Hakutulokset

  1. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    ... parhaat ystävyyssuhteet solmitaan lapsuudessa/nuoruudessa. mutta voi käydä niinkin, että elämä vain jossain vaiheessa heittää eri suuntiin; perhe, paikkakunnanvaihdokset jne vaikuttaa asioihin. ja valitettavasi sitten myöhemmällä iällä on todella vaikeaa löytää aivan OIKEITA ystäviä.
  2. M

    Kaikki harrastukset pinoon!

    paluu lapsuuteen; aloin jälleen ratsastaa :)
  3. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    Milene; ikävää, etten asusta lähelläkään Tamperetta, laittaisin sinulle muuten yv:tä =) oikeastaan olen jo luopunut toivosta löytää äitiystäviä, ainakaan tältä seudulta. onhan minulla muutama tosiystävä, välimatkat vain ovat kurjan pitkät... jostain syystä en vain löydä paikkaani äitikuvioista...
  4. M

    Kirja, jonka laskit käsistäsi?

    voi näitä riittää =) yleensä lähden kirjastosta muutama "tiiliskivi" seuranani, mutta alun perusteella yleensä jo huomaa, mitä kirjaa kannattaa lukea, mitä ei. viimeksi jätin kesken jonkin todella lapselliseen tyyliin kirjoitetun dekkarin.
  5. M

    Kirja jota et voinut laskea käsistä

    Kätköpaikasta pidin itsekin -järkyttävä kirja, jossa oli kuitenkin mukana paljon toivoa ja lohtua. yksi vaikutuksen tehnyt kirja on Kivisydän. kirjailijaa en tähän hätään muista, mutta kirja kertoo tyttären näkökulmasta äidistä, joka sairastuu synn.jälk.masennukseen. tämäkin oli melko...
  6. M

    Paljon ilmoituksia, mutta syntyykö ystävyyttä?

    toki olemme erillaisia ja siinä missä toinen tykkää jutella arkisista asioista, toinen kaipaa syvällisiä keskusteluja. ja kemioiden yhteensopivuus käy yleensä melko pian ilmi mailaillessakin. kieltämättä se on kurjaa, jos ei nämä lukuisat maili-ilmoitukset tuota edes yhtä kunnon ystävää...
  7. M

    Kirja jota et voinut laskea käsistä

    täällä himolukija, joka kaipaisi uusia kirjavinkkejä. aina välillä aiheesta on tainnut sivuilla juttua ollakin, mutta aloitanpa nyt keskustelun tutusta jutusta jälleen kerran. vastanneille kiitokset jo etukäteen! :flower:
  8. M

    Paljon ilmoituksia, mutta syntyykö ystävyyttä?

    silloin tällöin olen laitellut mailiystävähakemusta sekä tänne, että kilpailijan sivuille ja vastauksia on tullut vähän. liekkö heitän liian korkealentoista/omituista juttua B) yhden tosiystävän olen kuitenkin maili-ilmoituksen perusteella löytänyt ja hänestä olen äärettömän kiitollinen.
  9. M

    ZOPINOX väsyttää vielä seuraavana päivänä...

    valitettavan tuttu lääke mullekin. puolikkaalla olo ei ole seuraavana aamuna niin pöhnäinen kuin kokonaisella, kannattaa kokeilla!
  10. M

    Kaikki harrastukset pinoon!

    kaunokirjallisuutta, runoja, lukemisen & kirjoittamisenkin muodossa, lenkkeilyä mp3-soittimen kanssa, lasten kanssa kerhoja, puistoja jne.
  11. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    voi kun on tutunoloista tekstiä! ihanaa lueskella ja huomata, ettei ole ainoa tällainen "epätrendikäs" tyyppi, jolla ei todellakaan ole laajaa ystäväpiiriä. jotenkin yksinäisyyden tunnustaminen on "noloa", mutta noloa on myös olla aina se osapuoli, joka ottaa yhteyttä, kyselee mukaan puistoihin...
  12. M

    vähän allergisoivia ruoka-aineita?

    kiitos teille! kovin on varmasti yksilöllisiä nuo allergian aiheuttajat ja kovasti odottelen lääkärille pääsyä + testejä. kurjaa kun tuntuu, ettei keksi mitä pikkuiselle syöttäisin. täytyy heti huomenna kokeilla ainakin muutamia noista mainitsemistanne kasviksista. yrteistä voisi tosiaan saada...
  13. M

    vähän allergisoivia ruoka-aineita?

    lisäys. ensisijaisesti ei siis epäillä maito- tai viljatuotteita, koska oireet ilmaantuneet lounaan tai päivällisen jälkeen.
  14. M

    vähän allergisoivia ruoka-aineita?

    pikaisesti googlettamalla en ainakaan heti näitä löytänyt. eli. 1v3kk poikani on menossa piakkoin allergiatesteihin, mutta allergiapäiväkirjaa ollaan jo nyt pitämässä. porkkana ja sipuli löytyi heti. olisin kiitollinen, jos kertoilisitte yleisesti ottaen vähän allergisoivista tuotteista, esim...

Yhteistyössä