Hakutulokset

  1. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Braveheart Tuulen viemää Kummisetä
  2. K

    Pettäjät, kertokaa

    Ei kannata kiusata itseään tuommoisilla ajatuksilla, reissumiehen vaimo. Se on jo paljon, jos miehesi on sulle kertonut muiden touhuista. Eli teillä on siis avoimmuutta. Aistit avoimina kannattaa kuitenkin olla, tottakai. Mun ex-mieheni teki myös reissuhommia, ja löysi naisen toiselta...
  3. K

    Pettäjät, kertokaa

    Suvikukka, väärä sana tuli mustaksi, anteeksi.
  4. K

    Pettäjät, kertokaa

    \ Juuri näin minullakin. Pisti miettimään, miten yleistä onkaan, että nainen kokee henkistä väkivaltaa ja kypsyttelee eroa "salassa", ja sitten, ykskaks nostaa kytkintä. Se tulee kaikille yllätyksenä. Sekä miehelle, että ympäristölle. Ystävät tietysti olivat minun tapauksessa olleet koko ajan...
  5. K

    Pettäjät, kertokaa

    Anteeksi, kirjoitin sekavasti. Ekassa kappaleessa puhun tokasta miehestäni, jonka kanssa olin avoliitossa ja tokassa kappaleessa sitä edeltäneestä liitosta! Sorry!
  6. K

    Pettäjät, kertokaa

    Mun vastauskaan ei nyt taida aivan osua siihen, mitä haet... Minä en pettänyt ex-miestäni, mutta jätin hänet. Hän luuli, että "toisen miehen takia". Tosiaan vaihdoin miestä "lennosta". Mutta tämä uusi mies ei ollut syy lähtöön, vaan ahdistava parisuhde, johon liittyi henkistä väkivaltaa, ns...
  7. K

    raskausoireketju(mahd.)

    Tuttuja oireita. Mulla menkat just loppu, mutta olivat tavallista niukemmat kylläkin. Sen jälkeen on ollut pari päivää rinnat tosi hellänä, ja alavatsalla painetta. Nenä tukossa erityisesti aamuisin. Raskaanako vai ei, lienee syytä testata... Oletteko huomanneet, että alkoholi maistuu...
  8. K

    kolmipyöräiset vaunut/rattaat

    Mitäs mieltä ollaan kolmipyöräisistä? Asumme todella korkean ja pitkän mäen päällä ja vaunujen tulisi olla kevyet! Onko kolmipyöräiset sitten niin kevyet, kuin mitä puhutaan. Onko niillä vaikea kulkea talvella lumisella tiellä? Kiitos!
  9. K

    Olenko mä nyt eläinrääkkääjä?

    Et todellakaan ole mikään eläinrääkkääjä. Päivastoin, kun huomioit koirasi olotilan. Miekin välillä hieman lyhennän koiralta vatsa- ja jalkakarvoja (kyseessä puolipitkäkarvainen sakemanni).
  10. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ 1. Ritarin tarina
  11. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ Junior - True lies - ? - What women want - Elämä on ihanaa - Mars hyökkää - Ed Wood<br><br>
  12. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ <br><br>
  13. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ ?- Hämähäkkimies -?-?-?-?- Once upon a time in Mexico
  14. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ Big fish -?-?-?-?-?- Kuolema pukee häntä -?-?
  15. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ :flower:
  16. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Näitä pareja ei ollut vielä tiedetty: Sean Connery - Harrison Ford Gary Oldman - Alan Rickman
  17. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Signs oikein. Sixth sensessä oli Bruce Willis.
  18. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ Muuten oikein paitsi viimenen väärin.
  19. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Mel Gibson - Jodie Foster - Anthony Hopkins - Catherine Zeta-Jones - Sean Connery - Harrison Ford - Gary Oldman - Alan Rickman - Bruce Willis - Samuel L. Jackson - M. Night Shyamalan - Mel Gibson
  20. K

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Öpönaana 2. kuva: Viimeinen samurai Viblsp 15: King Kong

Yhteistyössä