Hakutulokset

  1. R

    ***HELMIÄISET 2007***

    Katjuskalle Tsemppiä loppusuoralle! Voin vaan kuvitella kuinka tukalaa sulla on näin helteillä. Meillä Viivi aloittaa uudessa päiväkodissa maanantaina. On ollut kotihoidossa koko kesän, jo toukokuusta alkaen. Odottaa innolla ja tossutkin katellut valmiiksi reppuun. :) Viivi halus opetella...
  2. R

    HELMIÄISET 2007

    Olen joskus käynyt etsimässä tätä pinoa mutta en ole löytänyt :/ Mut näköjään tallessa on. Katjuska Onnittelut plussasta! Teillä tosiaan hulina ja vauva arki vaan jatkuu :D AAM Tsemppiä töihin paluuseen. Meillä Viivi täyttää sen 3v 27.2. Elokuussa Viivi aloitti velipojan kanssa...
  3. R

    Pitäisköhän mennä jo nukkuu?

    Pitäis :D
  4. R

    HELMIÄISET 2007

    neiti ehti lyödä käpälänsä näppikselle! :laugh: :laugh:
  5. R

    HELMIÄISET 2007

    "Pakkohan" se on munkin juttua tänne laittaa, kun uusi hieno pino. :D Kiitos Mamam73! Kotona olen lasten kans ja ehkä töihin paluu häämöttää tammikuussa -09 tai toivottavasti opiskelut! Katotaan nyt mitä tuleman pitää. Viivi oppi kävelemään pari viikkoa 1v synttäreiden jälkeen. Hienosti...
  6. R

    HELMIÄISET 2007

    "Pakkohan" se on munkin juttua tänne laittaa, kun uusi hieno pino. :D Kiitos Mamam73! Kotona olen lasten kans ja ehkä töihin paluu häämöttää tammikuussa -09 tai toivottavasti opiskelut! Katotaan nyt mitä tuleman pitää. Viivi oppi kävelemään pari viikkoa 1v synttäreiden jälkeen. Hienosti...
  7. R

    HELMIÄISET 2007

    "Pakkohan" se on munkin juttua tänne laittaa, kun uusi hieno pino. :D Kiitos Mamam73! Kotona olen lasten kans ja ehkä töihin paluu häämöttää tammikuussa -09 tai toivottavasti opiskelut! Katotaan nyt mitä tuleman pitää. Viivi oppi kävelemään pari viikkoa 1v synttäreiden jälkeen. Hienosti...
  8. R

    HELMIÄISET 2007

    Sadetta Ei taida meille olla uutta pinoa. Harvakseltaan tulee itelläkin nykyäään täällä käytyä. Mutta hyvää meille kuuluu! Neiti täytti pari päivää sitten vuoden. Reipas ihana taapero! Kävelee tukea pitkin ja muutaman askeleen saattaa ottaa ilman tukeakin. Rohkeutta tarvitaan siihen hommaan...
  9. R

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Muistaako kukaan mua?Minäkin joskus toivottomana haaveilin... Nyt toi haave on 1v ja 2pvä suloinen tytön tyllerö! hippopotamus Hienoa, että kosinta onnistui! :hug: Mun on aina väliin pakko käydä tarkistaan, josko oisit miehen pään saanut kääntymään. Pientä pehnemistä vauvahaaveisiin...
  10. R

    Moneltas pukki tulee..?

    Meillä tulee pukki klo.17. Hinnasta ei ole sovittu. Tuttu pukki kuitenkin, käynyt jo pari vuotta.
  11. R

    HELMIÄISET 2007

    äiree07 Meillä on toisin päin... Viivi tykkää syödä noita liharuokia ja syökin tosi isoja annoksia mutta makeat soseet ei oikein maistu. Saa pähkäillä mitä antaa välipalaksi. Omena, porkkana sose on yksi lemppari joka maistuu.
  12. R

    HELMIÄISET 2007

    Viiville tuli ikää eilen 9kk. Kaksi hammasta alhaalta löytyy. Neiti ryömii, yrittää kontata ja nousta seisomaan. Luulen, että pian onnistuu yrityksissään! Viime viikolla käytiin neuvolassa ja kaikki oli ok. Tasaisesti kasvaa. Pituutta 72cm ja painoa 9400g. Edelleen imetän mutta pikku...
  13. R

    HELMIÄISET 2007

    Kokeillaanpa nyt saisinko viestini läpi.... Ilana msn yhteisö, sieltä koti ja perhe, vanhemmuus otsakkeen alta löytyy 2+helmiäiset. Tervetuloa uudelleen joukkoon mukaan! :) Katjuska ja Pipari teitä kaivataan yhteisössä! :wave: SoLoHaPa Meillä on neiti ryöminyt nyt viikon päivät ja...
  14. R

    HELMIÄISET 2007

    Sen siitä saa, kun kiireessä kirjoittaa! Otsikossa heti kirjoitusvirhe... :laugh:
  15. R

    HELMIÄISET 2007

    Meillä Viivi syö nykysten suurin piirtein näin: aamupuuro (puuron syö huonosti mutta jotain kuitenkin...) puolelta päivin potturuoka välipala (hedelmäsosetta jne.) n. klo.17 potturuoka n. klo.20 iltapuuro Tissillä käy yleensä ruokailun jälkeen. Mutta, jos oikein kova nälkä, on tissiä...
  16. R

    HELMIÄISET 2007

    Moi pitkästä aikaa! Päivittelenpä hieman meidänkin kuulumisia. :) Viivin 6kk:n mitat oli 8340g ja 67cm. Pipo 43. Kasvu on edelleen tasaista. Eteenpäin ei vielä mene mutta yritys on kova. Siskon ja veljen leikkejä tykkää seurata. Yöt on edelleen vaihtelevia. Alkuyön nukkuu omassaan ja...
  17. R

    HELMIÄISET 2007

    Osanottoni myös minulta suuressa surussasi. :hug: Voimia ja jaksamista sinulle! Sanattomaksi vetää. :'( :'(
  18. R

    HELMIÄISET 2007

    Moikka! ElinaJohannaRentouttavaa reissua! Mä olen lähdössä viikonloppuna siskoni luo tyttöjen kans. Poitsu jää isänsä kanssa kotiin. Siskoani en ole nähnyt yli vuoteen, joten innoissani minäkin odotan vierailua! Viiville tosiaan aloittelin kiinteitä mutta huonosti on maistunut. :x No...
  19. R

    HELMIÄISET 2007

    Meillä Viivi kans sen 4,5kk ja on melkein kuukauden päivät nukkunut ilman yösyöttöjä. Nyt on ilmennyt samanlaista ähinää öisin kuin teilläkin... Viime yönkin nukku klo.2 alkaen vieressä, kun muuten oli niin levoton. Eilen annoin ekaa kertaa kiinteitä, jos se tukevammalla ruualla helpottas...
  20. R

    HELMIÄISET 2007

    CG Mä olen satunnaisesti antanut Viiville vettä tän viikon aikana.Pullostahan tyttö ei suostu ottaan, joten ostin nokkamukin. Siitä on tykännyt vettä maistella mutta mukavempi on leikkiä mukilla... :D

Yhteistyössä