Hakutulokset

  1. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma! hyvä leijonat!! yhdestä on hyvä aloittaa
  2. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma! hyvä leijonat!! yhdestä on hyvä aloittaa
  3. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma! hyvä leijonat!! yhdestä on hyvä aloittaa
  4. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma! hyvä leijonat!! yhdestä on hyvä aloittaa
  5. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma!
  6. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    \ tylsä homma!
  7. H

    grillikatos, huvimaja tms ?

    \ Hih, en ajatellutkaan, että niillä on jokin erityinen valmistaja, kun meillä semmonen tehtäis ite. Jos et löydä valmista, kannattaa kysäistä timpuria tekemään mieleisenne.
  8. H

    Pohdintaa synnytystavasta...

    En usko, että kovin aktiivisesti alkavat sektion puolesta puhumaan, jos pystyvät ultralla varmistelemaan vauvan koon suurinpiirtein. Sinä olet luontainen synnyttäjä, hyvä lantioinen. Eiköhän se vauveli sieltä alakautta maailmaan saavu. On tietysti parempi, että nyt seuraavat vauvaa tarkemmin ja...
  9. H

    raskausoireketju(mahd.)

    hei! miten on itsekullekkin käynyt? oletteko raskaana? minulla kp18 menossa -ja nyt tänään oli aivan kuin mahapöpö oisi ollut tulossa. -hajuaisti toimii -mahaa nippaillut -väsymys ja vilutus voihan tosin olla että mulla vilkas mielikuvitus :hug: :hug:
  10. H

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    hotkin punajuuria purkkitolkulla....tyttö tuli.
  11. H

    Tomaattimurska

    Aina kun laitan johonkin ruokaan tomaattimurskaa(siis purkista), se maistuu ihan hirveelle. Siis pitääkö sille ensin tehdä jotain esim.kun laitetaan kastikkeisiin (paistaa tms), vai mikä mättää?
  12. H

    Lääkäri käski luopua koirasta

    minulla on astma ja koira, kissa ja muutama muu allergia todettu. Ajoittain olen täysin ilman lääkkeitä, eikä eläimistä tule oireita, ainakaan en ole huomannut. Siispä suunnitelen koiran hankkimista, tosissani. Lääkäri sanoi ehdottaman ei, viime astmakontrollissa, mutta minun mielestä koira tuo...
  13. H

    särkylääkkeet

    minkälaisia särkylääkkeitä käytätte 1 1/2 vuotiailla meneekö vielä suppoja vai annatteko nestemäistä panadolia... kokemuksia. :flower:
  14. H

    siis nyt en enää ymmärrä

    No siis ehkei tuo paino niinkään häiritse, muuta tuo vatsa joka on alkanut kasvaa.... Siitä tahdon eroon.
  15. H

    siis nyt en enää ymmärrä

    Elikkä.... Ennen raskautta painoin n.50g (158cm). Raskauden aikana paino nousi 10kg josta 6kg jäi synnärille. Harmikseni maito loppui jo kuukauden kuluttua synnytyksestä eli imettäminen ei minua laihduttanut kuin ehkä kilon. Synnytyksestä on nyt 5kk aikaa, ja siitä edelliset 2kk paino pysyi...
  16. H

    kummeista...

    Olen nuorempana ryhtynyt kummiksi, kun omia lapsia ei vielä ollut ja omakin kasvu vielä kesken :D . En oikein ymmärtänyt silloin että siinä sitoudutaan siihen lapsen kasvun tukemiseen ja että minun olisi täytynyt olla se turvallinen aikuissuhde sille lapselle. Nyt huomattavasti vanhempana...

Yhteistyössä