Hakutulokset

  1. suski-

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Hki, 22v, tyttö 6½kk :)
  2. suski-

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Helsingistä ollaan ja Tea elokuussa 06 syntyny :)
  3. suski-

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Täälläpä tyttö Tea Josefina :) Eetu Valtteri on pikkupikkuserkun lapsi myöskin, tykkään kyllä :)
  4. suski-

    Helsingin seudun tapaaminen

    huihuihuiii :) mie vasta tänää uskalsin vihdoin viimein pitkän pohdinnan jälkeen rekisteröityä, vaikka typy on jo 6½kk, mutta niin paljon ei taida rohkeutta olla että heti lähtisin syöminkeihin mukaa :headwall: \|O
  5. suski-

    paljonko hcg arvo?

    mul oli sillon ku aloin odottaa tyttöä niin 216 rv 5, sit se lähti aika nopeesti siitä nousee.. olikohan jo rv7 hcg 899, mulla on ne jossain ylhäälläkin jopa :) nyt tea tosin on jo 6½kk, joten siitä on aikaa ku sai sitä masua kanniskella.. mutta jospa taas joku päivä :)
  6. suski-

    Helsinki huhuu!

    täällä kans itäkeskus ja mulla ikää 22v, tea 6½kk :) maili buranax@luukku.com ja mese buranax@hotmail.com
  7. suski-

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Helsinki, itäkeskus, 22vee äippä, 6½kk tyttö etsii kavereita :) mailia buranax@luukku.com tai meseilyä buranax@hotmail.com :xmas:
  8. suski-

    Kaikki Itä- Helsingissä ystävää kaipaavat PINOUDUTAANKO?

    Heippis! Itäkeskus ja 22v äiti, tyttö 6½kk :) Seuraa kaipaillaan (: maili buranax@luukku.com tai mese buranax@hotmail.com
  9. suski-

    uusia ystäviä helsingistä?

    Täällä itiksestä 22v, ja tyttö 6½kk, mailia voi laitella buranax@luukku.com tai meseen lisätä buranax@hotmail.com
  10. suski-

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Täällä ilmoittautuu uus mamma! :) Meillä mies 24v, minä 22v, tyttö 6kk ja yhdessäoloa tulee maaliskuun 17pv, 5vuotta :)

Yhteistyössä