? =)
  5. R

    Phil & Tedistä varmaan taas... Vibe, sport, makuuasento...?

    Alempaa istuinta ei saa missaan mallissa makuuasentoon
  6. R

    Uimavaipat?

    Se kait oli viestini tarkoitus :saint:
  7. R

    Siis miten alkuraskaudessa voi olla jatkuvasti nälkä?

    terveellisesti vahan, niin ei paino ala nousta liikaa. Mulla oli koko ajan nalka, soin kuin "hevonen" ja painoa tuli vaan 13kg, alussa oli hirvea himo appelsiinituoremehuun
  8. R

    Uimavaipat?

    Olen kylla erimielta, tuosta "jos tottunut uimaan, ei se altaaseen kakkaa...". Meilla on uima-allas pihalla, kaytossa 365vrk/v, kaymme siella monta kertaa viikossa. Muutaman kerran on kakka tullut :-) Ja, uimavaippa ei pida kylla pisua pois altaasta, paatarkoitus kait on estaa kakan...
  9. R

    Suositelkaa turvaistuinta 9kg-

    mielenkiintoista tietaa, mika Tobyn ja Priorin ero testissa sitten oli... no anyway, meikalainen kuitenkin olen paatynyt tuohon Tobyyn, ei se huono istuin voi olla ja kun valinnanvaraa ei ole hirveasti. ja jos jotain kiinnostaa ne youtube videot niin loytyy ainakin kiddicaren alta
  10. R

    Akta Graco istuin vaarallinen

    :hug:
  11. R

    Enterorokkoko lievä tauti????

    Rokosta on olemassa eri kantoja, jos sen takia toisilla oireet on lievat ja toisilla voimakkaat. Enterorokon voi valitettavasti taman takia saada monta kertaa. Meilla on just nyt toinen tana vuonna menossa.
  12. R

    Miten 2v.päiväunille ilman tuttia, vinkkejä!!!!!

    olette sitten loppujen lopuksi saaneet tutin pois? Meilla 2v 2kk, tutti oli melkein unohdettu ennen vauvan syntymaa. No, nyt tutti on tosi kovasti mukana kuviossa, enka viela ole raaskinut taistella tutittomuuden puolesta. Onko neuvoja, vauva on nyt reilu 2kk ja isosisko tuon 2v 2kk....? :headwall:
  13. R

    Akta Graco istuin vaarallinen

    Tylsaa, pitaa olla tilaaja, etta voi lukea testituloksia.... kaak.... millaisethan arvosanat Maxicosi Tobi on saanut viime elokuun testissa?
  14. R

    Akta Graco istuin vaarallinen

    Etta toi kyseinen Gracon istuin oli testissa huono, koska se oli kiinnitetty selka menosuuntaan pain? Eli, testissa ei ollut versiota naama menosuuntan pain? Meilla on nimittain tuo ko. istuin ja ajattelin just siirtaa sen nro kakkoselle ja kiinnittaa selka menosuuntaan pain.... istuin on...
  15. R

    Suositelkaa turvaistuinta 9kg-

    on myos Graco Cosmic XTP istuin, jonka voi laittaa seka selka etta naama menosuuntaan. 2-v neiti ei vaan enaa halua istua selka menosuuntaan. Hyva tassa istuimessa on sen pitka kayttoaika, eli muistaakseni 25kg asti? Huonoa on turvavaljaaat, eli jaavat aina lapsen alle ja lukko on vahan...
  16. R

    Kiina (Shanghai)

    kuulla, etta teilla oli onnistunut matka :-)
  17. R

    Kiukkuketju

    mietipa sellainen tilanne, etta itse olet yrittanyt lasta x vuotta, kaynyt lapi endometriosin ja laproskopian ja sulla on sisko, jolla ON jo 4 lasta ja joka pamauttaa lounaspoydassa, etta "meillepa tulee vauva (se viides)"... ja samaan hengenvetoon sanoaa "ainiin, teillahan se adoptio ei...
  18. R

    Oletteko saanut raskauskilot pois?

    etta ala ota stressia, jarkeva ruokavalio ja riittava liikunta pudottaa painon kylla ajallaan pois :saint: Itse en todellakaan kuuluu naihin "kilot jaivat laitokselle" tyyppeihin. Kaksi raskautta, molemmissa kiloja tuli about 10-13kg ja en ottanut enka ota (vauva 7vk) stressia, milloin...
  19. R

    Minkälaiset rattaat mukaan rantalomalle?

    Mutta itse suosin aina mahd. kevyita ja pienia rattaita lomalle. Vievat vahan tilaa (esim. huoneessa) mahtuvat hyvin taksin takakonttiin eika tartte raahata :saint:

Yhteistyössä