Hakutulokset

  1. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heippa! Haluisin vähän kysellä galluppia vatsojen koosta, sillä oman pienuus ihmetyttää ja välillä huolettaa, kun moni kysynyt että missä sun masu on.. Meillä oli kyllä ultrassa kaikki kunnossa ja lääkäri kun neuvolassa kokeili yms, niin sanoi et ihan normaalin kokoinen kohtu, taaksepäin...
  2. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Aurinkoiset terkut kaikille! :) Pitkä aika on taas mennyt edellisestä kirjoittelusta, mutta seurannut oon täällä muiden kirjoitteluja! :) Minun täytyy heti pureutua tuohon että painaako jokin mieltä raskauden tiimoilta, nimittäin itse en jostain syystä ole uskaltanut nauttia raskaudesta...
  3. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heippa kaikki! :) Haluisin vähän kysellä että missä vaiheessa olette ensimmäiset liikkeet tunteneet? Niin ensisynnyttäjät kuin jo synnyttäneet.. :) Täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa niitä.. :love: Ollut sellaisia tietynlaisia jänniä tuntemuksia että olisiko jo liikkeitä, mutta täytyy sanoa...
  4. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    tsn80: Minulla on ollut kova vauvakuume varmaan aina, joten olen vain odottanut ja haaveillut hetkestä kun voisin taas pientä nyyttiä kantaa.. :) <3 Ihan liian kauan meni, kauemmin kuin olisin ikinä toivonut ja lapsille tulee iso ikäero, mutta onpahan tuosta isoveikasta sitten iso apu vauvelin...
  5. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heippa, täällä kans yksi matti myöhäinen ilmoittautuisi mukaan! :) Kauan olen teidän keskusteluja jo seurannut, mutta jäänyt tuo mukaan liittyminen.. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikös se näin ole.. ;) Eli täällä mennään viikoilla 14+1 ja alun huonovointisuus ja pahin väsymys...

Yhteistyössä