Hakutulokset

  1. N

    Mä oon eka kertaa kahteen vuoteen humalassa!

    Mun mies ei voi sitä käsittää... Kun sanoin sille, että siks vedin kännit, kun tuli pahamieli täällä mulle kirjoitetuista jutuista... No ainakin voitte nyt 6-0 haukkua mut paskaksi äidiksi! :ashamed:
  2. N

    Jos sinun pitäisi käyttää 1000e johonkin näistä heti, mitä hankkisit?

    - Lasten vaatteita - Lasten leluja/harrastusvälineitä - Itselle vaatteita - Kodinsisustusta Ja miksi? Mä ostasin itselle vaatteita, koska lapsilla on niitä liikaakin pitkäksi aikaa. Harrastusvälineet ja lelut on päivitetty ja kotiin ei mahdu enää mtn :saint: Ja en ikinä juuri saa...
  3. N

    Askartelijat tai muuten luovat, nyt mulle vinkkejä! :)

    Eli haluisin askarrella pojalle seinälle jonkinlaisen kalenterin, eli et hän oppisi hahmottamaan kuinka viikot, kuukaudet ja vuosi koostuu. Saisi vaikka joka aamu liikuttaa esim omasta kasvosta tehtyä ympyrää eteenpäin tms. En tiiä osasinko selittää. Tavan kalenteri on niin tylsä, että hän...
  4. N

    Miltä teiän lastenhuoneessa näyttää nyt? :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5481811.jpg Ja poika nukkuu tuolla sängyssä :D Mietin vaan, että onko muilla näin pieniä lastenhuoneita? Me ollaan ihan hermona, kun me tahdotaan tilaa!
  5. N

    Oliko teillä "täydellinen synnytys"?

    Menikö kaikki kuten olitte suunnitelleet. Teittekö kaiken kuten valmennuksessa, vai kävittekä edes? Mulla oli eka synnytys täyttä helvettä. Vauva oli liian iso mun paikkoihin nähden ja kivut oli uskomattomat. Olin varma et tähän jää. Suoraan teholle synnytyksestä suuren verihukan vuoksi...
  6. N

    LUNATIC! :D Jeee, 27 veee :D:D:D (tänään) Antakaa mulle virtuaalilahjoja!!

    Kaikki käy, mä haluun paljon, paljon lahjoja :saint: Kun jostain syystä pukkikaan ei juur muistanna mua :xmas: :saint:
  7. N

    Vähän me ollaan pimeitä miehen kanssa :D:D:D:D

    Äskettäin meidän oveen koputettiin. Mentiin molemmat ihan paniikkiin ja hiljnneltiin vehkeitä ja oltiin jo kaivamassa rautaputkea kaapista :D Sit mä tuumasin et, nyt on jollekkin sattunu jtn, poliisit on takuulla ovella. Äkkiä molemmat ovelle ihan paineessa. No siellä seisoo joku...
  8. N

    Saisko tän palstan vain rekkaantuneille!!! Tänään tosi ilkeitä ja sairaita harmaita liikkeellä!!!

    Savanna ketjus esim ja hänen jonka mies haukkunut kiloista!!! Tulee pahamieli. Onneksi savanna vahva ja ilmeisesti moni muukin täällä. Mä en kestäis edes täällä noin kamalaa kohtelua :headwall: :kieh: Oikeesti ihmiset, menkää hoitoon tai vaihtakaa palstaa, jos ette osaa muutakun hyppiä...
  9. N

    Nyt kun joulu on ohi, tuli ikävä kesää. Laitetaan KESÄkuvia pinoon VIIME kesältä, tai jlt :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5459273.jpg Tässä minä ja meidän kuopus kalajoella :heart:
  10. N

    Huomenna alkaa taas postin kyttäys, ois vaan pyhät jatkuneet!!! (lukisko joku jolle on tehty sterilisaatio tän )

    Edelleen odottelen niit koepalan tuloksia :ashamed: Oli niin rentoa pyhien aikaan, kun tiesi et ei posti kulje. Huomenna sit aamupäivä tuntuu koko päivältä ja tänne tulee posti ehkä kolmen jlk :headwall: :kieh: Ja se kysymys: Onko teillä sterilisaation jälkeen ollut yhdynnän jälkeen...
  11. N

    Miks "bile-elämää" harrastavat muuttaa vuokralle yksityiseen taloyhtiöön?! Eikö järki sano....

    ...ettei ne kauaa täällä biletä! Jos bileitä on tyyliin 3-4krt viikossa ja porukka ajelee kännissä autoilla ja muutenkin sekavaa elämää, niin ei kukaan jolla on OMA asunto katso tuollaista. Meidän naapurostoon muutti kuukausi sitten tällanen pariskunta ja lähdöt tulee. Muuttasivat kaupungin...
  12. N

    Kenen kotona joku ottaa jtn alko nyt?

    Meillä minä otin lasin punaviiniä ja aamulla tietysti särkee päätä :D
  13. N

    Arvatkaa mikä on maailman parasta terapiaa? Toimii takuulla!!

    Hankitte kaikki joulun pakkojutut hyvissäajoin. Sitten teette kuten mä. Ette ota budjettia, eikä ole mtn pakko-ostettavaa kaupasta. Aamusta heti shoppaileen ja kiertelette kaikessa rauhassa, ilman kiirettä ja ostatte kaikkee ihanaa vain itsellenne, ihan mitä vaan mieleen tulee :D Ihanaa...
  14. N

    Tässä on nyt teille se kaikkien vihaama lasten näköinen joulukuusi :D:D

    Miten toi kuva noin kirkas :o http://www.aijaa.com/v.php?i=5449234.jpg
  15. N

    Jos teillä on joku TODELLA läheinen ystävä perhe ja yksi perheen lapsista on kummilapsenne, niin...

    ostatteko lahjat myös muille perheen lapsille? Mä nimittäin ostan, mutta muut näköjään ei. Miétin miten muut tekee?
  16. N

    Ystävä aikoo juhlia pikkujouluja lauantaina! :D *reps*

    Soiteltiin tuossa ja alkoi sit ystävä puheleen " meinasin tänään lähtee juhliin pikkujouluja, kun huomenna vp, mutta ajattelin sitten et lähden vasta lauantaina, kun pitää kuitenkin mutsille jo huomenna aikaste lähtä ajeleen" :laugh: Vähän repesin, ei kai se enää mikään "pikkujoulu" ole :D...
  17. N

    Meni sit meidänkin joulu pikkasen eri tavalla kun oli tarkoitus, tai menee, tai jtn!! *itku* Muutenkin tässä, argh!!

    Pojat on kipeenä, pienin korvatulehduksessa ja yön seurannu sen hengitystä, kun niin katkonaista. Illalla käytin päivystyksessä ja on amoxin kuuri menossa. Isompi hengitti yön ventolinen avulla. :'( Eli perinteiselle anoppila ja kotikierrokselle ei voi kuvitella lähtevänsä. Jää sit...
  18. N

    Siis voi VI***!!!

    Soitin sairaalaan, että onko ne lausunnot jo koepalasta tulleet. Hoitaja sit katto koneelta ja sano et tässä on patologi kirjoittanut lausunnon 18.12, eli perjantaina. Kysyin sit et mitä siitä on kirjoitettu, niin sanoi, ettei hän mulle voi kertoa, vaan mulle kyllä tulee kotiin kirje jos siinä...
  19. N

    Veisitkö lapsen lääkäriin?

    Meidän 1-vuotias on nyt neljättä päivää kuumeessa. Kuume nousee aina vasta illalla. On noin 37.9-38.6 astetta ollut joka ilta. Päivällä ei näytä mtn sairaan merkkejä. Leikkii ja syö normaalisti. Iltaa kohti sit väsyy ja alkaa kitkuilla. Nenä menee öisin tukkoon, mutta päivällä ei edes vuoda...
  20. N

    Jeeeee, mulla on sitä kuuluisaa omaa aikaa ollut jo 1,5h!!!

    Nyt mä tajusin miten sitä kuuluisaa omaa aikaa saapi ;) Nousee kato yöllä valvomaan ja juo kahvinsa rauhassa ja syö aamupalan jo neljältä ja käy tupakillla tsekkaan kun naapurit lähtee töihin ja ehtii olla hetken miehenkin kanssa kaksin kun se pesee hampaat ja pukee :D Nojoo. On se toi...

Yhteistyössä