Hakutulokset

  1. J

    hei

    Meidän poika Ronny syntyi 14.1.2004. Terkkuja Orimattilasta. cecilia.westerling@pp.inet.fi
  2. J

    Ystäviä Lahdesta

    Moi... ...täältä Orimattilasta. Meillä on poika, 2v. tammikuussa. Itse olen 33 ja rakas avomies/pojan isä 37. Saa kirjoitella. cecilia.westerling@pp.inet.fi
  3. J

    Meiliseuraa!

    Moi. Terkkuja Orimattilasta. Meillä on 1v. 9kk. poika. Itse olen 33 ja pojan isä/avomies 37. Saa kirjoittaa... cecilia.westerling@pp.inet.fi
  4. J

    rekkamiesten vaimot

    Täällä löytyy myös yks. Mies Keskolla töissä joten kaikki viikonloput kotona. Pohjoisin matka vie Alavuuten asti, sitten takaisin alas. Joskus silloin tällöin nukkuu autossa. Tulee mielummin kotiin. :-) Kun hän on kotona niin hän leikkii usein meidän pojan, 1v. 8kk., kanssa. Tekee ruokaa ja...
  5. J

    tammikuussa 04 synnyttäneitä?

    No moi. Miedän poika syntyi 14.1.2004 kl. 18.41. Asumme Orimattilassa. Osoite on: cecilia.westerling@pp.inet.fi :hug:
  6. J

    osoitteet?

    Yep! Niin helppoa se on!
  7. J

    Mäntsälä/ Sälinkää

    Täällä on yks! Ikä 32 v. Ukko 36 v. ja meidän Ronny-poika kohta 9 kk. Asumme Kaunismäellä eli se alue heti kun tullaan Sälinkääntien sillan yli. Jos haluat kirjoittaa osoite on ulrika.westerling@pp.inet.fi
  8. J

    Äitykät mäntsälä+lähi ympäritö

    Juu...kiitoksia. Ja vastaus tulee heti reissun jälkeen. Lähdemme Pohjois-Suomeen lauantaina. Yks viikko siellä. Terkkuja. ulrika.westerling@pp.inet.fi
  9. J

    Suomenruotsalaiset äidit ja isät

    Tässä yks... Olen suomenruotsalainen, alunperin Tammisaaresta. Nyt asun Mäntsälässä. Saman katon alla asuu myös avomies, vaavi 7 kk. ja Hugo-kani. Hälsningar från ulrika.westerling@pp.inet.fi
  10. J

    Äitykät mäntsälä+lähi ympäritö

    Moikka! Täällä yx äiti, myös Mäntsälästä. Muutin tänne viime lokakuussa ja vaavi, poika, syntyi tammikuussa. Asumme Kaunismäellä. Avomies on 36 v. Itse olen 32 v. Perheeseen kuuluu myös Hugo-kani. Terkkuja, Ulrika. ulrika.westerling@pp.inet.fi

Yhteistyössä