Hakutulokset

1. K

eri isä, eri kohtelu

"Mutta mun mielestä ei se heiltä vaatisi kuin vähän välittämistä ja epäitsekkyyttä, niin tämäkin pikkukaveri tuntisi olonsa paljon paremmaksi. " Voi kyllä sinun nyt pitäsi itse epäitsekkäästi, oma-aloitteisesti huomata , että tämä on sinun "ongelmasi" ja sinun vastuulla ei Exäsi. muiden pitäsi...
  2. K

eri isä, eri kohtelu

"Mutta mun mielestä ei se heiltä vaatisi kuin vähän välittämistä ja epäitsekkyyttä, niin tämäkin pikkukaveri tuntisi olonsa paljon paremmaksi. " Voi kyllä sinun nyt pitäsi itse epäitsekkäästi, oma-aloitteisesti huomata , että tämä on sinun "ongelmasi" ja sinun vastuulla ei Exäsi. muiden pitäsi...
  3. K

eri isä, eri kohtelu

Lapsen isällä on velvollisuuksia, jotka hän hoitaa erinomaisesti vain lastaan kohtaan, ei sinua tai vierasta lasta kohtaan.Hän ei ole itsekäs. Miksi hänen pitäsi järjestää vapaat viikonloput sinulle? Ei ole vain Isien syy , että lapsella menee "huonosti", et voi olla vain uhri ja syytellä...
  4. K

Länsi-Hki/äiti28 ja tytär3,5kk

Heipä hei! Pitäjänmäellä asustellaan. Postia odottelen osoitteeseen Kaisa.Kerman@Welho.com. =)
  5. K

Länsi-Hki/äiti28 ja tytär3,5kk

Meilailu kaveria kaipailee pari viikkoa sitten Helsinkiin muuttanut 3,5kk ikäisen tytön äiti.

Yhteistyössä