Hakutulokset

  1. S

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Minäkin käyn ihan liian usein vaa'alla.. Malttamaton :ashamed: Eka vkloppu takana pisteiden kanssa. Ihan ok mennyt.. Tosin kovin kyllästyttävää :) Mutta eiköhän tähän totu.. Eilen tein kunnon ruoat, tänään salaatti-ruisleipälinjalla. Pitäis varmaan kaivaa ne ikivanhat pv-keittokirjat esiin ni...
  2. S

    kun ei saa itseään kuriin

    Kannattaa aloittaa pienin askelin, sulla vielä niin pieni vauvakin. Mieli piristyy kummasti kun pääsee vähän liikkeelle kotoa ja syöminenkin vähenee automaattisesti. Esimerkiksi vaunulenkki kerran päivässä tuo kivaa rutiinia ja siihen tottuu pian niin, että tulee paha olo jos ei pääse...
  3. S

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Aivan upea pudotus 4ssä viikossa Minnarun :flower: Mä asustelen lasten kanssa yksin, eli ei oo ketään kannustamassa. (Paitsi muutama ihana kaveri joille oon tästä puhunu :) ) Toisaalta ei oo ketään sit siinä vieressä syömässä herkkuja, ettei sen puoleen tule hankalia paikkoja.. Nyt on ihan ite...
  4. S

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    moi, ekalla kerralla 5 ja toisella kertaa 10, kummallakin kerralla tullut kyllä takasin :D sillon ei ollutkaan näin paljon ylimääräistä ja olin tosi ahkera jumpassa kävijä... tuntui pudottaminen tosi helpolta. ei taida onnistua noin helposti tällä kertaa :snotty: ekat puoltoista päivää on...
  5. S

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Moi kaikki pisteilijät :wave: Mahtuuko mukaan joukkoonne? Aloitin tänään pisteilyn muutaman vuoden tauon jälkeen. Ihan pakko, kun tuntuu etteivät vaatteet mahdu päälle, eikä peiliin ole kiva katsoa :/ Paino tänä aamuna oli huimat 94,5kg.. Kamalaa edes kirjoittaa tuo :ashamed: Viimeinen 10kg...
  6. S

    turku!

    Täällä pian 20v nainen turusta, olis kiva saada uusia kavereita täältä päin tai ihan mistä vaan :) Mulla ei ole lasta mutta kovasti kuumeilen ;) Meseen! sallanen86@hotmail.com

Yhteistyössä