Hakutulokset

  1. Ä

    kotiäitiys loppu nyt

    eka päivä koulussa oli ja pakko myntää että nautin siitä täysin siemauksin. Sai syödä rauhassa ja käydä vessassa. Mutta olihan sit lopulta pikku ikävä poikaa :/ mutta asia korvattiin kun hain sen päiväkodista, syliteltiin varmaan tunti sohvalla (poika kyllä yritti livistää, mutta halikipeä äiti...
  2. Ä

    koti-isät!!!

    haluaisin teiltä kokemuksia. Meillä mies jää pojan kanssa syksyllä kotiin (poika reilun vuoden) ja vähän arveluttaa. Mies sanoi jo että hän tekee sitten asiat täysin omalla tavallaan. Mulle ois muuten ihan sama, mutta en halua että poika joutuisi hirveesti hämmentymään rytmien muutoksista jne.
  3. Ä

    milloin voi sanoa..

    .. että lapsi osaa kävellä? =) Silloin kun ottaa pari askelta ilman tukea? Tai jos ottaa useemmankin askeleen mutta tykkää enemmän kontata? Vai vasta sitten kun juoksentelee?
  4. Ä

    virallisesti siirryttiin tänne.

    Poika täytti tänään 1v. :heart: :flower: :wave: Joten tänne siirrytään palloilemaan.
  5. Ä

    ihan törkee koirakuume!!!!!

    koko mun elämän ajan on koirat kuulunu samaan talouteen ja nyt kun ei ole koiraa, niin on jotenkin tyhjä olo :( Miten tätä oloa saisi lievitettyä??????? pentua ei voida vielä ottaa kun alkaa koulu. Löytöeläinkodista haluaisin joskus koiran mutta pelottaa miten ne suhtautuu pieniin lapsiin.
  6. Ä

    väliaika (pulla ja kahvia)

    Nyt tuntuu siltä että olis tauon paikka!!!! :headwall: :'( :/ :\| :( :headwall: Miehen mielestä ylireakoin aina ja ota hermoon liian pienistä asioista. Mistä sitten saa hermostua? ja minkälaisista asioista pitäisi olla vaan hiljaa? Laitetaanpas tähän esimerkki pino: Mistä asioista...
  7. Ä

    jäädyke ja voileipäkakku! auttakee!

    pojalla ois 1v. synttärit ja haluaisin tehdä jotain jäädykettä (pakko testata uutta tupperin silikonivuokaa) ja voileipäkakun. Oisko jotain helpohkoja vinkkejä??
  8. Ä

    1v. synttäreistä

    eli millaisia synttäreitä ootte viettäneet? Paljon vieraita, mitä tarjottavaa, ohjelmaa? oliko joku teema?
  9. Ä

    koko juttua..

    minkä kokoista vauvaa pidätte isona? siis syntymä hetkellä?
  10. Ä

    löytyykö yhtään 1985 syntyneitä?

    kun on nyt noita muitakin vuosikerta pinoja niin laitetaas tämäkin.. eli meikku on synt. -85 :wave:
  11. Ä

    vielä ataraxista..

    millasia annoksia lääkärit on määränny teidän vauvoille? minkä ikäinen ja kokoinen vauva?
  12. Ä

    lisää häistä...

    kyselisin vähän laajemmin kuin vain tuota budjettia.. Eli mitenkä olette lähteneet liikkeelle häiden suunnittelussa? kuinka aikaisin on suunnittelut aloitettu? Ootko joutunut tekemään kaikki tärkeät jutut itse vai onko mies ollut aktiivinen? Kertokaa kaikkea mitä tulee mieleen!!!! Tänk juu.
  13. Ä

    atarax

    voiko siihen jäädä koukkuun? Tai siis, kun meillä poika on joutunut ottamaan sitä aika useesti ihottuman takia ja nyt jos nukkuu ilman niin ei siitä nukkumisesta tuu yhtään mitään. En tiiä johtuuko siitä lääkkeestä vai mun mielikuvituksesta.
  14. Ä

    verkkokalsarit??!!

    mikä tuo juttu on että sairaalassa on verkkokalsareita?? ei meillä ainakaan ollu, mä synnytin keski-suomen keskussairaalassa. Mun mielestä ne alushousut siellä oli käytännöllisiä kun oli iso side/vaippa.
  15. Ä

    G: kuinka monen miehen paras kaveri on tietokone

    meillä tietsikka on miehen sydänkäpy. Jos uskaltaisin niin heittäisin tän vehkeen partsilta alas!! voisin aivan hyvin elää ilman konetta, mutta jos mies joutuu olemaan yhdenkin illan ilman, niin heti hyppii seinille.
  16. Ä

    hyvää päivää!

    aloitan tännekin nyt tällasen ketjun, en tiedä saako tämä täällä kannatusta.... Eli ideana olis laittaa positiivisia tuntemuksia ja tapahtumia mitä sinä päivänä on tapahtunu. Ja tavoitteena olisi se, että niitä asioita kirjotettaisi aina kun käy tällä palstalla. Saas nähä kuinka pitkä pelkkien...
  17. Ä

    tulin sit tänne

    ikäni puolesta en enää alle 20v. äitien palstalle kuulu, keskiviikkona täytin pyöreitä. Joten täällä nyt kiusaan ihmisiä seuraavat 10 vuotta :D Voisinpa hieman esitellä itseäni... Olen siis 20v. jyväskyläläinen ja poika on n.8kk. Aika kärkkäästi esitän mielipiteeni joka käänteessä. Pyydän jo...
  18. Ä

    nyt vasta tajusin..

    ..että mähän en enää kuuluis tänne palstalle! keskiviikkona tuli 20v. täyteen, joten taidanpa siirtyä tuonne astetta vanhempien kastiin. Varmasti käyn täällä välillä kurkkimassa että miten alle 20v. äideillä menee, olenhan kuitenkin ikuisesti "teiniäiti".
  19. Ä

    nyt alkaa huumori loppumaan!!!

    poika oli ensin oksennustaudissa, sit tuli korvatulehdus+kuume, sit "pelkää" räkätautia ja yskää ja nyt on poika taas kuumeessa!!!! tää kaikki on tapahtunu kolmen viikon sisällä. Taasko lääkäriin?????? mulla alkaa paukut loppumaan tässä vaiheessa kun itsekin paranin tosta hemmetin...
  20. Ä

    maidosta

    paljonko maksaa se maitoallergisen maito ja saako sitä muualta kuin apteekista? ja mikähän tämän tuotteen nimi nyt oikein onkaan?

Yhteistyössä