Hakutulokset

  1. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hohoi! Täällä rv 8+2. Eka neuvola ens perjantaina. Masua turvottaa kyl niin, et farkut ei enää mee kiinni. Pitänee kaivaa vanhat äitiysfarkut kaapista... Lähtöpaino on vähän enemmän kun viime raskauden alussa. Kaikki raskauskilot eivät ennättäneet lähteä viime raskaudesta. Silloin mulle tuli 15...
  2. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa kaikki mamit ja uudet varsinkin! Mä olen ollut "hiljasella" parit päivät kun meidän kone ei suostunu avaamaan nettiä. No nyt taas linjoilla. Täällä rv 7+6 ja eka neuvola viikon päästä (olis jo!). Nyt ei ole ollut mitään megahuonojaoloja, mut sellaista etovaa edelleen. Turvottaa...
  3. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Rakennusprojektia pukkaa täälläkin tähän samaan syssyyn, notta HUHHUH!!!! Sallu rv 7+3
  4. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    ...vielä: ai niin, puhuin nyt kyllä vain Seinäjoen neuvolasta. En tiedä muiden paikkakuntien käytäntöä (tsori!). :snotty:
  5. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Lisäys: olin muuten itse alkuraskauden ultrassa viime vuonna = viime raskaudessa viikolla 8. ja se maksoi yksityisellä jotain 90 ?. Nyt en mene, sillä neuvolassakin ultraavat ekalla kerralla (ainakin jos ei sydänäänet kuulu), vaikkakaan se ultra ei ole niin hyvä kun esim. yksityisellä. Mulla...
  6. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Huomenia! Viime yö meni ookoo ja tää aamukin olotilan suhteen. TOSIN, nyt mulla on iskenyt allergia-aika pahimmilleen eli niiskutan, aivastelen, henkeä ahdistaa jne. Ei hennois ottaa allergialääkkeitä, mut pakko, et pystyy olemaan ja hoitamaan tuon poitsunkin. Sama juttu mulla oli viime vuonna...
  7. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hei kaikki mamit! Pikkuinenko: toi oli hyvä laskuri, minkä laitoit :) . Tänään mulla 7+2 ja vasta ens viikon pe eka neuvola. Ei malttais odottaa! Väsyttää ja etoo, mut laatta ei lennä. Poika 9,5 kk vaatii oman huomionsa ja mä olen välillä aivan naatti ja poitsun ruokien hajut etoo mua...
  8. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa kaikki! Tänään ollu tosi etova päivä, mut en ole oksentanut. Iski aamupäivällä migreeni (ensin silmäoireet/ sahalaidat jne..), mut sain sit onneksi nukuttua pojan kans kunnon päiväunet. Nyt alkaa elämä voittaa! On tulossa vieraita kohta puoliin, joten ois kamlaa jos iskis kauhee olo...
  9. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Huomenta! Mäen ymmärrä kun kahtena viime YÖNÄ ollut paha olo. Ja muutenkin noi pahat olot yleensä ajoittuu iltaan. Toisin kun viime raskaudessa, vaan silloin ei mitään kauheita oloja ollut kertaakaan. Musta tuntuu, että turvottaakin kamalasti ja kuten Lellukin tais tuolla aikasemmin...
  10. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Huomenia! Olipas yökkö yö. Todellakin, mulla oli kauheen paha olo yöllä. Se tuli uniin ja sit meni valvomiseksi. Nooh, nyt on uusi aamu ja ei pahaa oloa. Mies saa tänä aamuna touhuta pojan kanssa. Mekään ei vielä olla kerrottu uudesta tulokkaasta kenellekään, joten jahka täältä joku...
  11. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hei kaikki! Liityn mäkin joukkoon. En ole kauheen tarkasti ehtiny lukea teidän kirjoituksia, mut huomasin, että Lellu1 taitaa olla samassa raskausvaiheessa kun mä eli tänään 6+6 ja LA on ainakin jonkun laskurin mukaan 5.1. Lisäksi meillä on reilun 9kk:n ikäinen poika kans ja synnytys SEKS:issä...
  12. S

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Eli: Minkä ikäinen olet itse? 30 Montako lasta? 4 Minkä ikäisiä lapsia? 10t, 7t, 4,5t ja 1kkp

Yhteistyössä