Hakutulokset

  1. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Aidalle: sakirle@gmail.com Laitahan viestiä kun jakselet! =)
  2. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Voi Aida! :hug: Olin alunperin sitä mieltä, että asiat menee juuri toisinpäin, mutta eipähän tuollaiseen voi itse vaikuttaa millään tavalla. Oon surullinen puolestasi, :'( Mulla on jotenkin tosi kummallinen fiilis, oon iloinen omasta puolestani, mutta pahoillani sun puolesta. Mä oon 100%...
  3. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Heipsis Aida! Joko sulla alkaa olemaan testailut käsillä? Jännitän sun puolesta!! Olin pari päivää reissussa ja nyt pääsin päivittämään tietoja. Eli eilen aamulla kävin verikokeella ja hoitaja soitti yhdeltä iltapäivällä ja onnitteli positiivisesta raskaustestistä, =) Se arvo oli 258, mikä oli...
  4. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Heipsis Aida! Joko sulla alkaa olemaan testailut käsillä? Jännitän sun puolesta!! Olin pari päivää reissussa ja nyt pääsin päivittämään tietoja. Eli eilen aamulla kävin verikokeella ja hoitaja soitti yhdeltä iltapäivällä ja onnitteli positiivisesta raskaustestistä, =) Se arvo oli 258, mikä oli...
  5. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    aida :wave: toivottavasti kaikki on kunnossa? Oli ihan heti pakko tulla kertomaan uutinen. Eli tein uhkauksen mukaisesti sen raskaustestin äsken ja ikkunaan ilmestyi kuin ilmestyikin himmeä viiva!!! Herätin miehenikin katsomaan sitä, ettei ole mun mielikuvituksen tuotetta ja kyllä hänkin...
  6. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    :wave: aida meillä on näköjään molemmilla ollut vähän vaivoja! Mulla siis toissailtana nousi lähemmäs 38 lämpö ja en sitten eilen tietenkään mennyt töihin. No, nukuin melkein koko päivän ja illalla jo tuntui että olo oli aika hyvä. Viime yönä sitten heräsin, kun vatsassa kouristeli ihan...
  7. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Alan pikkuhiljaa olemaan tyytyväinen, että saatiin lähete tuonne Naikkarille. Siellä on "meikäläisille" oma poliklinikka, eikä tarvitse katsella maha pystyssä käveleviä mammoja! Jorvissa olis joutunut just menemään naistentautien polille, ei kiva. Onneksi siellä ei tehdä ivf:ää.. :\|...
  8. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    tervehdys taasen! Vai ostopalveluna, onko se samanhintaista kuin olis julkisella puolella? Mä oon kuullut et Naikkariltakin olis joitain laitettu, mut ei oo meitä kyllä oltu tyrkyttämässä sinne. Onhan tuollakin mukava henkilökunta, mutta tuntuu että yleensä yksityisillä on kaikki vähän paremmin...
  9. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    saakeli nää sivut tahmaa taas! :\| Joo, mutta tuohon sun kyssäriin. Eli loppukesällä 2005 jätimme ehkäisyn pois, mutta marras-joulukuussa löydettiin ultrassa iso kysta oikeassa munasarjassa ja olikohan se nyt tammi-helmikuu kun olin laparoskopiassa ja endo siis todettiin. Sen jälkeen...
  10. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Olen käsittänyt ettei tuo siittiöiden määrä ole mitenkään vakio. Ts. vaikka miehesi on aikaisemmin onnistunut saamaan lapsia luomuna, ei välttämättä enää. Meillä ei ole kummallakaan ennestään lapsia, mutta toivottavasti saamme joskus vielä kokea sen onnen. Pidän peukkuja että saisitte myös...
  11. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Saanko vielä udella minkä ikäinen oot ja mikä teillä syynä lapsettomuuteen? Itse oon 34 ja meikkiksellä siis endometrioosi ja miehellä on alentunut siittiöiden määrä. Aurinkoista sunnuntain jatkoa! :)
  12. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    moikkis aida B) sanotaan näin että asia on kyllä mielessä, mutta ei mitenkään vallitsevasti. Mulla on aika pessimistinen fiilis, kun tosiaan ei oo hirveen hyvät mahkut. Oon viettänyt ihan normaalia elämää, mitä ei tuoresiirron jälkeen voinut tehdä. Tarkoitan, kun silloin oli munasarjat arat ja...
  13. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    :wave: aida hyvä kun päästiin siirtoon asti molemmat, nyt sitten toivotaan hurjasti plussatuulia kumpaisellekin! :heart: Mä oon huomannut että täällä on monessa keskustelussa tuplana nuo viestit, nää on muutenkin ihan pa***t, kun takkuilevat aika paljon, :( Oon käynyt myös plaza elleissa...
  14. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    :wave: aida! Miten sulla meni siirto? Meillä oli 1 + 2 alkiota pakkasessa. Ensin ottivat sen yksinään olleen, ei selvinnyt. Sitten ne kaksi, selvisivät, mutta molemmat olivat ottaneet siipeensä. Siirrettiin molemmat, mutta hirveesti ei lääkäri antanut toivoa että noilla lähtis. Sanoi että olisko...
  15. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Hei Aida :) huomiseksi on kaavailtu siirtoa, soittavat 9-11 välillä alkioiden tilanteen. Jos kaikki ok, siirto on yhden ja kolmen välillä. Ei ole siis mitään hajua vielä. Täytyy toivoa parasta. Onnea huomiselle siirrolle! =)
  16. H

    Ovutesteistä

    Paras on Clear Bluen digitaalinen ovulaatiotesti. Tuossa linkki, mistä itse ostin (on noin 10 ? halvempi kuin apteekissa): http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_clearblue_digitaalinen-c-4_31.html
  17. H

    Miten PAS tehdään?

    Itse olen valmistautumassa ekaan passiin joka tehdään luonnolliseen kiertoon, mutta tuolla oli jotain juttua asiasta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=694&posting=22000000013231225&view_mode=flat
  18. H

    Miten PAS tehdään?

    Siis pas= pakastetun alkion siirto ja näitähän tulee pakkaseen jos ivf tai icsi hoito menee putkeen. Pas voidaan sitten tehdä joko luonnolliseen tai lääkkeelliseen kiertoon. Joten pas:ia ja ivf ei voi millään tavalla verrata keskenään.
  19. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    aida, ihana kuulla :D kirjoitellaan toki, kun kerran aloitettiin, voidaan sitten piinailla yhdessä! =)
  20. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    aida :wave: olen taas täynnä toivoa, eli ultrassa käyty ja todettiin että oikealla on kypsymässä munasolu ja kohdun limakalvon paksuus 7mm, lääkäri oli yhtä hymyä ja niin minäkin =) Täytyy nyt iloita pienistä asioista, kun siihen on mahdollisuus. Eli jatkan oviksen tikuttelua ja kun sen...

Yhteistyössä