Hakutulokset

  1. K

    Onko tupakointi täysin oma asia?

    Outoa kommentointia täällä taas. Et ei sais valittaa tupakasta kun on paljon pahempiakin asioita. Älä siis marise, jos sinut on raiskattu tai pahoinpidelty, olishan ollut paljon pahempi jos olis tapettu... Älä marise, jos lompakkosi pöllitään, hyvä kun ei murtauduttu asuntoon... Älä marise...
  2. K

    Miten löytää ihminen

    Väestörekisterikeskuksella on myös osoitepalvelu. Mutta se oli ainakin ennen maksullinen.
  3. K

    Kun makeanhimo on sitä luokkaa että...

    Helppoa, älä osta mitään makeaa kaappiin :D Minäkin välillä tongin kaapit läpi, että eikö tosiaan ole mitään herkkua... mutta kun ei osta, ei ole... Rusinoita voi ostaa, ne ovat aika makeita ja auttavat pahimpaan himoon.
  4. K

    Olohuonekuvia

    \ Ihana, todella viihtyisän näköinen nurkkaus =)
  5. K

    Olohuonekuvia

    \ Onpa nättiä ja viihtyisää =) Minusta tuonne sopisi joku ihan vaalea ja kevyt kappa, ei mitään raskaita verhoja.
  6. K

    Onko muita joiden mielestä vastalahja synttäreilläOn typerä?

    No on todella typerä tapa, en tajua ollenkaan. Jonkun ilmapallon tai tarran vielä ymmärrän, mutta oikein joku tavara, niin eeeeii. Viimeksi kun poika oli luokkakaverinsa synttäreillä, ostin kaverille lahjaksi pikkuauton. (En tykkää myöskään siitä, että lahjan pitäisi olla vähintään joku 12...
  7. K

    kauan imetitte?

    8 kk
  8. K

    Viikkorahasta

    \ Ootko ihan tosissasi?? Minä sain tuon ikäisenä 20 markkaa viikossa :o
  9. K

    Viikkorahasta

    Meillä 9-vuotias saa 2 euroa viikossa. Oma peti pitää pedata aamuisin ja kerran viikossa osallistua siivoukseen. Läksyt pitää tehdä myös, että rahaa saa. Aika usein kyllä unohdan maksaa tuon rahan :ashamed: Tarttis varmaan laittaa suoraan tililtä menemään pojan tilille....
  10. K

    Minkä niminen on sellainen laite

    Dymo?
  11. K

    Päivän hyvä työ tehty

    Tein tarjouspyynnöt ympäristöystävällisestä sähköstä :D kauan jo harkinnut, että pitäis vaihtaa yhtiötä ja nyt sain aikaiseksi. http://www.sll.fi/tiedotus/tiedotteet/liitto/2004/norppasahkohinta
  12. K

    Onko tupakointi täysin oma asia?

    \ Minulla on elämä ja haluaisin sen myös pitää. Siksi vaivaan päätäni (parikymppistä aika paljon vanhempaa) kaiken maailman asioilla. Kasvihuoneilmiö, saasteet, kulutus, ylikansoitus, päihteet, tupakka, väkivalta, eläinrääkkäys... En voi olla puuttumatta näihin, jos asiasta keskustellaan...
  13. K

    Mitä ajattelette ihmisestä..

    \ Hehe, minä olen kyllä kaikkea muuta kuin materialisti. Mutta oma aika ja omat haaveet ovat tärkeitä. Minulla on vain yksi elämä, miksi eläisin sen jonkun toisen asettamien standardien mukaan?
  14. K

    Mitä ajattelette ihmisestä..

    \ Missä tuossa sanottiin, että ajattelee vain itseään? Onko narsistista se, että haluaa omaa aikaa, eikä olla vain joku kotitalouskone?
  15. K

    Mitä ajattelette ihmisestä..

    Kuulostaa aika tavanomaiselta länsimaiselta naiselta =) Oli tossa monta kohtaa, jotka minuunkin täsmäsivät.
  16. K

    Onko tupakointi täysin oma asia?

    Kumma palsta tämä kyllä... Tytsi on tässä mielestäni hyvällä asialla. Yrittää selittää, että tupakoinnista on muutakin haittaa, kuin se että polttajan keuhko savustuu p**kaksi ja siten se ei ole täysin OMA asia. Mutta ei porukka tajua. Vedetään mukaan lentokoneet ja holhousyhteiskunta jne...
  17. K

    Paljaat jalat

    No kyllä saa tulla sisälle pesemättä kinttuja. Kesäkuumalla kuljetaan jatkuvasti ulos ja sisään paljasjaloin. Johan siinä sais koko ajan olla pesulla :laugh: Illalla sitten pestään ennen nukkumaanmenoa.
  18. K

    Hei auttakaa

    APUAAAAA \|O Ei löydy luu! Ja mitä tolle 'järvelle' tehdään, vai mikä toi sininen alue on tossa isossa huoneessa? Miksi tuo kartta (map) tuolla alhaalla ei toimi?
  19. K

    Hei auttakaa

    iellä isossa tilassa on paljon pieniä huoneita. Onko se mitä Kookosta tarkoittaa oikealla ylhäällä vai missä? Ei vieläkään löydy...

Yhteistyössä