Hakutulokset

  1. M

    vauvat ja tutin syönti

    Huoliiko teidän pienet tuttia siis ihan vastasyntyneet? Kuinka paljon syö sitä? Millanen tutti on hyvä?
  2. M

    Iskeekö tautikierre päikkärissä?

    Hei, yksivuotiaamme aloitti päiväkodissa, ja olen paniikissa (monien muiden plus) tautikierre-asian kanssa. Ensimmäiset 2 viikkoa on mennyt muuten mainiosti, mutta koko ajan on oltu enemmän tai vähemmän flunssassa. Osasin odottaa tätä alkuun, mutta nyt mietin, onko tämä todella tätä koko tuleva...
  3. M

    Muilla tälläisiä kokemuksia?

    Sain lapseni 16vuotiaana,nyt olen 17v.Olen huomannut omalla kohdalla tälläistä kun lapsen kanssa käy lääkärissä tai neuvolassa,niin eivät tunnu ottavan minua oikeen "tosissaan".Aina kohtelu vähän tyyliin "Eihän tuon ikäinen lapsestaan mitään voi tietää" tai "Tälle pitää puhua kuin lapselle kun...
  4. M

    Lasange pisteet?

    Niin osaako kukaan sanoa kuinka paljon lasanesta tulee pisteita. Ei juustokastiketta?!? Ei löydy mun pistvihkoista :(
  5. M

    KUNTOSALILLA KÄVIJÄT!

    Olen ajatellut aloittaa kuntosalilla käymisen. Kiinteytys olisi ohjelmassa. Haluaisin nyt tietää, millaisilla painoilla teette harjoitukset? Ja kuinka monta kertaa viikossa käytte salilla? Tämäkin asia on varmasti ihmisestä kiinni, mutta haluaisin kuitenkin tietää. Kiitos jo etukäteen!
  6. M

    mitä ihmettä??

    siis poika reilu 2v ja eilen ilmesty ihme näppylöitä vähän niinkuin nokkosihottumaa mutta ei todellakaan voi sitä olla...onko jossain rokossa samanlaisia? ja se mikä ihmetyttää ne hävis yön aikana mutta heti herättyään ilmesty taas naamaan, vielä ei ole jaloissa eikä käsissä...vai tuleeko kissa...

Yhteistyössä