Hakutulokset

  1. M

    hormonikierukka?

    Hei taasen, Minulla ei käynyt ihan noin hyvä tuuri sillä migreeni on ollut kyllä aikamoinen. Toivon, että plussaisismme pian ja migreeni lähtisi edes raskauden ajaksi. Nyt suurin ongelma on se, että migreeni tulee aina kolme päivää ennen kuukautisten alkua enkä uskalla ottaa migreenilääkkeitä...
  2. M

    vauvat ja tutin syönti

    Huoliiko teidän pienet tuttia siis ihan vastasyntyneet? Kuinka paljon syö sitä? Millanen tutti on hyvä?
  3. M

    hormonikierukka?

    =) Kiitos Tässä helmikuussa poistatin oman keirrukkani viiden vuoden käytön jälkeen. En ole ennen synnyttänyt vaan kierrukka laitettiin ainoana ehkäisyvaihtoehtona hormonaalista migreeniä tasoittamaan ja tietenkin raskauksia ehkäisemään. Hienosti on toiminut. Minulla vain kuukautiset olivat...
  4. M

    Turkulaisia?

    Täältä löytyy kanssa yksi turkulainen. Minä 24v ja mies kohta 31 ja meillä 3,5v poika ja pikkuveli tulossa rvk 31... :wave:
  5. M

    äidit vm-89 tai 90!

    Mä en halua missään nimessä yleistää, että nuoret äidit olisivat jotenkin huonompia kuin yli 2-kymppiset. Päinvastoin monet nuoret ottavat varmaan vauvanhoidon paljon rennommin ja luentevammin kuin sellaiset yli 40 vee ensisynnyttäjät. Nuoret myös jaksavat vielä juosta pienten perässä :) Mutta...
  6. M

    Gallup :Huonoin / noloin seksikokemukseni

    \ :o voi taivas! :laugh: Miten semmosesta selviää. Mitäs mimmi siihen?
  7. M

    Iskeekö tautikierre päikkärissä?

    Hei, yksivuotiaamme aloitti päiväkodissa, ja olen paniikissa (monien muiden plus) tautikierre-asian kanssa. Ensimmäiset 2 viikkoa on mennyt muuten mainiosti, mutta koko ajan on oltu enemmän tai vähemmän flunssassa. Osasin odottaa tätä alkuun, mutta nyt mietin, onko tämä todella tätä koko tuleva...
  8. M

    Kukaan nostanut Clomi-annostusta

    No mitä menetettävää sitä on, jos hoidot ei tuota tulosta ja vaik viimeisistä clomeista nostaisi siihen kahteen, jos tietää, että esim. iän takia ei sen kummempiin hoitoihin enää ainakaan kunnalliselle pääse.
  9. M

    Muilla tälläisiä kokemuksia?

    Sain lapseni 16vuotiaana,nyt olen 17v.Olen huomannut omalla kohdalla tälläistä kun lapsen kanssa käy lääkärissä tai neuvolassa,niin eivät tunnu ottavan minua oikeen "tosissaan".Aina kohtelu vähän tyyliin "Eihän tuon ikäinen lapsestaan mitään voi tietää" tai "Tälle pitää puhua kuin lapselle kun...
  10. M

    Lasange pisteet?

    Niin osaako kukaan sanoa kuinka paljon lasanesta tulee pisteita. Ei juustokastiketta?!? Ei löydy mun pistvihkoista :(
  11. M

    KUNTOSALILLA KÄVIJÄT!

    Olen ajatellut aloittaa kuntosalilla käymisen. Kiinteytys olisi ohjelmassa. Haluaisin nyt tietää, millaisilla painoilla teette harjoitukset? Ja kuinka monta kertaa viikossa käytte salilla? Tämäkin asia on varmasti ihmisestä kiinni, mutta haluaisin kuitenkin tietää. Kiitos jo etukäteen!
  12. M

    Vesirokko

    Mulla itelläni oli vesirokko viime kevään. Olin silloon 26 vee, ja jos teillä vaan on mitenkään mahollisuutta käydä tartuttamassa muksuja ni menkää ihmeessä. Se oli aikuis iällä ihan kamalaa, ja mulle nous 40 asteen kuume. Mulla oli vielä lapset 4vee ja toinen 7kktta samaa aikaa, ettei herkkua...
  13. M

    synnynnäinen skolioosi

    Mulla on itselläni skolioosi. Eikä se ole sinäällään vaikeuttannu mun elämää, ei ilmeisesti liene kovin paha. Liikuntaa on aina suositeltu ja just uimista erityisesti, vahvistaa selän lihaksia. Mulla ekan raskauden jälkeen joutu käydä fysikaalisessa, koska selkä kipeyty tosi pahasi enkä päässy...
  14. M

    punaviinimarjoista

    Tee hilloa. Sitä voi käyttää kaurapuuron kera, liharuokien lisukkeena, mannapuuron päällä, riisipuuron silmänä, viilin kanssa, jäätelön kanssa, rahka-kerma-marjajälkkärinä, paistettujen kaurahiutaleiden kanssa, murotaikinamuffinsien silmänä, voisilmäpullien silmänä, piirakoihin, kiisseleihin...
  15. M

    Kokonainen ananas, mitä siitä voi tehdä?

    Kuori ja viipaloi. Pistä pannulle rasvaa, anna rasvan kuumentua. Paista viipaleet. Syö kermavaahdon kera.
  16. M

    mitä ihmettä??

    siis poika reilu 2v ja eilen ilmesty ihme näppylöitä vähän niinkuin nokkosihottumaa mutta ei todellakaan voi sitä olla...onko jossain rokossa samanlaisia? ja se mikä ihmetyttää ne hävis yön aikana mutta heti herättyään ilmesty taas naamaan, vielä ei ole jaloissa eikä käsissä...vai tuleeko kissa...
  17. M

    Neuvoja rikkinäiseen parisuhteeseen..

    \ SIIS että mitä? :whistle: johan oli "teksti"...öhöm,vähän epämääräinen ja epäselvä "tilitys" :/ taitaa olla lääkitys päällä tällä novellistilla tai jotain..... :x

Yhteistyössä