Hakutulokset

  1. Ä

    Onpas ilkeä kommentti! :/

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=779644 Tuossa ketjussa nuori Tytsi sai pari aika ilkeää kommenttia...erityisesti pisti silmään Sankkulin kommentti: " Toivottavasti et ole häpeäksi koulullesi" :/ Vielä mustana kirjoittanut! Mä sain ainakin käsityksen, että tuo on ihan...
  2. Ä

    mies hoitovapaalla

    Meillä mies jäi viime vuoden syyskuussa hoitovapaalle kun lapsemme olivat noin 1v4kk ja vajaa 4v. Ens syyskuussa palaa takaisin työelämään ja mä siirryn taas vuorostani kotihommiin. Onko muita perheitä joissa mies ollut hoitovapaalla?
  3. Ä

    Tinnitus

    Vaivaako täällä jollain muulla korvien soiminen? Miten pärjäätte sen kanssa? Onko millaista ääneltään/voimakkuudeltaan? Minulla vaihtelee kovasti mutta siiis kokoajan on päällä. :headwall: alkoi korvatulehduksesta puoli vuotta sitten.
  4. Ä

    tipoista..

    Niin elikkäs miten kauan lapset syövät devitol tai jekovit tippoja?? :ashamed:
  5. Ä

    Äiti-lapsi-seuraa Tampereelta

    Olen 30+ äiti Tampereelta, tarkemmin Annalasta. Lapsia on 2, vauva ja 3,5 v. esikoinen. Etsiskelen seuraa kaikenlaisissa merkeissä, mieluusti vaikka vaunulenkeille ja puistoreissuille, kyläilyyn, mutta toki ihan vaikka vaan sähköpostinkin merkeissä. Erityisesti toivon, että sinullakin olisi...
  6. Ä

    espoo

    Olen 23v. 2lapsen yh-äiti (-04 ja -06)espoosta. En polta,enkä ole käynyt rafloissakaan yli 3,5v ;) Olen ihan hiljattain jäänyt pitkän suhteen jälkeen yh-äidiksi (lasten isän väkivaltaisuuden vuoksi) :( Kovasti toivoisin tapaavani samassa tilanteessa olevia mammoja 18-30v. ja samanikäisiä...
  7. Ä

    Satakunnan alueelta :)

    Olen 2 pojan yhäiti. Pojat ovat syntyneet -01 ja -02. Koirakin löytyy, harastuksiin kuuluu näin kesällä pyöräily ja kävely Kiva olisi saada mesekavereita vaikkapa ihan tapaamiseen asti kavereita, jotka ovat eroneet, ovat yhäitejä tai ovat eroomassa ym.. Lapsista on yhteishuoltajuus ja isä ottaa...
  8. Ä

    satakunan alueelta, mesekavereita ym kavereita :)

    Olen 2 pojan yhäiti. Pojat ovat syntyneet -01 ja -02. Koirakin löytyy, harastuksiin kuuluu näin kesällä pyöräily ja kävely :) Kiva olisi saada mesekavereita vaikkapa ihan tapaamiseen asti kavereita, jotka ovat eroneet, ovat yhäitejä tai ovat eroomassa ym.. Mese on mbn_78@hotmail.com Lisätkää...
  9. Ä

    tapaamissopimus??

    Olemme eroneet parisen vuotta sitten! Exä tosi huono ollut otaa lapsia, vaikeuksia omassa elämässa eron jälkeen!! Nyt löytänyt hyvän naisen, menossa sen kanssa naimisiin!!! Meillä lapsista yhteishuoltajuus,vielä! Emme ole tehneet tapaamis sopimusta lapsista koska hän ei pidä lupausta ja mun...
  10. Ä

    isä ja lapsen tapaamiset!!

    Olemme eroneet parisen vuotta sitten! Exä tosi huono ollut otaa lapsia, vaikeuksia omassa elämässa eron jälkeen!! Nyt löytänyt hyvän naisen, menossa sen kanssa naimisiin!!! Meillä lapsista yhteishuoltajuus,vielä! Emme ole tehneet tapaamis sopimusta lapsista koska hän ei pidä lupausta ja mun...
  11. Ä

    äitejä KLAUKKALASTA

    Hei!Olen 29v kahden alle 3v lapsen äiti.Etsin seuraa muista pienten lasten äideistä :)
  12. Ä

    uusia ystäviä...

    täällä kaivattais maili seuraa varsinkin sellaisista äideistä joilla on kaks alle 2v lasta tai ikäeroksi on tulossa alle 2v. meillä poika 1v3½kk ja tyttö 3vko2pv. sähköposti osoitteeni on marika.uronen@suomi24.fi
  13. Ä

    4v poika.

    Voi että on kivaa onko muiden 4v lapset samanlaisia? Poikamme on marraskuussa 4vuotta ja tuntuu että väkisin kerjää verta nenästä sori sana valinnat mutta tuntuu että oma pää räjähtää!!! Jos sanon jotain että älä sitten tee niin tai näin niin varmaan vähän ajan päästä tekee! Kerjääkö se huomiota...
  14. Ä

    yh äitejä 014 alueelta??

    Mies laittoi suhteen poikki ihan yllättäin, ja nyt kaipaisin ystäviä, ja tosi sellaisia. Jos teitä on yhtään samassa tilanteessa olevia niin ilmoitelkaa, yritetään piristää toisiamme, jaetaan ilot ja surut.
  15. Ä

    Huhuuu Savonlinna

    Ketään nuorta äitiä täältä "kaukaa" idästä, kaakkois-suomesta? Olisi mukava tutustua. Olen pian kahden lapsen äiti.
  16. Ä

    Kuinka paljon leikitte lastenne kanssa?

    Kuinka paljon leikitte lastennne kanssa? Itse leikin aika vähän arvostan enemmän sitä jos lapsi osaa leikkiä yksin tai sisarten kanssa.
  17. Ä

    Hormonikierukasta

    Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta hormonikierukan poistamisesta? Lähinnä mietityttää, voiko kierukka vaikuttaa pitkäänkin poistamisen jälkeen... Siis kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi poistamisen jälkeen?
  18. Ä

    Paha olla!

    Kirjoitan nyt tänne kun en muutakaan keksinyt. Mulla on 3v poika ja 1v tyttö ja ja olen niiden kans kotona ja mies tekee kahta vuoroa töissä siis kaiken pitäs olla ihan hyvin Mutta miksi mulla on paha olla??? Välillä tuntuu että en jaksa kuunnella pojan jatkuvaa höpötystä.... Ja sitten tuntuu...
  19. Ä

    Kuinka usein miten kauan?

    Kyselenpä ajan kuluksi että kuinka usein käytte ulkona mihin aikoihin ja miten kauan olette ulkosalla? Noin niinkuin suurinpiirtein. :) Kiitti vastauksista! :flower:
  20. Ä

    3.vuotias kiusaa ja lyö!!

    Eikö tämä uhittelu lopu KOSKAAN?? Meidän 3vee poika kiusaa melkeinpä jatkuvasti pikkusiskoaan 1v ja jos sanoo hänelle vaikka että olisitko vähän hiljempaa kun tyttö nukkuu niin sanoo että p....le v...u tästä ei tule mitään! Olen yrittänyt pestä suuta saippualla mutta se tuntuu aika raaalta...

Yhteistyössä