Hakutulokset

1. N

Mistä sanat...

Nyt loppu usko.. mistä löytyis sanat lauluun "Kirje Korvatunturille"? Yritin netist ettiä mut en vaan löytänyt.. olisin tosi kiitollinen jos jollain sattuis olemaan sanat ja pystyis laittaa ne tänne.. kiitos jo etukäteen :hug:
  2. N

Askartelijat apuun!!!

Nyt tarttis apua... Opiskelen lähihoitajaksi tavoitteena saada työpaikka tulevaisuudessa päiväkodista tai koululaisten iltapäivä toiminnassata. Olen nyt ruvannut keräämään askartelu ohjeita ja ideoita kansioon josta niitä voi sitten hyödyntää tulevaisuudessa. Yritin googlen kautta etsiä mutta...
  3. N

Kokemuksia

Heippa! Onko kellään kokemuksia yökastelua varten tarkoitetusta patjasta? Meillä alkaa patjan kokeilu ens yönä ja vähän hirvittää oli pikkasen paha ääni mikä siitä lähtee kun testattiin että miten toimii.
  4. N

Nalle apua äkkiä

Mistä mä löydän kuvia siitä sulosesta harmaasta nallesta? Pitäs korttiin saada kuva mut nyt en löydä kuvia mistään.
  5. N

Vatsatauti

Meillä kesti ripu 13 päivää. :(
  6. N

3-v kokogallup

Poika 102cm ja 20kg
  7. N

Mesekamuja!!!

moikka lisäsin sut listaan.. ite olen 22v ja poika 2.8v pikkukaskosta odotetaan toukokuuks.. "tikru&nasu"
  8. N

mese kamuja tulevist äideist 05/06

Olis kiva saada kavereita äideist joilla la. toukokuus 06. Miks ei muistakin tietysti. Rohkeesti vaan yhteyttä ottamaan. olis kiva jakaa kokemuksia muitten kanssa. voi sitä muustaki puhua. Ite olen 22v ja ennestään poika 01/03 asutaan helsingis. osote on nasu.v@suomi24.fi
  9. N

mese kavereit

olis kiva saada uusia ystäviä vaikka mesen kautta. Tääl pääs on -83 äippä ja poika -03.ollan hesast. ole kuka tahansa mistä tahansa. kunhat ole oma itsesi. meijän mese on nasu.v@suomi24.fi tai sit voit laittaa sähköpostii nasu.v83@suomi24.fi
  10. N

löytyykö?

Löytyykö täältä ketään kenellä olis 12.1.03 syntyny lapsi? Olis kiva tietää mistä ootte ja missä syntyny...? :heart: :hug:

Yhteistyössä