Hakutulokset

  1. M

    Montako hoitoa saa?

    Olettaisin, että kolme kertaa per hoitotyyppi (eli kumpaakin kolme), mutta ihan satavarma en ole, kun itsellä on vain tuo IVF oleellinen. Jostakin muusta keskustelusta luin, että yksityisellä tehdyt hoidot vähentäisivät julkisen puolen hoitojen määrää, eli jos yksityisellä puolella olisi jo...
  2. M

    Montako hoitoa saa?

    Tarkoitin siis yksityisellä puolella... Julkisesta en tiedä mitään.
  3. M

    Montako hoitoa saa?

    Julkisella puolella ei kai sinänsä ole rajoitusta hoitomäärässä, mutta meille lääkäri sanoi, että Kela-korvaukset saa kolmesta hoidosta. Sen jälkeen siis kustannukset nousee aika rankasti, jos haluaa jatkaa...
  4. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Heipähei! Olen kotiutunut kesälomareissusta ja tulin vaan pikaisesti ilmoittautumaan. Täytyy ottaa jossakin vaiheessa urakaksi lukea viimeisimmät kuulumiset. Mun tiedot voi siis päivittää, eli tänään sunnuntaina kp 9.
  5. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Täällähän on muutaman päivän aikana käynyt hirveä kuhina! En jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, mutta joka tapauksessa tervetuloa kaikki uudet, iso :hug: myös kaikille muille tädin yllättämäksi tulleille, ja onnittelut Vinjalle plussan johdosta :flower: :heart: Vetäydyin pariksi päivää...
  6. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voi vee... Se siitä mun "voimakkaasta tunteesta". Sieltähän se täti kurvasi pihaan. Mun tietoihin voi siis päivittää kp 1. Ja taas jäi kierron loppuvaihe lyhyeksi. Täytyy kai ottaa lääkäriin yhteyttä. Vetäydyn nuolemaan haavojani. Plussatuulia muille!
  7. M

    ***Viikko 26***

    Se siitä mun "voimakkaasta tunteesta"... Täti kurvasi paikalle, ei voi mitään. Onnea muille.
  8. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voi PulttiBois, mä olin ihan varma, että sulla olis tärpännyt :( Tosi epäreilua, että tulee haamuja, mutta sitten ei kuitenkaan tärpännyt. Iso hali :hug: Napsuh87, kiva kuulla kuulumisia sieltä odottajien puolelta :) Mä oon kyllä valmis ottamaan ihan kaikki mahdolliset oireet hymyillen...
  9. M

    ***Viikko 26***

    Mulla on kans ollut tuota "koverruksen" tunnetta masussa. Viimeiset pari päivää on ollut voimakas tunne, että nyt tärppäsi. Todennäköisesti se johtuu vaan siitä, että toivon sitä niin kovasti. Ja sitten kun täti kurvaa paikalle, niin v.tutus on sitäkin suurempi... Ensi viikko on sitten SE...
  10. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Epskeps, voi kökkö, pahoitteluni negan johdosta :hug: Hirveästi tsemppiä uuteen kiertoon! Tervetuloa joukkoon pullenah85. Tämä on tosi ihana porukka ja täältä saa paljon tukea. Mulla on ollut myös vähän vaikeaa saada tukea lähipiiristä. Lähimmät ystävät ovat lapsettomia eivätkä oikein ole...
  11. M

    ***Viikko 26***

    Hyvää juhannusta kaikille! Ja onnea niille, jotka mahdollisesti aikovat juhannuksen aikaan testailla! Toivottavasti plussia alkaa ensi viikolla tippumaan.
  12. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Piipahdin vaan toivottamaan oikein hyvää jussia kaikille! Toivottavasti juhannuksen jälkeen kuullaan hyviä uutisia niiltä, joilla testailut on ajankohtaisia. onnenjyvä, tervetuloa ja osanotto minunkin puolestani. Täällä on mahtavaa porukkaa ja täältä saa paljon tukea, jos/kun sitä tarvitsee.
  13. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Pulttikselle ja Epskepsille kovasti plussatuulia! :whistle: Avatkaapas nyt plussahanat, niin jospa me muutkin täältä päästäis sitten samassa imussa mukaan :) Tervetuloa Sipuli83 ja osanotto myös minulta :hug: Kun olin raskaana vaihdoin tavallisen kahvin kokonaan kofeiinittomaan. Km:n...
  14. M

    ***Viikko 26***

    Kiitokset onnen toivotuksista :) Haastattelu meni hyvin, ainakin omasta mielestä. Jos eivät mua siihen valitse, niin ei ainakaan jää sellainen olo, että olisin voinut tehdä tai sanoa jotain paremmin. Joku toinen oli sitten vaan sopivampi siihen. Työ olisi kyllä ihan täysin unelmahomma mulle...
  15. M

    ***Viikko 26***

    Heh, samat tuntemukset myös täällä, salamander ;) Nimim. juuri työhaastatteluun lähdössä....
  16. M

    ***Viikko 26***

    Annuli81, aika samoilla kiertopäivillä mennään ja minäkin olen päättänyt testailla vasta loppuviikosta ensi viikolla :D Ellei nyt menkat ala ennen sitä... Aika ikävää jomotusta on ollut nyt parin päivän ajan. Vaikuttaa aika samanlaiselta kuin yleensä ennen menkkoja, mutta nyt on vasta kp 22 ja...
  17. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voi kamala, Miikkis kun tuli paha mieli tuosta jutusta :'( Miehen kanssa ollaan joskus puhuttu, että mitäköhän sitä tekisi, jos saisi tietää, että vauvalla on jokin tosi paha vamma. Todettiin, että sitä on ihan turha miettiä etukäteen - ei voi millään kuvitella miltä se tuntuisi ja mitä siinä...
  18. M

    ***Viikko 26***

    Silmukka, menkkojen ensimmäinen päivä on aina kierron ensimmäinen päivä. Tuossa esimerkissä siis, jos edelliset menkat alkoi 1.6. ja seuraavat alkaa 30.6., niin kierron pituus on 29 päivää, koska 30. päivä on jo seuraavan kierron ensimmäinen päivä. Mullakaan ei mitään erityistä kerrottavaa...
  19. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Todennäköisesti se on vielä kaavinnan jälkivuotoa. Mulla oli heti kaavinnan jälkeen pari päivää niukkaa vuotoa, sitten pari päivää taukoa, ja sitten vuoto jatkui. Heti kaavinnan jälkeen mulla ei ollut oikeastaan ollenkaan kipuja, vasta muutaman päivän kuluttua oli parin kolmen päivän ajan aika...
  20. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Hyvää lomaa Repa! :wave: Täällä pitää kärvistellä vielä kolme viikkoa ennen kuin pääsee lomailemaan... Toivotaan Pulttis, että ne on plussaoireita :) Täällä on nyt tärppipäivät hyödynnetty ja sit vaan odotellaan. Oli muuten järkyttävät oviskivut tässä kierrossa! Viimeksi oli tämmöiset...

Yhteistyössä